search
حلقه سفید

نحوه ایجاد یک طراحی وب سایت عضویت در 5 مرحله

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1401/07/06
نحوه ایجاد یک طراحی وب سایت عضویت در 5 مرحله

به لطف پلتفرم‌ طراحی وب‌ سایت های کاربرپسند مانند asp.net، ایجاد یک طراحی وب‌ سایت هرگز آسان ‌تر نبوده است. با این حال، در برخی مواقع، ممکن است بخواهید تمام زحمات خود را بازپرداخت کنید.

اینجاست که طراحی وب‌ سایت ‌های عضویت وارد می ‌شوند. با قرار دادن بهترین محتوای طراحی وب‌ سایت خود در پشت دیوار پرداخت، هیچ مشکلی برای پوشش هزینه ‌های جاری خود و شاید حتی کسب سود نداشته باشید.

در این پست، درباره اینکه طراحی وب‌ سایت های عضویت چیست و چرا ممکن است راز افزایش تبدیل‌ها، نرخ تعامل و نتیجه شما باشند، بحث خواهیم کرد. سپس به شما نشان خواهیم داد که چگونه طراحی وب‌ سایت عضویت عالی را برنامه ریزی و بسازید. بیا شروع کنیم!

فهرست مطالب

- مقدمه ای بر طراحی وب‌ سایت های عضویت

- نحوه ایجاد یک طراحی وب‌ سایت عضویت (در 5 مرحله)

- بهترین پلتفرم های طراحی وب‌ سایت عضویت

- برترین افزونه های طراحی وب‌ سایت عضویت

- نحوه ایجاد یک طراحی وب‌ سایت عضویت با asp.net و ممبرپرس (در 5 مرحله)

مقدمه ای بر طراحی وب‌ سایت های عضویت

طراحی وب‌ سایت عضویت طراحی وب‌ سایتی است که در آن محتوا را پشت فرم ثبت نام قرار می دهید. این با فروش اشتراک متفاوت است. اشتراک برای مدتی به مشتریان طراحی وب‌ سایت امکان دسترسی به محصول یا خدمات را می دهد، در حالی که عضویت به کاربران طراحی وب‌ سایت امکان دسترسی به محتوای دروازه ای را می دهد.

هر طراحی وب‌ سایت عضویت منحصر به فرد است. با این حال، برخی از ویژگی ها وجود دارد که در موثرترین طراحی وب‌ سایت های عضویت پیدا خواهید کرد. این شامل یک فرم ثبت نام است که در آن بازدیدکنندگان طراحی وب‌ سایت جدید می توانند ثبت نام کنند.

برای افرادی که قبلاً برای ثبت نام در طراحی وب‌ سایت شما وقت گذاشته اند، باید یک فرم ورود به سیستم طراحی وب‌ سایت ارائه دهید. این به اعضا امکان می ‌دهد به بخش‌های محدود شده طراحی وب‌ سایت شما دسترسی داشته باشند، نمایه ‌های کاربری طراحی وب‌ سایت خود را ویرایش کنند و سایر فعالیت‌های فقط اعضا را انجام دهند.

بسیاری از طراحی وب‌ سایت های عضویت دارای محتوای انحصاری هستند. این می تواند اشکال مختلفی داشته باشد، از جمله دوره های آنلاین، انجمن های پشتیبانی برتر، و وبینارها.

سایر عضویت طراحی وب‌ سایت ‌ها اجازه دسترسی به هدیه‌ های اضافی را می ‌دهند. این ممکن است شامل کدهای تخفیف برای فروشگاه طراحی وب‌ سایت تجارت الکترونیک شما یا حتی ورود به یک قرعه کشی جایزه فقط برای اعضا باشد.

حتی ممکن است دسترسی به رویدادهای ویژه را ارائه دهید. به عنوان مثال، بسیاری از باشگاه ها و درآمدها طراحی وب‌ سایت های عضویت را اداره می کنند.

یک طراحی وب‌ سایت عضویت می ‌تواند عنصر مخفی باشد که برای افزایش تبدیل‌ ها، نرخ تعامل و سود نهایی شما به آن نیاز دارید اینجا بیشتر بیاموزید!

چرا ممکن است بخواهید یک طراحی وب‌ سایت عضویت ایجاد کنید؟

طراحی وب‌ سایت های عضویت یک راه عالی برای کسب درآمد از محتوای طراحی وب‌ سایت شما هستند. پس از تکمیل تنظیمات اولیه، یک پلاگین یا پلتفرم عضویت طراحی وب‌ سایت خوب باید به طور خودکار بسیاری از وظایف عضویت روزانه را انجام دهد.

این شامل ایجاد حساب‌های جدید طراحی وب‌ سایت ، پردازش پرداخت‌ها و توزیع منابع انحصاری فقط برای اعضا است. بنابراین، یک طراحی وب‌ سایت عضویت می تواند به شما کمک کند تا بدون اضافه کردن کارهای زیادی به لیست کارهای خود، سود کسب کنید.

از طرف دیگر، می توانید عضویت خود را به صورت رایگان ارائه دهید. به عنوان مثال، ممکن است با درخواست آدرس ایمیل شخص به عنوان بخشی از فرآیند ثبت نام، از محتوای دروازه ‌دار طراحی وب‌ سایت برای تولید سرنخ استفاده کنید.

