search
حلقه سفید

چهار گرایش طراحی وب سایت که کسب و کارها در واقع باید به آنها اهمیت دهند

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1400/12/08
چهار گرایش طراحی وب سایت که کسب و کارها در واقع باید به آنها اهمیت دهند

فقط 50 میلی ثانیه (که 0.05 ثانیه است) طول می کشد تا در مورد طراحی وب سایت شما نظر بدهد. برای برخی، این اولین برداشت از طراحی وب سایت شما تنها برداشتی است که در مورد کسب و کار شما ایجاد می کنند.

بنابراین، چگونه می‌توانید یک تأثیر اولیه خوب برای طراحی وب سایت ایجاد کنید - و آن را ماندگار کنید؟ درک کنید و مهمتر از آن، از روندهای طراحی وب سایت استفاده کنید که نشان داده شده است تا مشتریان بالقوه را تحت تاثیر قرار دهد و کسب و کار شما را متمایز کند.

اما آیا بازدیدکنندگان طراحی وب سایت حتی به طراحی وب سایت اهمیت می دهند؟ بله، آنها انجام می دهند. در واقع 75 درصد از افرادی که از طراحی وب سایت شما بازدید می کنند اعتبار شما را بر اساس طراحی وب سایت ارزیابی می کنند. ماندن در صدر روند طراحی وب سایت است

مهم است - اگرچه گفتن آن آسان تر از انجام آن است، به خصوص زمانی که یک کسب و کار را اداره می کنید.

به همین دلیل است که من روندهای طراحی وب سایت 2018 را که توسط تیم متخصصان طراحی وب سایت Webflow پیش بینی شده است، به چهار موردی محدود کرده ام که بازدیدکنندگان طراحی وب سایت را در ابتدا عاشق کسب و کار شما می کند. زیرا برداشت اولیه مهم است و همه ما بیش از حد مشغول هستیم.

1. عنصر video

بر کسی پوشیده نیست که اینترنت در حال تبدیل شدن - یا شاید هم اکنون - به یک رسانه ویدئویی است. در واقع، ویدیو 82 درصد از کل ترافیک اینترنت در سال 2021 را تشکیل خواهد داد. این روند را نباید ساده انگاشت. به هر حال، ویدئو از سال 1979 (زمانی که ستاره رادیویی را کشت) این پتانسیل باورنکردنی را نشان داده است.

اول، خبر بد: تولید ویدیو به زمان، پول و منابع بیشتری نیاز دارد.

خوشحالم که این کار را به پایان رساندیم. اکنون، خبر خوب: ویدئو کار فوق‌العاده‌ای در ثبت ارزش‌های کسب ‌وکار شما انجام می‌دهد، به گونه‌ای که نه کپی و نه تصاویر ثابت قدرت انجام آن را به تنهایی ندارند.

اگر محصول یا خدمات مفهومی را می فروشید، ویدیو از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به عنوان مثال، صفحه ویژگی Stripe Sigma را در نظر بگیرید، که به طور یکپارچه ویدیو را در طراحی وب سایت خود گنجانده است تا یک مفهوم پیچیده را به روشی قابل هضم و جذاب به تصویر بکشد.

خبرهای خوب بیشتری برای علاقه مندان به سئودر طراحی وب سایت وجود دارد. به گفته Video Explainers از طریق MarTech، افزودن یک ویدیو به طراحی وب سایت شما می تواند شانس یک نتیجه صفحه اول گوگل را تا 53 برابر افزایش دهد. یعنی اگه خوب باشه

2. همهجانبه "چند رسانه ای" فرم طولانی

یکی دیگر از ابزارهای زنده کردن محصولات و خدمات شما، چند رسانه ای همهجانبه و طولانی است. قالب چند رسانه ای از هر پست اینفوگرافیک یا وبلاگی غنی تر است و به مشتریان شما این امکان را می دهد تا تجربه تجارت با شما را تجسم کنند و امیدواریم به آنها علاقه مند شوند.

