search
حلقه سفید

میانگین حقوق طراحان طراحی وب سایت در سال 2022 چقدر است

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1401/07/27
میانگین حقوق طراحان طراحی وب سایت در سال 2022 چقدر است

طراحی وب سایت به سازندگان پرشور روشی مدرن و منحصر به فرد برای بیان خلاقیت و مهارت های خود در طراحی وب سایت بصری ارائه می دهد. این یک حرفه هیجان انگیز است، به ویژه در این زمان رشد برای زمینه طراحی وب سایت و توسعه طراحی وب سایت.

هر طراح طراحی وب سایت به شما می گوید که این شغل فراز و نشیب های خود را دارد. اما وقتی واقعاً می‌خواهید انجام دهید، می ‌تواند شغلی رضایت‌ بخش باشد.

اما سوال بزرگ اینجاست: آیا حقوق یک طراح طراحی وب سایت صورتحساب ها را پرداخت می کند؟ اگر تصمیم به جهش به سمت حرفه طراحی وب سایت داشته باشید، انتظار دارید چه نوع حقوقی دریافت کنید؟ پاسخ این است که طراحی وب سایت به عوامل زیادی بستگی دارد.

چه در حال تبدیل شدن به یک طراحی وب سایت فریلنسر، گرفتن یک موقعیت تمام وقت یا کار با asp.net باشید، ما حقوق طراحان طراحی وب سایت در تمام سطوح تجربه را جمع آوری کرده ایم.

حالا بیایید ببینیم آیا ارزش تلاش برای یادگیری طراحی وب سایت را دارد یا خیر.

فهرست مطالب طراحی وب سایت

میانگین حقوق طراحان طراحی وب سایت

آیا شما باید یک طراح طراحی وب سایت باشید؟

برای اینکه یک طراح طراحی وب سایت باشید به چه چیزهایی نیاز دارید؟

قبل از اینکه نگران درآمد یک طراح طراحی وب سایت باشید، در مورد الزامات شغلی چطور؟ تا زمانی که آنها را ملاقات نکنید، به هیچ وجه نمی توانید وارد صنعت شوید.

قبل از اینکه برای اولین کار طراحی وب سایت خود درخواست دهید، با این مهارت های اصلی طراحی وب سایت آماده باشید.

اول: آموزش و پرورش داشتن مدرک کاملاً ضروری نیست و کارفرمایان طراحی وب سایت به طور فزاینده ای فقط بر اساس تجربه و استعداد استخدام می کنند. با این حال، این یک قمار است، بنابراین حداقل انتظار داشته باشید که به مدرک کاردانی در طراحی وب سایت ، فناوری کامپیوتر یا سایر مهارت‌های مرتبط نیاز داشته باشید. مدرک لیسانس حتی بهتر خواهد بود. راهنمای ما را با بهترین دوره های آنلاین طراحی وب سایت بررسی کنید.

با یا بدون مدرک، به تجربه نیاز خواهید داشت و باید یک نمونه کار برای نشان دادن کارهای قبلی خود ایجاد کنید. یک نمونه کار خوب طراحی وب سایت می تواند به تنهایی شما را استخدام کند.

در نهایت، برای تبدیل شدن به یک طراح طراحی وب سایت ، به طیف گسترده ای از مهارت ها، برخی فنی و برخی خلاقانه نیاز دارید.

مهارت های طراحی وب سایت گرافیک

تسلط به ابزارهای طراحی وب (فتوشاپ، اسکچ، InVision Studio و ...)

برخی از دانش برنامه نویسی طراحی وب سایت front-end: HTML، CSS، JavaScript و غیره.

کار تیمی و مهارت های ارتباطی طراحی وب سایت

درک استانداردهای طراحی وب سایت مانند SEO، دسترسی و سایر پروتکل ها.

علاقه مند به تبدیل شدن به یک طراح طراحی وب سایت هستید؟ابتدا این را بخوانید

وظایف روزانه یک طراح طراحی وب سایت

به عنوان یک طراح طراحی وب سایت، وظایف شما بسته به میزان پیشرفت شما در یک پروژه طراحی وب سایت متفاوت خواهد بود. ممکن است یک روز کاری کامل را صرف اصلاح طرح ‌ها و قاب‌ های سیمی برای یک کلاینت کنید، یا دیگران برای کدنویسی کل ماکت‌ها در طراحی وب سایت HTML.