ثبت نام در طراحی وب‌ سایت نیاز به زمان و تلاش دارد. پس از پشت سر گذاشتن تمام این مشکلات، اعضای شما احتمالاً مجبور خواهند شد که به طور منظم از سایت شما بازدید کنند تا بازدهی خوبی از سرمایه خود دریافت کنند. برای افزایش تعامل، حتی می توانید از اطلاعات تماس اعضای خود در کمپین های بازاریابی طراحی وب‌ سایت ایمیلی خود استفاده کنید.

اگر عملکرد عضویت طراحی وب‌ سایت شما بتواند ترافیک شما را افزایش دهد و تعامل را افزایش دهد، سیگنال های مثبتی به موتورهای جستجو ارسال می کند. این بدان معنی است که یک طراحی وب‌ سایت عضویت ممکن است به طور غیر مستقیم رتبه بندی موتور جستجوی طراحی وب‌ سایت شما را بهبود بخشد.

در حالی که بسیاری از طراحی وب‌ سایت ‌های عضویت فقط به صورت آنلاین فعالیت می‌ کنند، برخی از کسب ‌وکارهای فیزیکی از عضویت طراحی وب‌ سایت برای بهبود تجربه مشتری استفاده می ‌کنند. به عنوان مثال، اگر صاحب یک باشگاه ورزشی هستید، ممکن است به مشتریان جدید این امکان را بدهید که به صورت آنلاین ثبت نام کنند. این بسیار راحت تر از مجبور کردن آنها به ملاقات حضوری است.

نحوه ایجاد یک طراحی وب‌ سایت عضویت (در 5 مرحله)

اکنون که مزایا را پوشش دادیم، بیایید ببینیم چگونه می ‌توانید از محتوای خود کسب درآمد کنید، سرنخ ایجاد کنید و تجربه بازدیدکنندگان طراحی وب‌ سایت را بهبود بخشید. در اینجا نحوه ایجاد یک طراحی وب‌ سایت عضویت در پنج مرحله آورده شده است.

مرحله 1: مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید

هنگام شروع یک کسب و کار جدید، وسوسه انگیز است که تا حد امکان افراد بیشتری را هدف قرار دهید. ممکن است این راه ایده آل برای به حداکثر رساندن سود شما به نظر برسد. با این حال، وقتی سعی می کنید برای همه جذابیت داشته باشید، اغلب برای هیچ کس جذاب نمی شوید.

با تمرکز بر یک جایگاه خاص، می توانید محتوای طراحی وب‌ سایت بسیار جذابی برای این مخاطب ایجاد کنید. شما همچنین می توانید هر قسمت از طراحی وب‌ سایت عضویت خود را طوری تنظیم کنید که با این جایگاه طنین انداز شود. این شامل همه چیز از طراحی وب‌ سایت شما گرفته تا قیمت و نوع محتوایی است که ارائه می دهید.

هنگامی که مخاطبین طراحی وب‌ سایت هدف محدودی دارید، اغلب می توانید طراحی وب‌ سایت عضویت خود را به طور موثرتری بازاریابی کنید. این شامل تنظیم کردن پیام های شما برای صحبت با نیازهای عمیق و خاص مشتری شما است. بسته به مخاطبان طراحی وب‌ سایت شما، حتی ممکن است انجمن ها و پلتفرم هایی وجود داشته باشد که بتوانید طراحی وب‌ سایت عضویت خود را تبلیغ کنید. همه اینها برای نرخ تبدیل شما عالی است.

هنگامی که تصمیم می گیرید چه کسی را هدف قرار دهید، مهم است که جایگاه کافی بزرگی برای حفظ طراحی وب‌ سایت عضویت رو به رشد خود پیدا کنید. در اینجا، می ‌توانید از Google Trends برای سنجش تعداد افرادی که کلمات کلیدی طراحی وب‌ سایت مرتبط با مخاطب هدف شما را جستجو می ‌کنند، استفاده کنید. این می تواند به شما کمک کند تا اندازه مشتریان بالقوه طراحی وب‌ سایت خود را تخمین بزنید.

همچنین ممکن است به شناسایی سایر طراحی وب‌ سایت ‌های عضویتی که جمعیت ‌شناسی مشابهی را هدف قرار می ‌دهند کمک کند. اگر به نظر می رسد که این طراحی وب‌ سایت ها در حال شکوفایی هستند، آنگاه این ممکن است یک جایگاه سودآور باشد.

مرحله 2: در مورد مدل عضویت طراحی وب‌ سایت تصمیم بگیرید

قبل از ایجاد طراحی وب‌ سایت خود، باید در مورد مدل عضویت طراحی وب‌ سایت تصمیم بگیرید. این به معنای شناسایی محتوایی است که به مشتریان طراحی وب‌ سایت خود ارائه می دهید. محتوای انحصاری و مختص اعضا شما ممکن است شامل همه چیز باشد، از دوره‌های آنلاین گرفته تا وبینارهای آموزنده، پست‌ های وبلاگ انحصاری، نمونه ‌های محصول، امتیاز پاداش یا ارسال رایگان برای همه سفارش‌ها.

