search
حلقه سفید

نحوه ارائه ایده‌های جدید طراحی وب ‌سایت به مشتریان Mockup Page را کاوش کنید

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1400/11/20
نحوه ارائه ایده‌های جدید طراحی وب ‌سایت به مشتریان Mockup Page را کاوش کنید

ارائه ایده های جدید طراحی وب سایت به مشتریان در سال 2019 با راه اندازی Mockup Page کمی آسان تر شد.

این پلت فرم SaaS آژانس های دیجیتال طراحی وب سایت را قادر می سازد تا به سرعت ایده های جدید طراحی وب سایت را به مشتریان کاوش و ارائه کنند.

این سناریو را تصور کنید: شما در حال ملاقات با مشتری هستید و طراحی وب سایت او را در مرورگر باز می کنید. با هم صفحه طراحی وب سایت را به سمت بالا و پایین حرکت می‌دهید و ایده‌های مختلف را بررسی و بحث می‌کنید. این ایده‌ها را در یک صفحه طراحی وب سایت برای جلسه تیمی بعداً ثبت می‌کنید.

حالا یک جنبه را تغییر می دهیم. هنگامی که طراحی وب سایت آنها را باز کردید، یک برگه جدید باز کنید و به صفحه Mockup طراحی وب سایت وارد شوید. آدرس صفحه طراحی وب سایت را در آنجا وارد کنید. صفحه طراحی وب سایت را در پنجره مرورگر بارگیری می کند اما اکنون قابل ویرایش است و می توانید محتوا را تغییر دهید.

اکنون در کنار هم صفحه طراحی وب سایت فعلی و یک کپی قابل ویرایش را دارید که می توانید در لحظه تغییر دهید.

Ramp Up The Engagement

این سطح جدیدی از تعامل برای مشتری است. آنها نه تنها می‌توانند ایده‌های خود را مطرح کنند، بلکه حتی می‌توانند تغییراتی در ماکت ایجاد کنند. این یک راه قدرتمند برای تقویت رابطه است.

اما ما بیشتر از این کار می کنیم. ما همچنین در حال کاهش شانس افرادی هستیم که پس از بحث درباره یک ایده متفاوت تصور کنند، که ممکن است اتفاق بیفتد. مشاهده شکل گرفتن یک ایده در ماکت، نشانه روشنی از اینکه پس از انتشار چگونه به نظر می رسد، ارائه می دهد.

و به تعبیر یک جمله عالی ... "آنچه در صفحه موکاپ طراحی وب سایت اتفاق می افتد در صفحه موکاپ طراحی وب سایت باقی می ماند". هیچ چیزی در Mockup Page ایجاد شده روی طراحی وب سایت زنده تأثیر نمی گذارد. ماکت ها با هم در یک CDN جداگانه میزبانی می شوند.

SaaS=آسان

در قلب Mockup Page یک ویرایشگر WYSIWYG مبتنی بر مرورگر با قدرت تبدیل محتوای URL به یک فایل HTML مسطح و قابل ویرایش است.

بله، می‌توانید صفحه اصلی Google را وارد کنید و با آن بازی کنید، اما احتمال بیشتری وجود دارد که یک مشتری یا URL مشتری احتمالی را وارد کنید و ایده‌هایی را در آن جستجو کنید. یا شاید صفحه ای از طراحی وب سایت خودتان.

با این حال، ماکت های مشتری تنها چیزی نیستند که صفحه موکاپ طراحی وب سایت برای آن مفید است.

ما از آن برای ایجاد این پست استفاده کردیم و به نظر می رسید که در حال تایپ مستقیم در طراحی وب سایت DAN هنگام ایجاد آن هستیم. زمانی که آن را به DAN ارسال کردیم، تقریباً می دانستیم که همه چیز چگونه به نظر می رسد و برای انجام این کار، ما به سادگی پست DAN دیگری را در Mockup Page باز کردیم و محتوا را تغییر دادیم.

UI ساده = ایده ها سریعتر عمل می کنند

Mockup Page یک برنامه دسکتاپ است که بهترین استفاده را با کروم یا فایرفاکس دارد. موکاپ ها را می توان در CDN ذخیره کرد، به صورت آفلاین ذخیره کرد، در جای دیگری آپلود کرد و در آنها همکاری کرد. بهترین بیت ها؟ سرعت و سهولت استفاده در طراحی وب سایت.

رابط کاربری حاوی داشبوردی است که در آن دو پارامتر را برای یک مدل جدید تنظیم می‌کنید. URL مدل و یک URL ویدیوی اختیاری در صورت معرفی ویدیو به صفحه طراحی وب سایت. چهار آیکون به شما کمک می کند تا ویدیوهای YouTube، Vimeo، MP4 و ابر را تنظیم کنید. بعد دکمه Create Mockup است که ویرایشگر WYSIWYG را جایگزین داشبورد می کند. این تنها در یک یا دو ثانیه با محتوای URL پر می شود. در بیشتر موارد چیزی که می‌بینید دقیقاً شبیه صفحه طراحی وب سایت واقعی است، به جز اینکه می‌توانید مکان‌ نمای خود را روی آن متمرکز کنید و محتوا طراحی وب سایت را تغییر دهید.

به عنوان یک ویرایشگر WYSIWYG دارای یک رابط کاربری نسبتاً ناب با یک نوار ابزار کوچک و یک دکمه ذخیره و خروج است. هنگامی که یک ویدیو قرار است در طراحی وب سایت اضافه شود، یک پخش کننده ویدیوی اضافی ظاهر می شود که می توان اندازه آن را تغییر داد و در صفحه طراحی وب سایت ای که می خواهید ویدیو نمایش داده شود، رها کرد و تا این مرحله هیچ کدنویسی در کار نیست. همه چیز نقطه است، کلیک کنید، بکشید و رها کنید.

