search
حلقه سفید

چهار روند طراحی وب سایت که کسب و کارها باید واقعاً به آنها اهمیت دهند

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1401/06/06
چهار روند طراحی وب سایت که کسب و کارها باید واقعاً به آنها اهمیت دهند

پست نوشته شده توسط

برایانت چو

برایانت چو مدیر ارشد فناوری و یکی از بنیانگذاران Webflow است، یک شرکت نرم افزاری که یک راه کاملا بصری برای توسعه طراحی وب سایت های واکنش گرا ارائه می دهد.

در تجارت، اولین برداشت مهم است، و من در مورد آسانسور شما صحبت نمی کنم.

فقط 50 میلی ثانیه (که 0.05 ثانیه است) طول می کشد تا در مورد طراحی وب سایت شما نظر بدهد. برای برخی، این اولین برداشت از طراحی وب سایت شما تنها برداشتی است که در مورد کسب و کار شما ایجاد می کنند.

بنابراین، چگونه می ‌توانید یک تأثیر اولیه خوب ایجاد کنید - و آن را ماندگار کنید؟ درک و مهمتر از آن، روندهای طراحی وب سایت را که برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان بالقوه و متمایز کردن کسب و کار شما نشان داده شده است، به کار بگیرید.

اما آیا بازدیدکنندگان طراحی وب سایت حتی به طراحی وب سایت اهمیت می دهند؟ بله، آنها انجام می دهند. در واقع 75 درصد از افرادی که از طراحی وب سایت شما بازدید می کنند اعتبار شما را بر اساس طراحی وب سایت ارزیابی می کنند. ماندن در صدر روندهای طراحی وب سایت مهم است -- اگرچه گفتن آن آسان تر از انجام آن است، به خصوص زمانی که شما یک کسب و کار را اداره می کنید.

به همین دلیل است که من روند طراحی وب سایت 2018 را، همانطور که توسط تیم متخصصان طراحی وب سایت Webflow پیش بینی شده است، به چهار موردی محدود کرده ام که بازدیدکنندگان را در طراحی وب سایت اول عاشق تجارت شما می کند. زیرا برداشت اولیه مهم است و همه ما بیش از حد مشغول هستیم.

1. عنصر

بر کسی پوشیده نیست که اینترنت در حال تبدیل شدن - یا شاید هم اکنون تبدیل به یک رسانه ویدئویی است. در واقع، ویدیو 82 درصد از کل ترافیک اینترنت در سال 2021 را تشکیل می دهد. این روند را نباید ساده انگاشت. به هر حال، ویدئو از سال 1979 (زمانی که ستاره رادیویی را کشت) این پتانسیل باورنکردنی را به نمایش گذاشته است.

اول، خبر بد: تولید ویدیو به زمان، پول و منابع بیشتری نیاز دارد.

خوشحالیم که این کار را به پایان رساندیم. اکنون، خبر خوب: ویدئو کار فوق ‌العاده‌ای در ثبت ارزش‌های کسب‌ وکار شما انجام می ‌دهد، به گونه ‌ای که نه کپی و نه تصاویر ثابت قدرت انجام آن را به تنهایی ندارند.

اگر محصول یا خدمات مفهومی را می فروشید، ویدیو از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به عنوان مثال، صفحه ویژگی Stripe Sigma را در نظر بگیرید، که به طور یکپارچه ویدیو را در طراحی وب سایت خود گنجانده است تا یک مفهوم پیچیده را به روشی قابل هضم و جذاب به تصویر بکشد.

خبرهای خوب بیشتری برای علاقه مندان به سئو طراحی وب سایت وجود دارد. به گفته Video Explainers (از طریق MarTech)، افزودن یک ویدیو به طراحی وب سایت شما می تواند شانس یک نتیجه صفحه اول گوگل طراحی وب سایت را تا 53 برابر افزایش دهد. یعنی اگه خوب باشه

2. همهجانبه "چند رسانه ای" فرم طولانی طراحی وب سایت

یکی دیگر از ابزارهای زنده کردن محصولات و خدمات طراحی وب سایت شما چند رسانه ای همهجانبه و طولانی است. فرمت چند رسانه ای از هر پست اینفوگرافیک طراحی وب سایت یا وبلاگی غنی تر است و به مشتریان شما این امکان را می دهد تا تجربه تجارت با شما را تجسم کنند و امیدواریم به آنها علاقه مند شوند.

