فیس بوک با بیش از 2.3 میلیارد کاربر بزرگترین شبکه اجتماعی جهان است. آیا شما باید یک صفحه فیس بوک برای طراحی وب سایت کسب و کار خود ایجاد کنید؟
به جرات می توان گفت که بازاریابان احساسات متفاوتی در مورد فیس بوک برای خرید سایت دارند (آیا همه ما اینطور نیستیم؟).
از یک طرف، پایگاه کاربری گسترده و یک سیستم تبلیغاتی بی بدیل دارد، به علاوه مردم به دنبال کردن صفحات تجاری برای طراحی وب سایت در فیس بوک عادت دارند.
از سوی دیگر، دیگر در بین جوانان مرسوم نیست و دائماً درگیر رسوایی های حریم خصوصی است که اعتماد عمومی را نسبت به آن از بین برده است.
برخی از مردم حتی فکر می کنند که راه مای اسپیس خواهد رفت. بنابراین، آیا حتی باید به خود زحمت ایجاد یک صفحه تجاری برای طراحی وب سایت در فیس بوک را بدهید؟
داستان پشت بزرگترین شبکه اجتماعی جهان برای طراحی وب سایت
چرا شرکت شما به یک صفحه تجاری فیس بوک برای طراحی وب سایت نیاز دارد؟
چگونه یک صفحه فیس بوک برای شرکت برای طراحی وب سایت خود بسازیم
در فیس بوک برای طراحی وب سایت دنبال کننده بسازید
یک برنامه زمانبندی محتوا برای طراحی وب سایت ایجاد کنید و به آن پایبند باشید
چگونه صفحه فیس بوک برای طراحی وب سایت شرکت خود را به صورت ارگانیک تبلیغ کنیم
یک هشدار: فیس بوک برای طراحی وب سایت آنقدر که به نظر می رسد قابل اعتماد نیست
مسیر فرار شما: از فیس بوک برای طراحی وب سایت به لیست ایمیل بروید
درست است که فیس بوک برای طراحی وب سایت چیز جدیدی نیست که قبلا بود. اما در این مرحله، ما آنقدر به استفاده از آن عادت کرده ایم که تصور دنیایی بدون آن دشوار است. و به این زودی ها به جایی نمی رسد.
به همین دلیل است که یک صفحه تجاری فیس بوک برای طراحی وب سایت یک الزام مطلق است.
چگونه یک صفحه فیس برای طراحی وب سایت بوک ایجاد کنم؟ (4 مرحله)
صفحات فیس بوک برای طراحی وب سایت را می توان با داستان ها، رویدادها و موارد دیگر سفارشی کرد. اگر می خواهید به سرعت یک صفحه فیس بوک برای طراحی وب سایت ایجاد کنید، این 4 مرحله را دنبال کنید:
به facebook.com/pages/create بروید.
برای انتخاب نوع صفحه برای طراحی وب سایت کلیک کنید.
اطلاعات مورد نیاز را پر کنید.
روی Continue کلیک کنید و دستورالعمل های روی صفحه برای طراحی وب سایت را دنبال کنید.
پشتیبانی برای طراحی وب سایت
داستان پشت بزرگترین شبکه اجتماعی جهان
در سال 2003، مارک زاکربرگ، دانشجوی دانشگاه هاروارد، برای طراحی وب سایتی به نام FaceMash ساخت که دو عکس از دانشجویان دانشگاه هاروارد را به کاربران طراحی وب سایت ارائه کرد و از آنها خواست تصمیم بگیرند که کدام دانشجو جذاب تر است.
این برای طراحی وب سایت موفقیت آمیز بود و 450 بازدیدکننده را جذب کرد و 22000 بازدید عکس در چهار ساعت اول ایجاد کرد.
با این حال، همانطور که می توانید تصور کنید، مدیریت دانشگاه تحت تأثیر قرار نگرفت و چند روز بعد آن را تعطیل کرد. زاکربرگ خود را در معرض اخراج دید.