کپی و جایگذاری

کپی و جایگذاری برای کمک به تولید سریع‌تر ایده‌ها، کپی کردن مؤلفه‌ها از سایر صفحات طراحی وب سایت در ماکت با یک روال ساده کپی و جای‌گذاری آسان است. فرض کنید می خواهید یک فرم بازخورد اضافه کنید. می‌توانید تقریباً هر فرم بازخوردی را در طراحی وب سایت پیدا کنید، از ماوس برای انتخاب همه آن‌ها استفاده کنید و آن را کپی کنید و سپس آن را در ماکت جای‌گذاری کنید. فرم بازخورد بلافاصله ظاهر می شود. همین امر در مورد تصاویر و سایر عناصر HTML نیز صدق می کند.

ایجاد یک صفحه طراحی وب سایت پر از عناصر مختلف HTML که معمولاً استفاده می کنید مفید است. هر زمان که نیاز داشتید می‌توانید این موارد را از آن صفحه طراحی وب سایت در مدل‌های مختلف کپی کنید.

اگر طراح طراحی وب سایت باشم چه؟ من دوست دارم کدنویسی کنم…

Mockup Page در طراحی وب سایت عمداً طراحی شده است، بنابراین استفاده از آن به لطف رابط کاربری WYSIWYG آن آسان است، اما دسترسی کامل به منبع فقط با یک کلیک فاصله دارد. از طریق مرورگر Inspector به دست می آید. مانند هر صفحه طراحی وب سایت ، می توانید روی یک عنصر کلیک راست کرده و Inspect (Chrome) را انتخاب کنید. کنسول توسعه دهنده طراحی وب سایت داخلی کد منبع را آشکار می کند و آن را قابل ویرایش می کند.

زیبایی استفاده از آن با Mockup Page در طراحی وب سایت این است که هر تغییری که توسط بازرس ایجاد شود، زمانی که ماکت ذخیره شود ذخیره می شود. هر قسمت از منبع را می توان از طریق بازرس ویرایش کرد تا شما کنترل نهایی را بر سند داشته باشید.

همکاری تیمی؟ آسان.

استفاده از نرم افزارهای اشتراک گذاری صفحه طراحی وب سایت نمایش مانند اسکایپ یا AnyMeeting اجازه می دهد تا کنترل مدل از فردی به فرد دیگر منتقل شود. این به خوبی برای جلسات از راه دور با مشتریان و همچنین برای تیم هایی که ممکن است در مناطق مختلف در سراسر جهان واقع شده باشند، کار می کند. ماکت ها را نیز می توان به حساب های مختلف وارد کرد. فرض کنید یک شرکت دارای چندین حساب است. یکی برای مدیریت برای بررسی ایده‌ها، دو مورد برای دو مشاور فروش برای ارائه ایده به مشتریان و چهار مورد برای چهار طراح طراحی وب سایت که از حساب‌های جداگانه کار می‌کنند.

یکی از مشاوران فروش در ساخت ماکت با مشتری همکاری کرده و آدرس ماکت را برای تیم طراحی وب سایت ارسال می کند. یکی از اعضای تیم طراحی وب سایت ماکت را وارد می کند و سپس می تواند آن را ویرایش و ذخیره کند. طراح 2 می تواند ماکت طراح 1 را وارد کرده و به ویرایش آن ادامه دهد و به همین ترتیب تا زمانی که ماکت به پایان برسد ادامه می یابد. در آن مرحله، کپی کردن کد در تولید آسان است.

Big Kahuna- جذب سریع مشتری

احتمالاً قدرتمندترین کاربرد Mockup Page در طراحی وب سایت این است که می تواند به شما کمک کند تا به سرعت مشتریان جدید را به دست آورید. با وارد کردن یک صفحه طراحی وب سایت بالقوه در Mockup Page و تغییر محتوا، صفحات طراحی وب سایت نمونه جدیدی ایجاد می کنید که مهارت ها و چشم انداز شرکت شما را به نمایش می گذارد. در حالت ایده‌آل، هر سرنخ‌ای که دریافت می‌کنیم گرم است، اما ایمیل می‌تواند با سرنخ‌های سرد بسیار مؤثر باشد، زیرا برای مشتریان احتمالی جذاب است. پس از همه، شما ممکن است آینده خود را به آنها نشان دهید.

یک ایمیل مقدماتی کوتاه با پیوندی به صفحه(های) طراحی وب سایت مدلی که ایجاد کرده اید به مشتریان احتمالی می گوید که شما آنها را جدی می گیرید و به آنها فرصتی می دهد تا آنچه را که اکنون دارند با آنچه در هنگام استخدام شما داشته باشند مقایسه کنند. این یک پیوند فریبنده برای کلیک کردن است و هیچ هزینه ای برای آنها نداشته است. از آنجایی که شرکت شما خدمات دیجیتال برتر را ارائه می دهد، بدون شک مدل ها بسیار بهتر از آنچه شرکت در حال حاضر دارد به نظر می رسد. هنگامی که آنها آن را تجربه کردند، انتظار یک پاسخ سریع از یک مشتری هیجان زده و مشتاق به انجام تجارت را داشته باشید.

چه مقدار از کسب و کار را می توانید با کمک صفحه موکاپ طراحی وب سایت ثبت نام کنید؟ اینجا را کلیک کنید تا همین الان برای تست شرکت کنید و متوجه شوید.