سپس، وقت آن است که تصمیم بگیرید آیا یک عضویت واحد را ارائه می دهید یا چندین لایه ایجاد می کنید. اگر دومی را انتخاب کنید، مخاطبان طراحی وب‌ سایت شما معمولاً با خرید سطوح بالاتر عضویت، محتوا طراحی وب‌ سایت و مزایای بیشتری را باز می‌کنند.

در مرحله بعد، یک مدل قیمت گذاری ایجاد می کنید. برخی از طراحی وب‌ سایت ها از عضویت صرفاً به عنوان راهی برای گرفتن اطلاعات تماس و ایجاد تعامل استفاده می کنند. اگر این اهداف شما هستند، ممکن است بخواهید عضویت رایگان طراحی وب‌ سایت ارائه دهید.

اگر تصمیم دارید کارمزدی را دریافت کنید، این می تواند یک بار پرداخت یا یک هزینه مکرر باشد. پرداخت های یکباره برای ایجاد هجوم ناگهانی پول نقد عالی هستند. در همین حال، پرداخت ‌های مکرر اغلب کلید ارائه یک درآمد ثابت و قابل اعتماد است که می‌تواند عضویت طراحی وب‌ سایت شما را در طولانی مدت حفظ کند.

اگر تصمیم دارید هزینه ای دریافت کنید، ممکن است به شناسایی چندین طراحی وب‌ سایت عضویت که در صنعت شما فعالیت می کنند و محتوای مشابهی ارائه می دهند کمک کند. سپس می توانید قیمت آنها را بررسی کنید و از آن برای اطلاع از مدل عضویت طراحی وب‌ سایت خود استفاده کنید.

مرحله 3: یک پلتفرم طراحی وب‌ سایت را انتخاب کنید

وقتی نوبت به انتخاب پلتفرم طراحی وب‌ سایت می رسد، چند گزینه پیش رو دارید. به عنوان مثال، ممکن است یک راه حل آماده برای پرداخت اشتراک برای آپلود محتوای خود بخرید، مانند پلتفرم Teachable.

این می تواند یک راه عالی برای راه اندازی سریع طراحی وب‌ سایت عضویت باشد. با این حال، اغلب دامنه محدودی برای سفارشی کردن یک پلت فرم خارج از قفسه وجود دارد.

از طرف دیگر، می توانید یک سیستم مدیریت محتوا طراحی وب‌ سایت ( (CMS مانند asp.net را انتخاب کنید. سپس می‌توانید این پلتفرم طراحی وب‌ سایت را با افزونه‌ هایی که ویژگی‌های عضویت لازم را اضافه می ‌کنند، تقویت کنید.

این رویکرد شما را قادر می سازد تا دیدگاه خلاقانه خود را زنده کنید و پلتفرم استاندارد را برای برآورده کردن نیازهای دقیق خود تنظیم کنید. با این حال، این فرآیند ممکن است شما را ملزم به تحقیق در مورد راه حل های شخص ثالث مختلف و صرف زمان برای پیکربندی و نگهداری این افزونه های اضافی کند.

پس از انتخاب پلتفرم طراحی وب‌ سایت خود، ممکن است لازم باشد میزبانی طراحی وب‌ سایت را در نظر بگیرید. انتخاب یک طرح میزبانی مناسب برای هر طراحی وب‌ سایت ضروری است. با این حال، به ویژه برای طراحی وب‌ سایت های عضویت مهم است، زیرا آنها معمولاً محتوای شخصی سازی شده زیادی دارند. همچنین ممکن است سایت شما نیاز به ارائه این محتوا به تعداد زیادی از کاربران طراحی وب‌ سایت داشته باشد.

این می تواند طراحی وب‌ سایت شما را تحت فشار زیادی قرار دهد. به همین دلیل، شما باید یک طرح میزبانی انتخاب کنید که بتواند بدون توجه به فشار، طراحی وب‌ سایت عضویت شما را به خوبی اجرا کند. در webever.ir، ما میزبانی متمرکز بر عملکرد ارائه می دهیم که می تواند به راحتی از طراحی وب‌ سایت های عضویت تشنه منابع پشتیبانی کند.

در حالت ایده‌آل، می ‌خواهید اولین بار ارائه ‌دهنده میزبانی طراحی وب‌ سایت مناسب را انتخاب کنید. با این حال، اگر نیاز به ارتقای ارائه دهنده خود دارید، تیم کارشناسان ما می توانند به شما کمک کنند تا طراحی وب‌ سایت عضویت پویا خود را به هر یک از برنامه های میزبانی ما منتقل کنید.

مرحله 4: محتوای فقط برای اعضا ایجاد کنید

برای افزایش نرخ تبدیل، طراحی وب‌ سایت عضویت شما باید ارزشی برای مخاطبان هدف شما ارائه دهد. این ارزش ممکن است در منحصر به فرد بودن و کیفیت محتوای طراحی وب‌ سایت شما باشد.

از طرف دیگر، ممکن است تجربه راحت تری ارائه دهید. به عنوان مثال، می توانید به مشتریان طراحی وب‌ سایت این امکان را بدهید که در باشگاه شما به صورت آنلاین ثبت نام کنند. اگر رقبای شما از افراد بخواهند که فرآیند عضویت طراحی وب‌ سایت را از طریق تلفن تکمیل کنند، شما بلافاصله گزینه جذاب‌ تری خواهید بود.