با یادگیری ابزارهای تجارت شروع کنید. مجموعه سنتی Adobe (Photoshop، InDesign، XD، Dreamweaver) چیزی است که بسیاری از طراحان طراحی وب سایت همچنان به آن پایبند هستند. با این حال، جایگزین‌های ارزان‌ تر زیادی وجود دارد. اینها عبارتند از Sketch، Figma، InVision Studio، GIMP، UXPin و بسیاری موارد دیگر.

انتخاب چند زبان برنامه نویسی طراحی وب سایت نیز مهم است. HTML، CSS و جاوا اسکریپت ضروری هستند. چارچوب ها و کتابخانه هایی مانند Bootstrap نیز ارزش دیدن دارند. علاوه بر این، می توانید به صورت اختیاری یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی طراحی وب سایت مانند PHP، Python یا Ruby را یاد بگیرید.

میانگین حقوق طراحان طراحی وب سایت

در حالی که عوامل متعددی وجود دارند که تعیین می ‌کنند چه نوع دستمزدی را می‌ توانید انتظار داشته باشید - میزان تجربه، مهارت یا پلت فرم طراحی وب سایت - خوب است که میانگین حقوق اکثر طراحان طراحی وب سایت را بدانید.

این به شما ایده می ‌دهد که وقتی خود را تثبیت کردید، انتظار دارید چه چیزی بسازید. همچنین می توانید آن را با میانگین حقوق سایر مشاغلی که به آنها علاقه دارید مقایسه کنید و ببینید کدام یک بهترین پرداخت را دارد. به عنوان مثال، دستمزد یک توسعه دهنده طراحی وب سایت از 60 تا 75 هزار دلار در سال متغیر است.

حقوق طراحی وب سایت چگونه مقایسه می شود؟

Glassdoor: ۵۳ هزار دلار در سال، با حداقل قیمت ۳۸ هزار دلار و بالاترین قیمت ۷۴ هزار دلار.

مقیاس پرداخت: 51 هزار دلار در سال، با حداقل 35 هزار دلار و حداکثر 74 هزار دلار.

Ziprecruiter: 60 هزار دلار در سال، با 21 هزار دلار پایین و حداکثر 114 هزار دلار.

Salary.com: 65 هزار دلار در سال، با حداقل 50 هزار دلار و حداکثر 77 هزار دلار.

با کنار هم قرار دادن همه این داده ها، میانگین حقوق سالانه یک طراح طراحی وب سایت حدود 57 هزار دلار خواهد بود.

 

این طراحی وب سایت ها مجموعه ای از دستمزدهای خود گزارش شده از طراحان طراحی وب سایت در سراسر جهان هستند. این به اندازه داده‌ های طراحی وب سایت جمع‌ آوری‌ شده توسط دولت رسمی نیست، اما می ‌توانید با مقداری خطای آن را نسبتاً دقیق فرض کنید.

در مقایسه با آنچه که توسعه دهندگان طراحی وب سایت با تجربه دریافت می کنند، این حقوق عالی نیست. اما در حالی که صنعت برای طراحی وب سایت کمتر از جنبه توسعه ارزش قائل است، شما برای کار خود پولی نخواهید داشت. زمانی که درآمد ثابتی دارید، باید بتوانید دستمزد قابل زندگی دریافت کنید.

این همچنین یک شغل بسیار خوب در زمینه طراحی وب سایت هنرهای تجسمی است - شما بیشتر از طراحان طراحی وب سایت گرافیک، هنرمندان، تصویرگران یا عکاسان کسب خواهید کرد.

حقوق طراحی وب سایت در مقابل طراحی وب سایت UI در مقابل طراحی وب سایت UX

طراحی وب سایت و طراحی وب سایت UI/UX دست به دست هم می دهند. اکثر طراحان طراحی وب سایت به اندازه کافی در مورد UI طراحی وب سایت می دانند تا به آن برسند، اما این یک شغل به اندازه کافی پیچیده است که می توانید به عنوان یک حرفه روی آن تمرکز کنید. طراحی وب سایت UI/UX را به عنوان یک فرم تخصصی طراحی وب سایت در نظر بگیرید.

UI یا رابط کاربری، طراحان طراحی وب سایت رابط های طراحی وب سایت را ایجاد می کنند. آنها کسانی هستند که فاصله، چیدمان و تعاملات دقیق را در یک طراحی وب سایت کامل می کنند. در حالی که طراحان طراحی وب سایت روی تصویر بزرگ کار می کنند، رنگ ها یا چیدمان کلی عناصر را انتخاب می کنند، طراحان طراحی وب سایت UI کوچکترین جزئیات را مدیریت می کنند.