برای اینکه مخاطبان خود را وادار کنید، محصولات و خدمات خود را زنده کنید و تخصص خود را در اکوسیستمی که در آن بازی می کنید نشان دهید، باید یک تجربه ایجاد کنید.

با یک چیدمان سفارشی شروع کنید و آن را با ویدئو، صدا، نمودارها، نمودارها، نقشه‌ها و موارد دیگر غنی کنید تا داستانی طولانی و در عین حال پرخوش‌ کننده بگویید. رسانه‌هایی مانند CNN، ESPN و National Geographic از این شیوه نوآورانه داستان‌سرایی استقبال می‌کنند و اکنون، کسب‌وکارها نیز از آن پیروی می‌کنند.

به عنوان مثال، Dropbox، طراحی وب سایت مجدد برند خود را به یک داستان جذاب و جذاب در طراحی Dropbox تبدیل کرد. برند شما چه داستانی برای گفتن دارد؟

3. مرکز محتوا (یا کتاب های طراحی وب سایت ؟) باحال باشید

تقاضا برای اطلاعات همیشه سبز است و محتوای ارزشمند را به یکی از بهترین راه‌ها برای تولید سرنخ و شناخت برند تبدیل می‌کند. آیا می دانید مشتری ایده آل شما به دنبال چه نوع اطلاعاتی است؟ آیا شما یا فردی در تیم شما می توانید این اطلاعات را در اختیار آنها قرار دهید؟

اگر پاسخ مثبت است، شما به تازگی به یک استراتژی بازاریابی محتوای درخشان و ظریف برخورد کرده اید: کتاب های طراحی وب سایت. کتاب های طراحی وب سایت ، کتاب های الکترونیکی آینده هستند که برای طراحی وب سایت ساخته شده اند.

اگر واقعاً در چیزی متخصص هستید و مشتریان (یا مشتریان بالقوه) شما از دانش شما سود می برند، یک کتاب طراحی وب سایت ایجاد کنید و در مورد آن به دنیا بگویید.

برای مثال، Intercom Books اطلاعات و بینش ارزشمندی را بدون فایل‌های PDF دردار یا فروش تهاجمی به خوانندگان ارائه می‌دهد. من به شما گفتم، کتاب های وب باحال هستند.

4. اصول-طراحی اول

همه یک ری دالیو نیستند (نویسنده اصول: زندگی و کار)، اما همه مشاغل می توانند و باید ابتدا بر اساس اصول فکر کنند. این چه ربطی به طراحی وب سایت دارد؟ همین اصولی که محصول یا خدمات شما را راهنمایی می کنند باید روند طراحی وب سایت شما را راهنمایی کنند.

فرض کنید شخصی بدون اطلاع قبلی از تجارت شما به طراحی وب سایت شما برخورد می کند. برای این کاربر، طراحی وب سایت شما به برند شما تبدیل می شود. اکنون که تیم بازاریابی شما این سرنخ را ایجاد کرده است، وظیفه شما این است که اطمینان حاصل کنید که طراحی وب سایت شما به درستی ارزش هایی را که کسب و کار شما زندگی می کند را نشان می دهد.

برای انجام این کار، مطمئن شوید که طراح طراحی وب سایت شما این ارزش ها را در طراحی وب سایت شما می داند، درک کرده و نشان می دهد. این مکالمه ای است که باید در اوایل فرآیند طراحی وب سایت اتفاق بیفتد و به اطلاع رسانی مراحل آن فرآیند تا تکمیل طراحی وب سایت ادامه دهید.

این ممکن است فقط متغیر دیگری برای پیچیده کردن فرآیند طراحی وب سایت از قبل تکه تکه شده به نظر برسد. با این حال، در Webflow متوجه شدیم که اصول برند ما به تیم ما کمک می کند تا تصمیمات طراحی وب سایت سریع تر، تمیزتر و مصمم تری اتخاذ کند.

من ری دالیو نیستم، اما دیده ام که اصول در طراحی وب سایت شرکت ما معجزه می کنند و معتقدم که می توانند همین کار را برای شما انجام دهند.