هر جا ممکن است، عاقلانه است که قبل از پذیرش هرگونه ثبت نام، محتوا و امتیازات عضویت طراحی وب‌ سایت خود را ایجاد کنید. این تضمین می ‌کند که ثبت ‌نام‌های جدید می ‌توانند بلافاصله از محتوای انحصاری و مزایای مختص طراحی وب‌ سایت اعضا لذت ببرند.

با تهیه محتوا طراحی وب‌ سایت از قبل، می توانید تجربه عضویت را نیز بهبود بخشید. اگر بازدیدکننده‌ طراحی وب‌ سایت ای از عضویت پرخاش کند و یک طراحی وب‌ سایت خالی با محتوای صفر از او استقبال شود، این می‌تواند به تصویر و شهرت برند شما آسیب برساند. برخی از افراد ممکن است شکایت کنند و برخی حتی ممکن است درخواست بازپرداخت کنند.

مرحله 5: عملکرد طراحی وب‌ سایت عضویت خود را نظارت کنید

عملکرد طراحی وب‌ سایت عضویت شما می تواند تاثیر زیادی بر نرخ تبدیل داشته باشد. اگر طراحی وب‌ سایت شما دیر بارگذاری می شود یا تاخیر دارد، بازدیدکنندگان طراحی وب‌ سایت بعید به نظر می رسند که این کار را انجام دهند و به اعضای پولی تبدیل شوند.

حتی اگر بتوانید بازدیدکنندگان طراحی وب‌ سایت را متقاعد کنید که اگر طراحی وب‌ سایت شما عملکرد ضعیفی داشته باشد، تبدیل شوند، مشتریان ممکن است به سرعت عضویت خود را کنار بگذارند. این نرخ ریزش می ‌تواند تاثیر زیادی بر سود شما داشته باشد.

مدرسه بازرگانی هاروارد تخمین می زند که اگر نرخ ریزش خود را تا پنج درصد کاهش دهید، می توانید سود خود را تا 95 درصد افزایش دهید. اگر بتوانید اعضا را متقاعد کنید که دور هم جمع شوند، این می تواند به درآمد اضافی زیادی برای کسب و کار شما تبدیل شود.

به عنوان یک طراحی وب‌ سایت عضویت، معمولاً محتوای پویا زیادی ارائه می دهید. این در حال حاضر فشار قابل توجهی بر سرور شما وارد می کند، به این معنی که شما می خواهید تمام تلاش خود را برای بهینه سازی سرعت طراحی وب‌ سایت خود انجام دهید.

در اینجا، دسترسی به یک ابزار نظارت بر عملکرد خوب حیاتی است. مشتریان webever.ir می توانند عملکرد طراحی وب‌ سایت های عضویت خود را با استفاده از Kinsta APM نظارت کنند. این ابزار سفارشی به صراحت برای تشخیص مشکلات طراحی وب‌ سایت های asp.net طراحی شده است.

با انتخاب webever.ir APM بر روی یک ابزار عمومی نظارت بر عملکرد، می ‌توانید مشکلات خاصی را که بر این CMS طراحی وب‌ سایت محبوب تأثیر می‌ گذارد مشخص کنید. این شما را در موقعیتی قوی قرار می دهد تا با سرعت بالای صفحه طراحی وب‌ سایت خود، بازدیدکنندگان را شگفت زده کنید.

بهترین پلتفرم های طراحی وب‌ سایت عضویت

پلت فرم مناسب می تواند طراحی وب‌ سایت عضویت شما را برای موفقیت تنظیم کند. شما می توانید یک سازنده طراحی وب‌ سایت عضویت اختصاصی یا یک CMS چند منظوره را انتخاب کنید. بیایید به برخی از گزینه ها نگاه کنیم.

عضویت طراحی وب‌ سایت شما

YourMembership یک سازنده طراحی وب‌ سایت عضویت اختصاصی است. همه چیزهایی را که برای ایجاد یک طراحی وب‌ سایت عضویت نیاز دارید، به علاوه برخی موارد اضافی که ممکن است در یک سازنده طراحی وب‌ سایت عمومی پیدا نکنید، ارائه می دهد:

با استفاده از YourMembership، می توانید گردش کار خودکار را برای وظایف مشترک عضویت تنظیم کنید. این شامل برنامه ریزی تمدید، پیام های تأیید و ایمیل های تشکر می شود. همچنین می توانید فاکتورها را به صورت خودکار تولید و ارسال کنید.

برای اطمینان از اینکه تجربه خوبی برای اعضای خود فراهم می کنید، مهم است که رفتار آنها را از نزدیک زیر نظر داشته باشید. شما می توانید مخاطبان طراحی وب‌ سایت خود را با استفاده از یک ابزار عمومی مانند Google Analytics یا حتی یک افزونه گزارش فعالیت ردیابی کنید.