:Glassdoor 85 هزار دلار در سال، با حداقل قیمت 59 هزار دلار و بالاترین قیمت 128 هزار دلار.

مقیاس پرداخت: 64 هزار دلار در سال، با حداقل 44 هزار دلار و حداکثر 92 هزار دلار.

در واقع: 87 هزار دلار در سال.

میانگین این را بگیرید و دستمزد طراح رابط کاربری طراحی وب سایت 79 هزار دلار در سال دریافت می کنید.

سپس طراحان طراحی وب سایت UX هستند. در حالی که طراحان طراحی وب سایت رابط کاربری این جزئیات را بهتر جلوه می دهند، وظیفه طراح UX طراحی وب سایت این است که احساس بهتری در آن ایجاد کند. آنها اطمینان می دهند که پیمایش در طراحی وب سایت احساس خوبی دارد و انیمیشن ها در لحظه مناسب برای یک تجربه عالی فعال می شوند.

:Glassdoor85 هزار دلار در سال، با حداقل قیمت 59 هزار دلار و بالاترین قیمت 128 هزار دلار.

مقیاس پرداخت: 74 هزار دلار در سال، با حداقل 50 هزار دلار و حداکثر 108 هزار دلار.

در واقع: 103 هزار دلار در سال.

محدوده در اینجا بسیار متفاوت است، اما به طور متوسط می توانید 87 هزار دلار در سال درآمد داشته باشید.

در آخر، طراحان UI/UX طراحی وب سایت ترکیب شده اند. این دو شغل دارای همپوشانی زیادی هستند، بنابراین بسیاری از طراحان طراحی وب سایت انتخاب می‌کنند که در هر دو تخصص داشته باشند.

:Glassdoor 85 هزار دلار در سال، با حداقل قیمت 59 هزار دلار و بالاترین قیمت 128 هزار دلار.

در واقع: 87 هزار دلار در سال تا 103 هزار دلار در سال.

ZipRecruiter: 96 هزار دلار در سال، با حداقل 34 هزار دلار و حداکثر 150 هزار دلار.

به طور متوسط، این برای طراحان طراحی وب سایت UI/UX 89 هزار دلار در سال است.

همانطور که می بینید، درآمد طراحان طراحی وب سایت UI/UX کمی بیشتر از طراحان طراحی وب سایت است.

این احتمالاً به این دلیل است که این یک شغل تخصصی تر است که به تجربه بیشتری نیاز دارد و به این دلیل که در پروژه های طراحی وب سایت بزرگتر بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. هر پروژه طراحی وب سایت بزرگ یا کوچک به یک طراح طراحی وب سایت نیاز دارد. اما این مشاغل بزرگتر و پردرآمدتر هستند که چندین طراح با تخصص های مختلف را استخدام می کنند.

حقوق طراحی وب سایت با تجربه

سطح تجربه عامل دیگری است که تأثیر زیادی بر میزان درآمد شما به عنوان یک طراح طراحی وب سایت دارد. تجربه بیشتر به معنای پرداخت بهتر است.

به عنوان یک جوان، کمتر از سه سال تجربه خواهید داشت. شما باید به طور کلی بدانید که طراحی وب سایت چگونه کار می کند، و شاید یک یا دو پروژه طراحی وب سایت زیر کمربند خود داشته باشید، اما برای کمک به شما در تطبیق با شرکت کمک هزینه هایی در نظر گرفته می شود.

:Glassdoor 50 هزار دلار در سال، با حداقل 36 هزار دلار و بالاترین قیمت 70 هزار دلار.

لینکدین: 41 هزار دلار در سال، با حداقل 31 هزار دلار و حداکثر 58 هزار دلار.

مقیاس پرداخت: 40 هزار دلار در سال، با حداقل 30 هزار دلار و حداکثر 59 هزار دلار.

ZipRecruiter: 45 هزار دلار در سال، با حداقل 31 هزار دلار و حداکثر 59 هزار دلار.

در مجموع، طراحان طراحی وب سایت جوان حدود 44 هزار دلار در سال درآمد دارند که بسیار کمتر از میانگین کل طراحان طراحی وب سایت است.

از طرف دیگر، افراد ارشد معمولاً بیش از 5 سال تجربه دارند. شما باید بدانید که تا آن زمان چه کاری انجام می دهید و قبلاً روی پروژه های طراحی وب سایت زیادی کار کرده اید. این با پاداش حقوق بسیار بالاتر همراه است.

