search
حلقه سفید

هر آنچه که باید در مورد توسعه طراحی وب سایت تجارت الکترونیک بدانید

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1400/12/19
هر آنچه که باید در مورد توسعه طراحی وب سایت تجارت الکترونیک بدانید

از کسب‌ وکارهای کوچک گرفته تا 500 شرکت‌ های آینده، امروزه تقریباً هر کسب ‌وکاری می‌خواهد حضور آنلاین خود را افزایش دهد و محصولات خود را از طریق یک طراحی وب ‌سایت تجارت الکترونیک به فروش برساند. طراحی وب ‌سایت تجارت الکترونیک چهره برند است و برای ساخت برند خود به یک طراحی وب ‌سایت تجارت الکترونیکی منحصر به فرد و قوی نیاز دارید. این روزها مشتریان بیشتری ترجیح می دهند محصولات را به صورت آنلاین خریداری کنند، بنابراین یک طراحی وب ‌سایت تجارت الکترونیک نیاز روز است.

با بسیاری از گزینه های موجود، تخمین هزینه کلی طراحی وب ‌سایت تجارت الکترونیک شما بسیار دشوار است. به عنوان یک متخصص تجارت الکترونیک، بسیاری از مشتریان اغلب می پرسند که هزینه ساخت طراحی وب ‌سایت تجارت الکترونیک چقدر است یا هزینه ساخت یک طراحی وب ‌سایت تجارت الکترونیک اولیه چقدر است؟ پاسخ این است که به چیزهای زیادی بستگی دارد و بنابراین، متأسفانه، نمی‌توانیم به سؤال شما پاسخ دهیم مگر اینکه نیازهای دقیق شما را بدانیم.

در این مقاله، ویژگی‌های مهمی را که تجارت الکترونیکی شما باید داشته باشد و چگونه می‌ توانید تخمینی برای طراحی وب ‌سایت تجارت الکترونیک خود تعیین کنید، تحلیل خواهیم کرد.

ویژگی های یک طراحی وب سایت تجارت الکترونیک

1. رابط جذاب و تمیز در طراحی وب سایت

اولین تأثیر آخرین تأثیر است، بنابراین رابط کاربری طراحی وب ‌سایت باید از نظر بصری جذاب و شهودی باشد.

2. طراحی وب سایت واکنش گرا

طراحی وب ‌سایت باید به رفتار و دستگاه کاربر (موبایل، لپ تاپ، تبلت و غیره) به درستی پاسخ دهد.

3. ابزارهای یکپارچه بازاریابی و سئو در طراحی وب سایت

ابزارهای سئو در طراحی وب ‌سایت به شما کمک می کنند تا حضور آنلاین قوی داشته باشید و ابزارهای بازاریابی به شما کمک می کنند تا مشتریان بیشتری را به دست آورید. ادغام رسانه های اجتماعی مهم است زیرا بهترین راهی است که یک طراحی وب ‌سایت تجارت الکترونیک می تواند محصولات خود را تبلیغ کند.

4. مدیریت حساب مشتری در طراحی وب سایت

باید یک سیستم ورود به سیستم وجود داشته باشد که از آنجا بتوانید اطلاعات یک مشتری را دریافت کنید و بنابراین بتوانید تبلیغات بازاریابی شخصی شده ارسال کنید.

5. مدیریت محتوا در طراحی وب سایت

شما باید بتوانید محتوای طراحی وب ‌سایت خود را به راحتی مدیریت، ایجاد و اصلاح کنید. به عنوان مثال، باید یک صفحه جداگانه برای وبلاگ یا اینفوگرافیک وجود داشته باشد.

6. مدیریت سفارش در طراحی وب سایت

اکنون مشتری محصولی را از طراحی وب ‌سایت شما خریداری کرده است، اکنون باید بتوانید سفارشات را مدیریت کنید، وضعیت سفارش را به روز کنید، اطلاعات مشتری را مشاهده کنید و غیره.

7. جستجوی محصول در طراحی وب سایت

کاربران می توانند به راحتی یک محصول خاص را جستجو کرده و آن را بر اساس دسته بندی های مختلف مانند قیمت، رنگ، شرکت و غیره فیلتر کنند.

8. ثبت نام کاربر در طراحی وب سایت

کاربران می توانند با استفاده از ایمیل یا حساب های رسانه های اجتماعی خود در طراحی وب ‌سایت وارد/ ثبت نام شوند.

9. دسته بندی محصولات در طراحی وب سایت

در صفحه اصلی طراحی وب ‌سایت ، کاربران می‌توانند در میان دسته ‌ها یا زیرمجموعه‌ ها حرکت کنند، بنابراین می‌توانند به راحتی آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند.

همچنین بخوانید: روندهای برتر طراحی وب ‌سایت تجارت الکترونیک که در سال 2022 خواهید دید

10. صفحات محصول عاقلانه در طراحی وب سایت

یک صفحه کامل برای یک محصول در طراحی وب ‌سایت که در آن کاربران می توانند جزئیات کامل محصول مانند نظرات، توضیحات محصول، پیشنهادات، عکس ها و غیره را مشاهده کنند.

11. مدیریت اولیه سبد خرید در طراحی وب سایت

کاربر باید بتواند با افزودن یا حذف اقلام به راحتی سبد خرید را در طراحی وب ‌سایت مدیریت کند.

12. بررسی صفحه در طراحی وب سایت

این یکی از مهم‌ ترین جنبه ‌های یک طراحی وب ‌سایت تجارت الکترونیک است زیرا اگر این صفحه هنگ کرد، خطاها یا تأخیر را نشان داد، مشتری قصد خرید محصولات شما را ندارد. بنابراین، صفحه طراحی وب ‌سایت باید به گونه ای طراحی شود که کاربران بتوانند بدون هیچ دردسری به خرید پرداخت کنند.

13. درگاه پرداخت بدون درز در طراحی وب سایت

درگاه های پرداخت طراحی وب ‌سایت چندگانه باید یکپارچه شوند تا گزینه های بیشتری در دسترس مشتری باشد.

14. تاریخچه سفارش در طراحی وب سایت

باید یک صفحه جداگانه طراحی وب ‌سایت وجود داشته باشد که در آن کاربران بتوانند سفارشات خود را بررسی کنند.

15. قابلیت چند زبانه در طراحی وب سایت

اگر به دنبال گسترش تجارت خود در سراسر جهان هستید، باید این ابزار را در طراحی وب ‌سایت خود پیاده سازی کنید.

16. تجزیه و تحلیل و گزارش در طراحی وب سایت

این داده ها به شما امکان می دهد همه چیز را از فروش گرفته تا موجودی ها را در طراحی وب ‌سایت ثبت کنید و می توانید رشد شرکت خود را تجزیه و تحلیل کنید.

مراحل طراحی و توسعه طراحی وب سایت تجارت الکترونیک

بنابراین، بسته به نیاز و بودجه خود می توانید یک طراحی وب سایت تجارت الکترونیک سفارشی بسازید. توسعه طراحی وب سایت تجارت الکترونیکی موفق زمان و تلاش زیادی را می طلبد، اما در دراز مدت، طراحی وب سایت تجارت الکترونیک شما به رشد کسب و کار شما کمک می کند.