با این حال، YourMembership بینش دقیق تری از مشتریان طراحی وب‌ سایت شما ارائه می دهد. به ویژه، شما را قادر می سازد چرخه عمر عضویت کامل را از غیرعضو تا عضو بازنشسته ردیابی کنید. این شما را در موقعیتی قوی برای شناسایی مشتریانی قرار می دهد که در حال جدا شدن هستند و ممکن است به طور بالقوه عضویت خود را لغو کنند.

YourMembership قیمت گذاری آنها را به صورت عمومی منتشر نکرده است. با این حال، می ‌توانید با تیم آنها تماس بگیرید تا در مورد نیازهای خود صحبت کنید یا یک نسخه نمایشی ترتیب دهید.

فضای مربعی

این ویرایشگر محبوب کشیدن و رها کردن، ایجاد طیف وسیعی از طراحی وب‌ سایت ها را آسان می کند. همچنین مجموعه ای از قالب های حرفه ای طراحی شده را در اختیار شما قرار می دهد.

پلتفرم اصلی Squarespace طراحی وب‌ سایت در صورت پرداخت سالانه 12 دلار در ماه قیمت دارد. با این حال، Squarespace ویژگی‌های خاص عضویت را خارج از جعبه ارائه نمی‌کند. اگر می‌خواهید صفحات مختص اعضا را از انتهای طراحی وب‌ سایت Squarespace خود میزبانی کنید، باید در مناطق عضو سرمایه ‌گذاری کنید.

اگر قصد دارید بازاریابی ایمیلی انجام دهید، مناطق عضو می توانند با کمپین ها و پروفایل های ایمیل Squarespace ارتباط برقرار کنند. این به شما امکان می دهد لیست ایمیل خود را از یک مکان مرکزی مدیریت کنید.

نقطه ضعف اصلی این است که مناطق عضو نیاز به اشتراک جداگانه دارند، با قیمت‌هایی که از 9 دلار شروع می‌شود. این ابزار همچنین برای هر عضو چهار درصد کارمزد تراکنش دریافت می کند.

همچنین شایان ذکر است که مناطق عضو فقط می توانند از صفحات طراحی وب‌ سایت Squarespace شما محافظت کنند و لزوماً از محتوای این صفحات طراحی وب‌ سایت محافظت نمی کنند. هر فایلی که در طراحی وب‌ سایت Squarespace خود آپلود می کنید پیوند خاص خود را خواهد داشت. این پیوندها محافظت نمی شوند، بنابراین اعضا می توانند به طور بالقوه این URL طراحی وب‌ سایت ها را با افراد غیرعضو به اشتراک بگذارند و به آنها امکان دسترسی رایگان به محتوای طراحی وب‌ سایت شما را می دهند.

اگر منابع فقط برای اعضا مانند ویدیوها و فایل های صوتی ایجاد می کنید، این می تواند یک محدودیت بزرگ باشد. خبر خوب این است که مناطق عضو تنها گزینه شما نیست. سرویس های شخص ثالث مختلفی وجود دارد که با Squarespace ادغام می شوند، از جمله افزونه MemberSpace.

می توانید از این نرم افزار شخص ثالث برای محدود کردن دسترسی به هر صفحه یا منبعی در طراحی وب‌ سایت Squarespace خود استفاده کنید. این باید از دسترسی افراد غیرعضو به پیوند مستقیم به منابع فقط اعضا جلوگیری کند.

Asp.net

بسیاری از سازندگان طراحی وب‌ سایت عمومی در بازار وجود دارند، اما رویکرد یک‌اندازه آن‌ها به ندرت بهترین طراحی وب‌ سایت عضویت را ارائه می‌دهد. برای راه اندازی طراحی وب‌ سایت خود برای موفقیت، ممکن است بخواهید یک پلتفرم قابل تنظیم و توسعه پذیر مانند asp.net را انتخاب کنید.

با انتخاب asp.net به عنوان CMS خود، به مجموعه گسترده ای از افزونه های عضویت رایگان و ممتاز دسترسی خواهید داشت. این به شما امکان می ‌دهد در اطراف خرید کنید و افزونه ‌هایی را پیدا کنید که هر الزامی را در لیست علاقه مندی‌های عضویت طراحی وب‌ سایت شما برآورده می ‌کنند.

اجرای یک طراحی وب‌ سایت موفق فقط به معنای اجرای عملکرد اصلی عضویت طراحی وب‌ سایت نیست. به عنوان مثال، موقعیت شما در رتبه بندی موتورهای جستجو طراحی وب‌ سایت میزان ترافیک دریافتی شما را تعیین می کند.

تنها با 60000 افزونه در مخزن رسمی asp.net، در یافتن افزونه هایی که می توانند به تنظیم دقیق هر عنصر طراحی وب‌ سایت عضویت شما کمک کنند، مشکلی ندارید. به عنوان مثال، Yoast SEO یک افزونه محبوب است که قول می دهد رتبه بندی موتور جستجوی شما را افزایش دهد.

نکته منفی این است که باید برای یافتن و پیکربندی این افزونه ها وقت بگذارید. این در تضاد کامل با پلتفرم ‌های عضویت اختصاصی طراحی وب‌ سایت است، که معمولاً هر آنچه را که نیاز دارید را به ‌صورت خارج از جعبه ارائه می‌دهند.