:Glassdoor 64 هزار دلار در سال، با حداقل 46 هزار دلار و بالاترین قیمت 90 هزار دلار.

مقیاس پرداخت: 71 هزار دلار در سال، با حداقل 50 هزار دلار و حداکثر 98 هزار دلار.

ZipRecruiter: 82 هزار دلار در سال، با حداقل 42 هزار دلار و حداکثر 130 هزار دلار.

این برای طراحان ارشد طراحی وب سایت 72 هزار دلار در سال است که تقریباً 30 هزار دلار بیشتر از جوانان است.

همانطور که انتظار می رفت، حقوق جوانان کمی کمتر از میانگین حقوق طراحی وب سایت و سالمندان کمی بیشتر است. این یک انفجار درآمد اضافی نیست، اما قطعاً می توانید انتظار داشته باشید که وقتی وارد این صنعت شدید، درآمد بهتری به دست آورید.

حقوق طراحی وب سایت آزاد

پست های جوان و ارشد منحصر به موقعیت های حقوقی در شرکت ها است. بسیاری از طراحان طراحی وب سایت آینده نگر ترجیح می دهند به جای آن به صورت آزاد کار کنند، مشتری پیدا کنند و پروژه طراحی وب سایت ها را با ابتکار خودشان انجام دهند. آن وقت چقدر می توانید انتظار داشته باشید که درآمد داشته باشید؟

:Glassdoor ۷۹ هزار دلار در سال، با حداقل قیمت ۵۸ هزار دلار و بالاترین قیمت ۱۱۰ هزار دلار.

:ZipRecruiter56 هزار دلار در سال، با حداقل 24 هزار دلار و حداکثر 112 هزار دلار.

داده های زیادی وجود ندارد زیرا بسیاری از طراحی وب سایت فریلنسرها حقوق خود را گزارش نمی کنند و دامنه درآمد می تواند کاملاً متغیر باشد. اما طراحی وب سایت فریلنسرهای موفق ظاهراً بیشتر از طراحان طراحی وب سایت جوان درآمد دارند و 68 هزار دلار در سال درآمد دارند.

اگر در جذب مشتریان عالی باشید، حقوق شما در واقع می تواند بسیار خوب باشد. مطمئناً به اندازه یک شغل حقوق بگیر قابل اعتماد نیست، اما بسیاری از افراد توانسته اند از طریق مشاغل آزاد درآمد خوبی داشته باشند.

حقوق طراح طراحی وب سایت asp.net

طراحان طراحی وب سایت asp.net دارای مجموعه ای منحصر به فرد از مهارت ها برای کار بهتر با پلتفر طراحی وب سایت م محبوب هستند. شما می توانید با HTML و CSS برای طراحی وب سایت در رابط asp.net کار کنید، یا حتی کمی جاوا اسکریپت و PHP را انتخاب کنید تا یک طراح تم شوید. در اینجا آمده است که با انجام آن چقدر درآمد خواهید داشت.

برای طراحی وب سایت های مشتری خود به هاستینگ سریع، ایمن و سازگار با برنامه نویس نیاز دارید؟ webever.ir با در نظر گرفتن توسعه دهندگان asp.net ساخته شده است و ابزارهای فراوان و داشبورد قدرتمندی را ارائه می دهد. برنامه های ما را بررسی کنید

:Glassdoor ۵۳ هزار دلار در سال، با حداقل قیمت ۳۸ هزار دلار و بالاترین قیمت ۷۴ هزار دلار.

:ZipRecruiter 55 هزار دلار در سال، با حداقل 31 هزار دلار و حداکثر 91 هزار دلار.

مقیاس پرداخت: 45 هزار دلار در سال، با حداقل 33 هزار دلار و حداکثر 64 هزار دلار.

این بدان معناست که طراحان طراحی وب سایت asp.net حدود 51 هزار دلار در سال درآمد دارند.

طراحی و توسعه طراحی وب سایت asp.net یک زمینه تا حدودی اشباع شده است. این یکی از ساده ترین پلتفرم ها برای شروع است، به ویژه برای فریلنسرها. اما این به معنای رقابت زیاد است. انتظار کسب درآمد زیادی نداشته باشید مگر اینکه در طراحی وب سایت و بازاریابی خود استثنایی باشید.