برای اینکه مخاطبان طراحی وب سایت خود را وادار کنید، محصولات و خدمات خود را زنده کنید و تخصص خود را در اکوسیستمی که در آن بازی می کنید نشان دهید، باید یک تجربه ایجاد کنید.

با یک چیدمان سفارشی شروع کنید و آن را با ویدئو، صدا، نمودارها، نمودارها، نقشه‌ ها و موارد دیگر غنی کنید تا داستانی طولانی و در عین حال پرخاش ‌کننده بگویید. رسانه‌ هایی مانند CNN، ESPN و National Geographic از این شیوه نوآورانه داستان ‌سرایی استقبال می‌ کنند و اکنون، کسب ‌وکارها نیز از این روش پیروی می ‌کنند.

به عنوان مثال، Dropbox، طراحی وب سایت مجدد برند خود را به یک داستان جذاب و جذاب در طراحی وب سایت Dropbox تبدیل کرد. برند شما چه داستانی برای گفتن دارد؟

3. مرکز محتوا طراحی وب سایت (یا کتاب های طراحی وب سایت ؟) باحال باشید

تقاضا برای اطلاعات همیشه سبز است و محتوای ارزشمند طراحی وب سایت را به یکی از بهترین راه‌ها برای تولید سرنخ و شناخت برند تبدیل می‌کند. آیا می دانید مشتری ایده آل شما به دنبال چه نوع اطلاعاتی است؟ آیا شما یا فردی در تیم شما می توانید این اطلاعات طراحی وب سایت را در اختیار آنها قرار دهید؟

اگر پاسخ مثبت است، شما به تازگی به یک استراتژی بازاریابی محتوای طراحی وب سایت درخشان و ظریف برخورد کرده اید: کتاب های طراحی وب سایت، کتاب های الکترونیکی آینده هستند که برای طراحی وب سایت ساخته شده اند.

اگر واقعاً در مورد چیزی متخصص هستید و مشتریان (یا مشتریان بالقوه طراحی وب سایت) از دانش شما سود می برند، یک کتاب طراحی وب سایت ایجاد کنید و در مورد آن به دنیا بگویید.

برای مثال، Intercom Books اطلاعات و بینش ‌های ارزشمندی را بدون فایل‌ های PDF طراحی وب سایت دردار یا فروش تهاجمی به خوانندگان ارائه می‌دهد. من به شما گفتم، کتاب های طراحی وب سایت باحال هستند.

4. اصول – طراحی وب سایت اول

همه یک ری دالیو نیستند (نویسنده اصول: زندگی و کار)، اما همه کسب و کارها می توانند و باید ابتدا بر اساس اصول فکر کنند. این چه ربطی به طراحی وب سایت دارد؟ همین اصولی که محصول یا خدمات شما را راهنمایی می کنند باید روند طراحی وب سایت شما را هدایت کنند.

فرض کنید شخصی بدون اطلاع قبلی از کسب و کار شما به طراحی وب سایت شما برخورد می کند. برای این کاربر، طراحی وب سایت شما به برند شما تبدیل می شود. اکنون که تیم بازاریابی شما این سرنخ را ایجاد کرده است، وظیفه شما این است که اطمینان حاصل کنید که طراحی وب سایت شما به درستی ارزش هایی را که کسب و کار شما زندگی می کند را نشان می دهد.

برای انجام این کار، مطمئن شوید که طراح طراحی وب سایت شما این ارزش ها را در طراحی وب سایت شما می داند، درک کرده و نشان می دهد. این مکالمه ای است که باید در اوایل فرآیند طراحی وب سایت اتفاق بیفتد و به اطلاع رسانی مراحل آن فرآیند تا تکمیل طراحی وب سایت ادامه دهید.

این ممکن است فقط متغیر دیگری برای پیچیده کردن فرآیند طراحی وب سایت از قبل تکه تکه شده به نظر برسد. با این حال، در Webflow متوجه شدیم که اصول برند طراحی وب سایت ما به تیم ما کمک می‌کند تا تصمیمات طراحی وب سایت سریع ‌تر، تمیزتر و مصمم ‌تری بگیرد.

من ی دالیو نیستم، اما دیده ام که اصول در طراحی وب سایت شرکت ما معجزه می کنند و معتقدم که می توانند همین کار را برای شما انجام دهند.