برترین افزونه های طراحی وب‌ سایت عضویت

در حالی که هیچ کمبودی در پلتفرم‌های عضویت اختصاصی وجود ندارد، ما معتقدیم که aspnet انعطاف‌پذیری و توسعه‌ پذیری لازم برای ایجاد یک طراحی وب‌ سایت عضویت جهانی را دارد. اگر asp.net را انتخاب می کنید، قدم بعدی انتخاب افزونه مناسب است. با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا سه افزونه برتر عضویت asp.net آورده شده است.

اعضا

شما می توانید از این افزونه رایگان asp.net برای ایجاد یک طراحی وب‌ سایت عضویت بدون نوشتن یک خط کد استفاده کنید. افزونه اعضا دارای یک سیستم مبتنی بر مجوز پیشرفته است که محدود کردن محتوای شما را بر اساس سطح عضویت بازدید کننده طراحی وب‌ سایت آسان می کند.

شما حتی می توانید قابلیت ها را به سطوح عضویت خاصی رد کنید. این به شما انعطاف پذیری بیشتری در هنگام ساخت سیستم مبتنی بر مجوز می دهد:

افزونه Members یک ویجت فرم ورود اختصاصی طراحی وب‌ سایت نیز دارد. می توانید این را به عناصر تکرارشونده طراحی وب‌ سایت خود، مانند نوار کناری اضافه کنید. سپس، اعضا می توانند از هر صفحه ای از طراحی وب‌ سایت شما وارد حساب های خود شوند، که برای تجربه کاربری طراحی وب‌ سایت عالی است.

حتی می توانید از اعضا برای ایجاد یک طراحی وب‌ سایت کاملا خصوصی استفاده کنید. این می تواند راهی آسان برای کسب درآمد از کل کاتالوگ محتوای شما باشد. همچنین می توانید از اعضا برای ایجاد یک طراحی وب‌ سایت تخصصی، مانند پورتال کارکنان خصوصی استفاده کنید.

با این حال، چیزی که اعضا را از سایر افزونه ها متمایز می کند، رایگان بودن آن است. اگر با بودجه محدودی کار می کنید یا می خواهید قبل از متعهد شدن به یک افزونه پولی، از محتوای خود کسب درآمد کنید، ممکن است اعضا گزینه جذابی باشند.

MemberPress

شما می توانید از این افزونه عضویت پیشرفته برای ایجاد چندین سطح عضویت، محدود کردن دسترسی به محتوای طراحی وب‌ سایت خود و پذیرش پرداخت استفاده کنید. با وجود عملکرد پیشرفته، MemberPress برای استفاده آسان طراحی شده است.

به عنوان بخشی از فرآیند راه اندازی، MemberPress می تواند به طور خودکار تمام صفحات طراحی وب‌ سایت مورد نیاز برای ارائه یک طراحی وب‌ سایت عضویت فعال را ایجاد کند. این شامل قیمت گذاری، ورود به سیستم، حساب کاربری و صفحات تشکر می شود.

MemberPress همچنین از چکیدن محتوا طراحی وب‌ سایت پشتیبانی می کند. این فرآیندی است که در آن محتوا طراحی وب‌ سایت را طی چند روز، هفته یا حتی ماه منتشر می‌کنید. با ایجاد کمپین های قطره ای، می توانید اعضا را تشویق کنید که به طراحی وب‌ سایت شما بازگردند و علاقه خود را در طولانی مدت حفظ کنند.

اگر می خواهید یک طراحی وب‌ سایت عضویت آموزشی ایجاد کنید، علاقه مند خواهید بود یاد بگیرید که MemberPress به شما امکان ایجاد و فروش دوره های دیجیتال را می دهد. همچنین با طیف وسیعی از نرم افزارهای بازاریابی محبوب، از جمله پلت فرم اتوماسیون ایمیل Mailchimp، ادغام می شود.

مجوز MemberPress از 179 دلار در سال شروع می شود. این شرکت همچنین 14 روز ضمانت بازگشت وجه ارائه می دهد.

LearnDash

اگر می خواهید دوره های آنلاین بفروشید، ممکن است بخواهید به سیستم مدیریت یادگیری LearnDash (LMS) نگاه کنید. LearnDash هر آنچه از یک LMS انتظار دارید را دارد، از جمله توانایی ایجاد و توزیع مواد آموزشی دیجیتال.

LearnDash همچنین دارای ماژول های عضویت است تا بتوانید دسترسی به منابع خود را بفروشید. سپس می توانید دسترسی به محتوا را بسته به سطح عضویت زبان آموز محدود کنید.

علاوه بر این، LearnDash از چکیدن محتوا پشتیبانی کامل دارد. این به شما امکان می‌دهد تا ماژول ‌ها، سطوح و حتی کل دوره‌های جدید را راه‌ اندازی کنید، زیرا اعضا با موفقیت راه خود را از طریق مواد آموزشی شما انجام می‌دهند.

به ویژه، می توانید از ویژگی های عضویت طراحی وب‌ سایت ابزار برای تشویق یادگیری استفاده کنید. به عنوان مثال، ممکن است به اعضای خود با نشان ها و گواهینامه ها پاداش دهید. حتی می‌توانید انجمن‌های مخصوص دوره را ایجاد کنید تا به ارتقای حس جامعه کمک کنید.