چیزی که او در آن زمان نمی دانست این است که فیس مش نه تنها به او ایدهای برای فیس بوک برای طراحی وب سایت می دهد، بلکه همسر آیندهاش را نیز به همین دلیل ملاقات می کند (آنها در مهمانی رفتن ملاقات کردند، دوستانش وقتی فکر می کردند که او را به او انداختند، او را انداختند. اخراج شوند).
به هر حال، ایده فیس بوک برای طراحی وب سایت که بعداً به فیس بوک تبدیل شد، از سرمقاله روزنامه هاروارد در مورد FaceMash الهام گرفته شد.
در آن زمان، مردم درباره کتاب چهره دیجیتالی هاروارد صحبت می کردند و زاکربرگ متوجه شد که می تواند آن را خودش بسازد.
زاکربرگ پس از راه اندازی به روزنامه هاروارد گفت.
زاکربرگ این ایده را با دوستش ادواردو ساورین در میان گذاشت و آنها موافقت کردند که فیسبوک برای طراحی وب سایت را با سرمایه گذاری 1000 دلاری در این پروژه برای طراحی وب سایت تأسیس کنند. در سال 2004، زاکربرگ و ساورین فیس بوک برای طراحی وب سایت را راه اندازی کردند که در ابتدا محدود به دانشجویان هاروارد بود، اما به زودی شروع به گسترش به دانش آموزان در منطقه بوستون و کسانی که در مدارس آیوی لیگ تحصیل می کردند، شد.
شش روز پس از راه اندازی، کامرون وینکلووس، تایلر وینکلووس و دیویا نارندرا، دانشجویان دانشگاه هاروارد، زاکربرگ را متهم کردند که ایده آنها را - که در ابتدا HarvardConnection نامیده میشد - دزدیده و به جای آن محصولی رقیب ساخته است. آنها بعداً از زاکربرگ شکایت کردند و با 1.2 میلیون سهم (به ارزش 300 میلیون دلار در IPO فیس بوک) موافقت کردند.
فیس بوک برای طراحی وب سایت به سرعت رشد کرد و داستین موسکوویتز، اندرو مک کولوم و کریس هیوز به هم بنیانگذاران پیوستند.
در همان سال فیس بوک اولین سرمایه گذاری خود را 500000 دلار از بنیانگذار پی پال پیتر تیل دریافت کرد که ارزش شرکت را 4.9 میلیون دلار نشان داد.
در 26 سپتامبر 2006، فیس بوک برای طراحی وب سایت با اجازه به هر کسی که حداقل 13 سال سن داشت برای ایجاد یک حساب کاربری در این پلتفرم، به روی عموم باز شد. یک سال بعد، در اکتبر 2007، مایکروسافت برای طراحی وب سایت اعلام کرد که 1.6 درصد از سهام فیس بوک برای طراحی وب سایت را به قیمت 240 میلیون دلار خریداری کرده است که ارزش این شرکت را به ارزش 15 میلیارد دلار رساند.
در سال 2010 فیسبوک اعلام کرد که تعداد کاربران برای طراحی وب سایت آنها به 500 میلیون رسیده است. در پایان آن سال، ارزش شرکت حدود 41 میلیارد دلار بود. در سال 2012 فیسبوک برای طراحی وب سایت یک عرضه اولیه سهام به ارزش 38 دلار به ازای هر سهم داشت که ارزش شرکت را 104 میلیارد دلار (بزرگترین ارزش گذاری در آن زمان) به همراه داشت. در همان سال فیس بوک برای طراحی وب سایت اعلام کرد که تعداد کاربران طراحی وب سایت آنها به یک میلیارد رسیده است.
فیسبوک برای طراحی وب سایت در سال 2017 به 2 میلیارد کاربر رسید. امروزه، در سال 2019، بیش از 2.3 میلیارد کاربر برای طراحی وب سایت دارد و همچنان در حال رشد است.