دستمزد طراح – توسعه دهنده ترکیبی طراحی وب سایت

شما فکر می کنید کسی که بتواند هر جنبه ای از طراحی وب سایت را مدیریت کند، یک کالای کمیاب و با ارزش است. داشتن یک طراح طراحی وب سایت که می تواند کدنویسی کند یا برنامه نویسی که می تواند طراحی وب سایت نیز داشته باشد به مهارت زیادی نیاز دارد. آنها حتی به دلیل نادر بودن آنها در جامعه توسعه طراحی وب سایت به عنوان "یونیک شاخ" شناخته می شوند. اما آیا حقوق ارزش تلاش را دارد؟

حقوق ارزش تلاش را دارد؟

:Glassdoor ۵۸ هزار دلار در سال، با حداقل قیمت ۳۹ هزار دلار و بالاترین قیمت ۸۴ هزار دلار.

مقیاس پرداخت: 58 هزار دلار در سال، با حداقل 39 هزار دلار و حداکثر 89 هزار دلار.

حقوق های ذکر شده در اینجا بسیار مشابه بودند، بنابراین می توانید میانگین حقوق 58 هزار دلار در سال را در نظر بگیرید.

طراحان طراحی وب سایت و توسعه ‌دهندگان طراحی وب سایت ترکیبی قطعاً دستمزد بالاتر از میانگین دریافت می‌کنند، اما برای دوبرابر مقدار کار، شما دو برابر حقوق دریافت نمی ‌کنید. اگر از ساختن طراحی وب سایت های کوچک توسط خودتان لذت می‌ برید، ممکن است این شغل ارزش دنبال کردن داشته باشد، اما بیشتر اوقات دارایی‌های اضافی شما بلااستفاده می‌ماند.

بسیاری از افراد ترجیح می دهند به هر حال طراحان و توسعه دهندگان طراحی وب سایت جداگانه استخدام کنند. و در پروژه های طراحی وب سایت بزرگتر، هیچ راهی وجود ندارد که بتوانید همه چیز را به تنهایی مدیریت کنید.

در حالی که می تواند به شما به عنوان یک طراح کمک کند تا بدانید توسعه دهندگان طراحی وب سایت چگونه کارها را مدیریت می کنند، و همچنین به شما امکان می دهد ایده های خود را سریعتر پیاده سازی کنید، احتمالاً بهتر است به یکی یا دیگری پایبند باشید.

با وجود آن، داشتن برخی از توانایی های کدنویسی با زبان های طراحی وب سایت فرانت اند، مانند جاوا اسکریپت، CSS و HTML، بسیار مطلوب است و می تواند شانس استخدام شما را افزایش دهد.

دستمزد طراحان طراحی وب سایت در مقابل توسعه دهندگان طراحی وب سایت

متأسفانه طراحان طراحی وب سایت تمایل دارند کمتر از همتایان برنامه نویس خود درآمد کسب کنند. اما تفاوت چقدر است؟

به طور متوسط، توسعه دهندگان طراحی وب سایت 60 تا 75 هزار در سال درآمد دارند، در حالی که طراحان طراحی وب سایت تنها حدود 57 هزار دلار در سال درآمد دارند. اختلاف در اینجا نسبتاً بزرگ است.

علاوه بر این، عوامل دیگری نیز وجود دارد که باید بررسی شوند. توسعه دهندگان طراحی وب سایت جوان به طور متوسط 55 هزار دلار در سال درآمد دارند، در حالی که سالمندان 92 هزار دلار در سال درآمد دارند. این در مقایسه با 44 هزار دلار در سال و 72 هزار دلار در سال در همان سطح تجربه برای طراحان طراحی وب سایت است. توسعه ‌دهندگان طراحی وب سایت شروع به کسب درآمد بیشتر کرده و سریع ‌تر درآمد خود را افزایش می ‌دهند.

در نهایت، توسعه دهندگان طراحی وب سایت آزاد 72 تا 75 هزار دلار در سال درآمد دارند، در حالی که طراحان آزاد طراحی وب سایت تنها 68 هزار دلار در سال درآمد دارند.

هر دو به همان اندازه برای ایجاد یک طراحی وب سایت موفق ضروری هستند، پس چرا این اختلاف وجود دارد؟ متأسفانه، بسیاری از مشاغل خلاقانه درآمد خوبی ندارند و کار طراحی وب سایت معمولاً کم ارزش است. برای انصاف، توسعه دهندگان طراحی وب سایت باید به چندین زبان برنامه نویسی پیچیده تسلط داشته باشند و نحوه به کارگیری آنها را بیاموزند. اما مطمئناً هر دو شغل به مهارت زیادی نیاز دارند.