اگر قصد فروش محتوا را ندارید، ممکن است LearnDash را محدود کنید زیرا بسیاری از ویژگی ها به طور خاص برای طراحی وب‌ سایت های عضویت آموزشی طراحی شده اند. با این حال، اگر می خواهید دوره های خود را به صورت عضویت بفروشید، این ابزار ممکن است راه حل عالی باشد. مجوزهای LearnDash از 189 تا 369 دلار با یک سال پشتیبانی و به روز رسانی متغیر است.

نحوه ایجاد یک طراحی وب‌ سایت عضویت با asp.ne t و ممبرپرس (در 5 مرحله)

راه های مختلفی برای ایجاد یک طراحی وب‌ سایت عضویت وجود دارد. راه حل مناسب بسته به عواملی مانند مخاطبان هدف و محتوایی که قصد فروش آن را دارید، متفاوت خواهد بود. با این حال، asp.net و افزونه MemberPress ترکیبی قدرتمند هستند.

با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید ببینیم چگونه می توانید با استفاده از این دو نرم افزار محبوب، یک طراحی وب‌ سایت عضویت ایجاد کنید.

مرحله 1: یک طراحی وب‌ سایت عضویت پایه ایجاد کنید

برای شروع، توصیه می کنیم یک تم عضویت با طراحی وب‌ سایت حرفه ای را نصب کنید. گزینه های زیادی وجود دارد، اما موضوع OceanWP یک انتخاب محبوب است.

این تم چند منظوره با مجموعه ‌ای از طراحی وب‌ سایت ‌های نمایشی ارائه می ‌شود که قابلیت عضویت داخلی دارند. به عنوان مثال، دمو Gym آن مجموعه ای از سطوح عضویت را به مشتریان ارائه می دهد.

از طرف دیگر، اگر قصد فروش مواد آموزشی را دارید، Bartender به اعضا اجازه دسترسی به دوره‌های مختلف را می‌دهد. پس از انتخاب تم طراحی وب‌ سایت خود، می توانید افزونه MemberPress را نصب و فعال کنید.

سپس به MemberPress > Settings بروید. در این صفحه می توانید کلید مجوز MemberPress خود را وارد کنید. پس از اینکه این افزونه را با موفقیت فعال کردید، تب Pages را انتخاب کنید.

MemberPress می‌تواند تمام صفحاتی را که برای ارائه یک طراحی وب‌ سایت عضویت کارآمد نیاز دارید، به ‌طور خودکار ایجاد کند. برای ایجاد این صفحات طراحی وب‌ سایت ، مطمئن شوید که ایجاد خودکار صفحه جدید در تمام بازشوهای Reserved Pages انتخاب شده باشد. سپس، به سادگی گزینه Update Options را کلیک کنید و MemberPress یک صفحه ورود طراحی وب‌ سایت ، حساب و تشکر ایجاد می کند.

مرحله 2: درگاه های پرداخت خود را اضافه کنید

گاهی اوقات، ممکن است از عضویت ها به عنوان ابزار تولید سرنخ استفاده کنید. با این حال، اگر قصد دارید هزینه ای دریافت کنید، باید حداقل یک درگاه پرداخت را راه اندازی کنید. برای رسیدن به این هدف، روی تب Payments و سپس دکمه + کلیک کنید.

در مرحله بعد، منوی کشویی Gateway را باز کنید و روش پرداختی را که می خواهید اضافه کنید انتخاب کنید. MemberPress از Stripe، PayPal Express Checkout، PayPal Standard و Authorize.net پشتیبانی می کند. همچنین از پرداخت های آفلاین نیز پشتیبانی می کند.

MemberPress اکنون تمام تنظیماتی را که برای راه اندازی درگاه پرداخت انتخابی خود نیاز دارید نمایش می دهد. به عنوان مثال، اگر PayPal Standard را انتخاب کنید، MemberPress آدرس ایمیل مرتبط با حساب PayPal شما را می خواهد.

برای افزایش نرخ تبدیل، ایده خوبی است که گزینه‌های پرداخت را ارائه دهید. با کلیک بر روی دکمه + کوچک می توانید چندین دروازه به طراحی وب‌ سایت خود اضافه کنید.

هنگامی که همه درگاه‌های پرداخت خود را ایجاد کردید، روی گزینه‌ های به ‌روزرسانی کلیک کنید. مشتریان اکنون می توانند با استفاده از هر یک از روش های پرداخت انتخابی شما ثبت نام کنند.

مرحله 3: سطوح عضویت طراحی وب‌ سایت خود را ایجاد کنید

در مرحله بعد، زمان ایجاد سطوح عضویت است. این می تواند یک عضویت طراحی وب‌ سایت واحد باشد که امکان دسترسی به تمام محتوای شما یا چندین سطح را فراهم می کند. در داشبورد خود، به MemberPress > Memberships > Add New بروید.

اکنون می توانید این سطح عضویت را پیکربندی کنید. این شامل وارد کردن عنوان، تعیین قیمت و تعیین نوع صورت‌ حساب طراحی وب‌ سایت است.