چرا شرکت شما به یک صفحه تجاری فیس بوک برای طراحی وب سایت نیاز دارد؟
فیس بوک برای طراحی وب سایت 13 سال است که برای عموم باز بوده است (بله، همه ما در حال پیر شدن هستیم، اینطور نیست؟).
در این مرحله، مردم به تعامل با مشاغل در فیس بوک برای طراحی وب سایت عادت کرده اند و همه با مفهوم دنبال کردن یک برند در این پلتفرم آشنا هستند.
شما باید از این مزیت استفاده کنید و تلاش کنید تا با مشتریان بالقوه خود در فیس بوک برای طراحی وب سایت ارتباط برقرار کنید.
حتی می توانید سرنخ های ارگانیک را از فیس بوک برای طراحی وب سایت مستقیماً به CRM یا سیستم فروش خود هدایت کنید. به عنوان مثال، در webever.ir، هر پیامی که به صفحه تجاری فیس بوک ما می آید، به طور خودکار به تیم فروش ما در Intercom هدایت می شود. راه های مختلفی برای ایجاد خلاقیت با صفحه فیس بوک برای طراحی وب سایت و ایجاد آن برای تیم خود وجود دارد.
چگونه یک صفحه فیس بوک برای طراحی وب سایت برای شرکت خود بسازیم
ابتدا به این صفحه برای طراحی وب سایت بروید.
همچنین می توانید وارد فیس بوک برای طراحی وب سایت شوید، روی دکمه «ایجاد» در سمت راست بالا کلیک کنید و روی «صفحه» کلیک کنید.
سپس Business or Brandرا انتخاب کنید و روی دکمه «شروع به کار» کلیک کنید:
1. اطلاعات عمومی تجاری برای طراحی وب سایت را ارائه دهید
از شما خواسته می شود اطلاعات کلی در مورد کسب و کار خود ارائه دهید:
نام صفحه برای طراحی وب سایت.
دسته بندی.
نشانی.
میتوانید یک کادر را علامت بزنید تا نشانی شما، فقط شهر، ایالت و منطقه نشان داده نشود.
2. یک عکس نمایه اضافه کنید
یک عکس نمایه برای یک صفحه برای طراحی وب سایت شرکت مانند عکس پروفایل برای یک صفحه شخصی کار می کند.
هنگامی که نظر می دهید یا به روز رسانی را منتشر می کنید، در کنار نام شرکت به عنوان یک نماد ظاهر می شود.
بهتر است عکس پروفایل ۱۷۰×۱۷۰ پیکسل باشد.
3. یک عکس روی جلد اضافه کنید
یک عکس روی جلد تصویر برجسته صفحه برای طراحی وب سایت شرکت شما است، مانند صفحه ما در webever.ir
بهتر است عکس روی جلد ۸۲۰ در ۴۶۲ پیکسل باشد.
4. جزئیات بیشتر را به صفحه برای طراحی وب سایت شرکت خود اضافه کنید
هنگامی که اصول اولیه مورد توجه قرار گرفت، وقت آن است که جزئیات بیشتری را به صفحه برای طراحی وب سایت شرکت خود اضافه کنید.
ابتدا به صفحه About بروید و اطلاعاتی را اضافه کنید که فکر می کنید برای مشتریان بالقوه برای طراحی وب سایت ارزشمند و جالب هستند.
سپس، به Photos بروید و تعدادی عکس اضافه کنید تا مردم متوجه شوند که شما در مورد چه چیزی هستید (به یاد داشته باشید، یک تصویر هزار کلمه ارزش دارد!).
سپس به انجمن بروید و یک گروه برای ایجاد یک انجمن در اطراف صفحه طراحی وب سایت خود ایجاد کنید.
5. یک الگو برای صفحه طراحی وب سایت شرکت خود انتخاب کنید
فیس بوک برای طراحی وب سایت ده قالب برای صفحات تجاری ارائه می دهد.
روی «تنظیمات»، سپس «الگوها و برگهها» و سپس دکمه «ویرایش» کلیک کنید.
الگویی را انتخاب کنید که برای کسب و کار شما مناسب تر است (می توانید آنها را با کلیک کردن روی «مشاهده جزئیات» مشاهده کنید).
در فیس بوک دنبال کننده بسازید
ایجاد یک صفحه فیس بوک برای طراحی وب سایت کافی نیست، اکنون باید مردم را وادار کنید تا شما را دنبال کنند.
کلید ایجاد دنبال کننده در فیس بوک طراحی وب سایت ، درست مانند هر پلتفرم رسانه اجتماعی، ایجاد ارزش است.
نمی توانید انتظار داشته باشید که مردم بی دلیل شما را دنبال کنند.
یک راه آسان برای تشویق مردم به دنبال کردن شما، ارسال پیشنهادات و تخفیف های ویژه و در دسترس قرار دادن آنها فقط برای طرفداران فیس بوک برای طراحی وب سایت است. اما این یک رویکرد پایدار در درازمدت برای اکثر مشاغل موجود نیست.
اگر می خواهید روابط معناداری با مشتریان طراحی وب سایت موجود و بالقوه ایجاد کنید، باید چیز بیشتری به آنها بدهید.
از کجا شروع کنیم؟ دو جنبه کلیدی: مدیریت محتوا و فعال بودن طراحی وب سایت.
مشخص کنید که مخاطبان هدف شما روزانه با چه چیزی دست و پنجه نرم می کنند و سپس محتوای برای طراحی وب سایتی را به اشتراک بگذارید - هم ایجاد شده در داخل و هم از برای طراحی وب سایت های دیگر - که به آنها کمک می کند مشکلات خود را حل کنند.
این به طور خلاصه معنای «ارائه ارزش» است.
همچنین، مطمئن شوید که با افراد در صفحه طراحی وب سایت شرکت خود تعامل دارید. هدف شما باید ایجاد یک انجمن در فیس بوک برای طراحی وب سایت باشد. بحث را تشویق کنید، سوال بپرسید، به پاسخ ها گوش دهید و سعی کنید مفید باشید.
یک مثال خوب این موضوع است که در آن یکی از اعضای گروه سؤالات خوبی پرسید و بسیاری پاسخ های خود را اضافه کردند:
این مثال یک گروه را نشان می دهد، نه یک صفحه فیس بوک برای طراحی وب سایت ، می دانم. با این حال، پویایی و رویکرد اجرای و رشد یک گروه در فیس بوک برای طراحی وب سایت بسیار نزدیک به رشد یک صفحه فیس بوک برای طراحی وب سایت است. نکته کلیدی در اینجا این است: ارائه اطلاعات مفید و فعال بودن با کاربران برای طراحی وب سایتی که به محصول/ خدمت شما علاقه نشان می دهند.
یک برنامه زمانبندی محتوا برای طراحی وب سایت ایجاد کنید و به آن پایبند باشید
اولین اشتباهی که مردم هنگام تصمیم گیری برای ایجاد مخاطب برای طراحی وب سایت در رسانه های اجتماعی مرتکب می شوند این است که یک برنامه زمان بندی محتوا برای طراحی وب سایت ایجاد نمی کنند.
ببینید، وقتی صفحه طراحی وب سایت خود را به تازگی راه اندازی کرده اید، همه هیجان زده هستید و ده بار در روز پست می گذارید، اما در یک یا دو هفته، شور و شوق اولیه به ناچار از بین می رود.
وقتی این اتفاق میافتد، تعداد پستها به تدریج کاهش مییابد، و نکته بعدی که میدانید به مدت 3 ماه است که صفحه طراحی وب سایت شرکت خود را به روزرسانی نکرده اید، زیرا «مشغول» بودهاید.
اما بیایید صادق باشیم: شما مشغول نبودید، فقط حواس تان پرت شد و تمرکزتان را از دست دادید.
البته مشکل این است که اگر این کار را انجام دهید، هرگز چیزی معنادار نمی سازید.
درست مانند هر چیز ارزشمندی، ایجاد دنبال کننده در فیس بوک برای طراحی وب سایت زمان می برد، بنابراین باید به صورت استراتژیک به آن نزدیک شوید:
از مشکلات طراحی وب سایت و هاست کند خسته شده اید؟ ما پشتیبانی در سطح جهانی را از کارشناسان طراحی وب سایت در دسترس 24/7 و سرورهای پرسرعت ارائه می دهیم. برنامه های ما را بررسی کنید
یک بازه زمانی در برنامه هفتگی خود پیدا کنید که بتوانید آن را به رشد صفحه فیس بوک طراحی وب سایت خود اختصاص دهید. این شامل کار بر روی استراتژی محتوای خود، نوشتن پست و تبلیغ صفحه طراحی وب سایت شما می شود.
یک بازه زمانی در برنامه روزانه خود بیابید که بتوانید آن را به نگهداری/ بررسی صفحه فیس بوک طراحی وب سایت خود اختصاص دهید و به نظرات و سوالات پاسخ دهید.
یک تقویم محتوا ایجاد کنید. لازم نیست چیز جالبی باشد، یک صفحه گسترده گوگل بیش از حد کافی است. 15/10 پیوند (یا حتی بیشتر، اگر می توانید) مرتبط با مخاطبان خود و یک مقدمه کوتاه برای هر کدام قرار دهید. از ابزارهایی مانند Buffer برای برنامه ریزی لینک های خود از قبل استفاده کنید.
همه اینها ممکن است ساده به نظر برسند، اما اشتباه نکنید، هر چه بیشتر به انجام آن ادامه دهید سخت می شود زیرا ممکن است برنامه انتشار خود را زیر پا بگذارید، ممکن است نتوانید محتوای مفید برای طراحی وب سایت پیدا کنید و/ یا ایجاد نکنید، و غیره. اما اگر پشتکار داشته باشید، ممکن است تعجب کنید که چه چیزی می توانید به دست آورید!
به یاد داشته باشید: شما در حال تلاش برای ایجاد فالوور در فیس بوک برای طراحی وب سایت هستید، بنابراین باید بدانید که این یک پروژه بی پایان است. شما در حال ساختن یک دارایی ارزشمند هستید که باید به شما در ایجاد سرنخ کمک کند. پس صبور باش بازی طولانی را انجام دهید.
چگونه صفحه فیس بوک برای طراحی وب سایت شرکت خود را به صورت ارگانیک تبلیغ کنیم
اکنون که این همه زمان و انرژی را صرف ایجاد یک صفحه برای طراحی وب سایت تجاری عالی در فیس بوک کرده اید، حیف است که آن را تبلیغ نکنید.
در اینجا نحوه انتشار این خبر آورده شده است:
دوستان فیس بوک برای طراحی وب سایت خود را دعوت کنید تا صفحه شرکت شما را دنبال کنند (ویژگی وجود دارد که به شما در انجام این کار کمک می کند).
پیوندی به صفحه فیس بوک خود در طراحی وب سایت شرکت قرار دهید و بازدیدکنندگان طراحی وب سایت را تشویق کنید تا شما را دنبال کنند.
یک ایمیل انفجاری به لیست ایمیل خود ارسال کنید و به آنها اطلاع دهید که اکنون یک صفحه فیس بوک برای طراحی وب سایت دارید و حداقل یک دلیل برای آنها ارائه دهید که آن را دوست دارند/ دنبال کنند.
پیوندی به صفحه فیس بوک برای طراحی وب سایت خود در سایر پروفایل های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.
"بسازید و آنها خواهند آمد" سخنی است که عالی به نظر می رسد اما در واقع توصیه ای کاملاً وحشتناک است.
منتظر نباشید که مردم به شما مراجعه کنند، به سراغ آنها بروید و از آنها دعوت کنید تا صفحه فیس بوک برای طراحی وب سایت شما را بررسی کنند. بهترین راه برای قلاب کردن آنها؟ به آنها دلایل محکمی ارائه دهید تا انتخاب آنها آسان تر شود.
یک هشدار: فیس بوک برای طراحی وب سایت آنقدر که به نظر می رسد قابل اعتماد نیست
ممکن است در مورد ممنوعیت یا حذف صفحات و گروه های فیس بوک گهگاه شنیده باشید. اگر فکر می کنید این به سیاست محدود می شود، آنطور که داستان اخیر کراس فیت و فیس بوک/ برای طراحی وب سایت اینستاگرام می گوید نیست.
بنابراین برای محافظت از کسب و کار خود چه کاری می توانید انجام دهید؟ همه تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار ندهید و از کانال هایی که در خارج از رسانه های اجتماعی دارید استفاده نکنید!
مسیر فرار شما: از فیس بوک به لیست ایمیل بروید
مشکل ایجاد فالوور در هر پلتفرم رسانه اجتماعی این است که شما صاحب پلتفرم نیستید. شما می توانید در هر زمان بدون هیچ توضیحی تحریم شوید. بعید است، اما هنوز.
تنها راه حل این است که از رسانه های اجتماعی برای فرستادن افراد به لیست ایمیل خود استفاده کنید زیرا به این ترتیب دارایی می سازید که نمی توان از شما سلب کرد.
می دانم، برای انجام این کار باید از خدمات یک ارائه دهنده نرم افزار بازاریابی ایمیلی استفاده کنید، بنابراین همچنان آسیب پذیر هستید.
با این حال، در حالی که اخیراً پلت فرمهای رسانههای اجتماعی برای طراحی وب سایت افراد را چپ و راست ممنوع کردهاند، ارائه دهندگان نرم افزار برای طراحی وب سایت بازاریابی ایمیلی تاکنون توانسته اند خود را مهار کنند.
احتمالاً به این دلیل است که فهرست ایمیل دارایی بسیار با ارزشتری نسبت به نمایه رسانههای اجتماعی است، به این معنی که حذف لیست ایمیل یک فرد سابقه خطرناکی ایجاد میکند.
به هر حال، اگر دارایی دارید که هزاران، ده ها هزار یا حتی صدها هزار دلار درآمد ماهانه ایجاد می کند، ممکن است این خبر را که در هر زمانی می توان از شما سلب کرد، به خوبی مدیریت نکنید.
این بدان معنی است که به نفع ارائه دهندگان برای طراحی وب سایت نرم افزار بازاریابی ایمیلی است که توهم ایمنی مشتریان خود را از بین نبرند.
بنابراین به این فکر کنید که چگونه می توانید فالوورهای فیس بوک خود را به مشترکین لیست ایمیل تبدیل کنید.
بدیهی است که مردم فقط به این دلیل که شما از آنها می خواهید در لیست ایمیل شما مشترک شوند. باز هم باید به آنها دلیلی برای این کار ارائه دهید.
در اینجا چند ایده برای شروع وجود دارد:
رشوه انتخاب کنید
رشوه انتخابی چیزی است که شما در ازای یک آدرس ایمیل ارائه می دهید. این می تواند تخفیف باشد، می تواند کتاب الکترونیکی باشد، می تواند یک دوره ویدیویی باشد و غیره.
اطمینان حاصل کنید که رشوه انتخابی شما چیزی است که برای مشتریان برای طراحی وب سایت شما ارزش ایجاد می کند.
تیزرهای محتوایی را که انحصاری برای مشترکین برای طراحی وب سایت لیست ایمیل شما است به اشتراک بگذارید
قبل از اینکه ایمیل جدیدی منتشر شود، نگاهی اجمالی در صفحه فیس بوک برای طراحی وب سایت خود به اشتراک بگذارید و به مردم بگویید که اگر می خواهند آن را بخوانند، اکنون باید مشترک شوند، به زودی منتشر می شود!
به فیلم ها فکر کنید. می دانید چگونه یک تریلر را می بینید و می گویید "بله، این یکی را خواهم دید!"؟ خوب، این چیزی است که می خواهید با تیزر ایمیل خود به آن برسید. شما می خواهید مردم بگویند "من باید این یکی را بخوانم، کجا مشترک شوم؟"
بازخورد مثبت مشترکین لیست ایمیل خود را به اشتراک بگذارید
اگر برای مشترکین لیست ایمیل خود ارزشی ارائه می دهید، بازخورد مثبت دریافت خواهید کرد.
هنگامی که این اتفاق افتاد، از آن شخص اجازه بخواهید تا آن بازخورد را در صفحه فیس بوک خود به اشتراک بگذارد و یک اسکرین شات از ایمیل او به اشتراک بگذارید (فقط مطمئن شوید که با محو کردن اطلاعات شخصی فرستنده از حریم خصوصی او محافظت می کنید!).
به طور منظم لیست ایمیل خود را در صفحه فیس بوک برای طراحی وب سایت خود تبلیغ کنید
از تبلیغ لیست ایمیل خود در صفحه فیس بوک برای طراحی وب سایت خود خجالت نکشید.
اطمینان حاصل کنید که تبلیغات لیست ایمیل را در تقویم محتوای برای طراحی وب سایت خود لحاظ کنید. می توانید با اختصاص یک یا دو پست در هفته به آن شروع کنید. سپس سعی کنید به تدریج تعداد تبلیغات لیست ایمیل را افزایش دهید. ببینید مردم چه واکنشی نشان می دهند. اگر شکایتی دریافت کردید، آن را یک درجه پایین بیاورید، اگر به نظر می رسد کسی به این موضوع اهمیت نمی دهد، به انجام کاری که انجام می دهید ادامه دهید.
فراموش نکنید که هنگام تبلیغ لیست ایمیل خود، آزادی عمل بیشتری دارید. به هر حال، این رایگان است، بنابراین دنبال کنندگان برای طراحی وب سایت شما نسبت به تبلیغات لیست ایمیل نسبت به فروش هایی که با همان فرکانس ارسال می شوند، مخالفت کمتری خواهند داشت.
با این حال، استفاده از عقل سلیم را فراموش نکنید: هیچ کس اسپم را دوست ندارد، حتی در فیس بوک برای طراحی وب سایت!
انتقال فالوورهای خود از فیس بوک برای طراحی وب سایت به سمت لیست ایمیل به شما امکان می دهد روابط بسیار قوی تری با فالوورهای خود ایجاد کنید و کنترل کامل رسانه را در اختیار داشته باشید.
دوست داشته باشید یا از آن متنفر باشید، #Facebook بزرگترین شبکه اجتماعی با بیش از 2.3 میلیارد کاربر است. اینجاست که اکثر مشتریان طراحی وب سایت شما هستند...با یک صفحه فیسبوک براق همه آنها را بگیرید!
خلاصه
بگذارید خلاصه کنم: (برخی از) مشتریان فعلی و بالقوه شما در فیس بوک هستند. اگر آنجا نباشید، نمیتوانید آنها را رهگیری کنید و مستقیماً با آنها درگیر شوید. بنابراین، شما باید در فیس بوک طراحی وب سایت باشید تا بتوانید حداقل برای مدتی به آنها دسترسی داشته باشید و آن را به عنوان یک کانال جذب آزمایش کنید.