این بدان معنا نیست که طراحان طراحی وب سایت اصلاً هیچ درآمدی ندارند. شما هنوز هم می توانید پول زیادی به دست آورید، به خصوص اگر در زمینه های پردرآمد مانند طراحی وب سایت UI/UX یا طراحی اپلیکیشن موبایل غوطه ور شوید.

اگر از انجام هر یک از این کارها راضی هستید، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که توسعه طراحی وب سایت را فقط برای دستمزد بالاتر دنبال کنید. اما طراحان طراحی وب سایت به همان اندازه لازم هستند، و اگر این شغلی است که می خواهید انجام دهید، دلیلی برای رها کردن آن وجود ندارد.

آیا شما باید یک طراح طراحی وب سایت باشید؟

با دانستن اینکه توسعه دهندگان طراحی وب سایت پول بیشتری به دست می آورند، ممکن است بپرسید: آیا طراحی وب سایت شغلی است که من می خواهم دنبال کنم؟

در حالی که توسعه ‌دهندگان طراحی وب سایت معمولاً به طور متوسط درآمد بیشتری کسب می‌کنند، این دلیلی نیست که شغل رویایی خود را به خاطر چیزی که بالقوه ناسازگار است کنار بگذارید. این دو در فرآیند ایجاد طراحی وب سایت کارهای بسیار متفاوتی انجام می دهند.

توسعه دهندگان طراحی وب سایت با زبان های برنامه نویسی پیچیده کار می کنند تا پیاده سازی های معقولی از یک طرح را ایجاد کنند، در حالی که طراحان طراحی وب سایت رویکرد بصری تری دارند و بر ایجاد زیبایی عملکردی تمرکز می کنند. طراحان طراحی وب سایت برنامه ریزی را انجام می دهند و توسعه دهندگان طراحی وب سایت از انجام آن مراقبت می کنند.

بسیاری از مهارت ‌های مورد نیاز برای طراح یا توسعه ‌دهنده طراحی وب سایت بودن با یکدیگر همپوشانی دارند، اما بسیاری از کارهایی که روزانه انجام می‌دهید کاملاً متفاوت است. اگر با برنامه ریزی و یادگیری بصری راحت تر هستید، تصاویر بزرگ بیش از جزئیات کوچک، طراحی وب سایت برای شما عالی خواهد بود.

اگر از دستمزد ناراضی هستید، تخصص را در نظر بگیرید. یک طراح طراحی وب سایت jack-of-all-trades رایج است، نه یک طراح UX طراحی وب سایت ماهر یا طراح موبایل. با محدود کردن و تکمیل مجموعه مهارت‌های خود می‌توان پولی به دست آورد.

توسعه طراحی وب سایت یک صنعت در حال رشد است و در جایی که توسعه دهندگان طراحی وب سایت وجود دارند، به طراحان طراحی وب سایت نیاز خواهند داشت. اگر این شغلی است که می خواهید، حقوق و دستمزد منصفانه است و صنعت در حال رشد است. اکنون زمان بسیار خوبی برای تبدیل شدن به یک طراح طراحی وب سایت است!

قبل از اینکه جهش شغلی بعدی خود را انجام دهید، بیایید محاسبات را انجام دهیم و یاد بگیریم که به عنوان یک طراح طراحی وب سایت چقدر می توانید انتظار داشته باشید

خلاصه

طراحی وب سایت مطمئناً پردرآمدترین شغل در زمینه خود نیست، اما این بدان معنا نیست که ارزش دنبال کردن آن را ندارد. شما می‌توانید از آن حرفه‌ای عالی بسازید، به خصوص اگر در زمینه ‌های خاص مانند طراحی وب سایت UI/UX دنبال می ‌کنید. هرچه تجربه بیشتری داشته باشید، درآمد بیشتری خواهید داشت.

طراحان طراحی وب سایت به طور متوسط 57 هزار دلار در سال درآمد دارند. اگر در طراحی وب سایت UI متخصص هستید، یا اینکه با چه پلتفرم هایی برای کار انتخاب می کنید، این تحت تأثیر عواملی مانند موقعیت شما در شرکت قرار می گیرد. با شروع کار، احتمالاً درآمد کمتری خواهید داشت، اما به این رشته ادامه دهید، و مطمئناً می توانید درآمد بیشتری کسب کنید.

خودتان را کم فروشی نکنید، بدانید با چه نرخ هایی باید کار کنید و بهترین روش ها را برای صنعت خود بیاموزید. موفقیت به عنوان یک طراح طراحی وب سایت بیش از حد ممکن است اگر شما بدانید که چگونه خودتان را اعمال کنید.