هنگامی که از اطلاعاتی که وارد کرده اید راضی شدید، روی انتشار کلیک کنید. اگر می خواهید انتخابی از سطوح عضویت ارائه دهید، به سادگی مراحل بالا را تکرار کنید.

مرحله بعدی این است که مشخص کنید کدام محتوا برای هر سطح عضویت طراحی وب‌ سایت قابل دسترسی است. این به شما نیاز به ایجاد قوانین دارد، بنابراین به MemberPress > Rules > Add New بروید.

اکنون می توانید قانون خود را پیکربندی کنید. به عنوان مثال، ممکن است مشخص کنید که تمام محتوایی که یک برچسب خاص به آن اختصاص داده شده است باید فقط برای اعضای ردیف Bronze قابل دسترسی باشد:

پس از تکمیل تمام فیلدها، قانون خود را ذخیره کنید. برای ایجاد قوانین متعدد برای طراحی وب‌ سایت عضویت خود را بشویید و تکرار کنید.

مرحله 4: طرح قیمت گذاری خود را اجرا کنید

با فرض اینکه هزینه عضویت طراحی وب‌ سایت را دریافت می کنید، باید یک طرح قیمت گذاری ایجاد کنید. این صفحه ای است که در آن مشتریان بالقوه می توانند تمام سطوح شما را مشاهده کرده و قیمت آنها را مقایسه کنند.

یک صفحه قیمت گذاری خوب طراحی شده می تواند توجه بازدیدکنندگان طراحی وب‌ سایت را به خود جلب کند و تمام اطلاعات مورد نیاز آنها برای تصمیم گیری خرید آگاهانه را در اختیار آنها قرار دهد. به این ترتیب، صفحه قیمت گذاری شما می تواند تجربه بازدیدکنندگان طراحی وب‌ سایت و نرخ تبدیل شما را بهبود بخشد.

برای ایجاد این صفحه مهم، به MemberPress > Groups > Add New بروید:

برای شروع، به این صفحه یک عنوان توصیفی مانند Pricing Plans بدهید. در مرحله بعد، به بخش گزینه های گروه بروید و همه عضویت هایی را که می خواهید در این صفحه طراحی وب‌ سایت نمایش دهید اضافه کنید. سپس می توانید موضوع صفحه قیمت گذاری خود را انتخاب کنید.

پس از پیکربندی همه گزینه ها، روی دکمه انتشار کلیک کنید. صفحه طراحی وب‌ سایت قیمت گذاری شما اکنون فعال است.

مرحله 5: یک فرم ورود اضافه کنید

هر طراحی وب‌ سایت عضویت نیاز به یک فرم ورود دارد. از آنجایی که این یک عنصر مهم در طراحی وب‌ سایت عضویت شما است، ایده خوبی است که اطمینان حاصل کنید که این فرم همیشه در دسترس است.

MemberPress به شما این امکان را می دهد که از طریق یک ویجت فرم ورود کاربر طراحی وب‌ سایت را اضافه کنید. این برای افزودن این فرم به عناصر تکرارشونده طراحی وب‌ سایت شما، مانند فوتر یا نوار کناری، عالی است.

برای افزودن ویجت ورود به طراحی وب‌ سایت خود، به Appearance > Widgets بروید. سپس می توانید ویجت MemberPress Login را به هر منطقه آماده ابزارک اضافه کنید:

برای افزایش نرخ تبدیل، توصیه می‌کنیم صفحه طراحی وب‌ سایت قیمت‌ گذاری را به منوی پیمایش اصلی خود اضافه کنید. این تضمین می کند که بازدیدکنندگان طراحی وب‌ سایت علاقه مند تنها چند کلیک با اطلاعات قیمت شما فاصله دارند.

برای ویرایش منوی طراحی وب‌ سایت خود، به Appearance > Menu ها بروید. سپس می توانید منوی ناوبری اصلی خود را انتخاب کنید و صفحه طراحی وب‌ سایت قیمت گذاری را که ایجاد کرده اید اضافه کنید.

آماده‌اید بهترین محتوای خود را فقط برای اعضا بسازید؟از اینجا شروع کنید و برای مشاهده تبدیل ها و نرخ های تعامل بالاتر آماده شوید .

خلاصه

فروش یکباره عالی است، اما کلید یک کسب و کار موفق در درآمدهای مکرر نهفته است. شما می توانید یک جریان درآمد مطمئن و قابل اعتماد راه اندازی کنید که می تواند با فروش عضویت طراحی وب‌ سایت ، کسب و کار شما را برای ماه ها یا حتی سال های آینده حفظ کند.

بیایید به سرعت نحوه ایجاد یک طراحی وب‌ سایت عضویت را در پنج مرحله مرور کنیم:

- مخاطب هدف خود را شناسایی کنید.

- در مورد مدل طراحی وب‌ سایت عضویت تصمیم بگیرید.

- یک پلتفرم مانند asp.net را انتخاب کنید.

- محتوایی فقط برای اعضا ایجاد کنید.

- عملکرد طراحی وب‌ سایت عضویت خود را با استفاده از ابزاری مانند webever.ir APM نظارت کنید.

آیا در مورد نحوه اجرای یک طراحی وب‌ سایت عضویت موفق سؤالی دارید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید!