search
حلقه سفید

گرایش های طراحی وب سایت 2021 | 5 سبک محبوب رابط کاربری

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1400/10/30
گرایش های طراحی وب سایت 2021 | 5 سبک محبوب رابط کاربری

در چند سال اخیر شاهد انقلاب های زیادی در زمینه گرایش های طراحی وب سایت بوده ایم. از رونق طراحی وب سایت های تجارت الکترونیک تا ظهور چت بات ها، صنعت طراحی وب سایت همیشه در حال تغییر بوده است.

به نظر می‌رسد که امکانات فنی در سال 2021 بی ‌پایان است و ما میبینیم که طراحان طراحی وب سایت افراطی بازی می‌کنند، سبک‌های قبلی را دوباره ابداع می‌کنند و به طور مداوم تکنیک‌های جدید را آزمایش می‌کنند. همچنین چندین سبک محبوب مانند مینیمالیسم همیشه حاضر و فضاهای خالی سفید وجود دارد که مدتی است شاهد آنها هستیم. برخی از سبک های محبوب نیز وجود دارد.

تکامل این صنعت وقتی به یاد می آوریم که غول های رسانه های اجتماعی چگونه به گذشته نگاه می کردند، ما را مجذوب خود می کند. خلاصه کردن کل سفر کاری است که ما دوست داریم روزی انجام دهیم، اما برای امروز.

5 ترند برتر طراحی وب سایت در سال 2021

1. عناصر بزرگ برای طراحی وب سایت

عناصر برجسته و بزرگ در حال تبدیل شدن به یک تغییر دهنده بازی برای طراحان طراحی وب سایت هستند. این اندازه تقریباً برای همه چیز در یک طراحی وب ‌سایت اعمال می‌شود، از تایپوگرافی بزرگ و پررنگ گرفته تا تصاویر و ویدیوها در تمام صفحه تا حتی نمادهای منوی بزرگ در سایت.

عناصر گسترده ای مانند این ها بازدیدکنندگان را به طراحی وب سایت جذب می کند تا بفهمند دقیقاً خارج از خفاش چه اتفاقی می افتد. ناگفته نماند، در هر اندازه صفحه نمایش آنها عالی به نظر می رسند. تعداد عناصر طراحی وب سایت را در هر صفحه کاهش دهید تا این روند روشن شود. توجه داشته باشید که بسیاری از ویژگی‌های اصلی می‌توانند به یکباره طاقت فرسا و معکوس باشند.

2. حالت تاریک

حالت تاریک با عرضه آخرین سیستم عامل های اندروید و اپل، با جدیدترین برنامه ها، طراحی وب سایت ها و سایر طراحی وب سایت ها مانند فیس بوک مسنجر، یوتیوب، اینستاگرام، وایبر، واتس اپ و کروم، جهان را آنلاین کرده است.

گاهی اوقات شروع های عملی شگفت انگیزترین روندهای بصری در طراحی وب سایت هستند. تم های تیره برای صفحه نمایش های OLED - صرفه جویی در مصرف برق و افزایش عمر صفحه نمایش - بهتر هستند، اما با این ابزار از آنها جلوگیری نمی شود. پس‌زمینه‌های تیره، دید را برای طراحی وب سایت پویا واقعی با سایر رنگ‌های برجسته بهبود می‌بخشند.

محبوبیت طرح رنگ در مزایای بسیار آن نهفته است، از ارائه یک محیط کاری شیک و شیک به کاربران تا تأثیر مثبت بر عمر و مصرف انرژی دستگاه.

حالت های طراحی وب سایت تاریک نه تنها بسیار مدرن به نظر می رسند، بلکه رنگ ها و عناصر طراحی وب سایت را به راحتی در چشم ظاهر می کنند. در همین حال، حالت به اصطلاح شب نیز سودمند است زیرا استفاده از پیکسل های نور را کاهش می دهد، که درخشندگی کلی صفحه را کاهش می دهد و باعث دید کمتر و خواندن آسان تر می شود.

3. فضاهای سفید

فضای سفید به معنای فضاهای خالی بین عناصر طرح است. حسی جادار و متعادل به هر صفحه یا صفحه ای می دهد. و در حالی که اغلب سفید است، رنگ پس زمینه می تواند سفید باشد. این شامل فضای بین خطوط یا ستون های متن، اطراف هر یک از تصاویر یا اطراف حاشیه صفحه است.

با توجه به اینکه فضای سفید مربوط به ترک مناطق خالی است، می توان فضا را ناکارآمد در نظر گرفت. فضای خالی به ما یک نفس تازه می دهد. می تواند خوانایی را افزایش دهد، بر عناصر مهم طراحی وب سایت مانند فراخوان برای اقدام، جداسازی بخش ها تاکید کند و ظاهر کلی صاف و دلپذیر ایجاد کند.

4. مینیمال = کلاسیک

مینیمالیسم یکی از گرایش های کلاسیک و جاودانه در طراحی وب سایت است که در سال 2020 محبوبیت خود را حفظ کرد و به نظر می رسد این روند در سال 2021 تغییر نخواهد کرد.

امسال، مینیمالیسم فراتر از فضای مسطح و عناصر است. رنگ‌های تک رنگ، طراحی مبتنی بر متن و چیدمان‌های شبکه ‌ای برخی از گرایش‌های صنعت مینیمالیستی هستند.

5. انیمیشن مایع

تقریباً هر طراحی وب ‌سایتی که بازدید می‌کنید به نظر می‌رسد حاوی تعدادی انیمیشن است. چیزی که واقعاً مرسوم است، انیمیشن حرکتی و به سبک مایع است. انیمیشن مایع می تواند به عنوان وسیله ای برای انتقال عناصر ویدئویی، به عنوان یک حالت شناور برای کلیک کردن یا به عنوان یک انیمیشن کلی که به کاربران اجازه ورود به طرح را می دهد، عمل کند.

این سرعت حرکت است که ترفندی برای کارکرد آن است. برای واقعی ترین احساس باید روان، روان و به موقع باشد. برای جابجایی بیشتر عناصر روی صفحه، طراحی وب سایت جشنواره KIKK از انیمیشن مایع استفاده می کند.

نتیجه

طراحی وب سایت شما در نظر گرفته شده است تا برند شما را به صورت مجازی معرفی کند و به شما حضور آنلاین گسترده ای بدهد. اگر طراحی وب سایت شما مطابق با تصور شما نباشد، عملکرد مطلوبی نخواهد داشت. Nifty Marketing استرالیا از همکاری با سایر شرکت ها برای درک ظاهر واقعی طراحی وب سایت شما خوشحال است تا بتوانیم به شما در دستیابی به استراتژی کمک کنیم.

از تمام گرایش های طراحی وب سایت جلوتر باشید و با شرکتی کار کنید که مورد اعتماد بسیاری است. فکر می کنید زمان آن فرا رسیده است که طراحی وب سایت شما برند شما را بهتر معرفی کند و در نهایت چهره ای که شایسته آن است را افزایش دهد؟ با ما در مورد اهداف و آرزوهای طراحی وب سایت خود بحث کنید.

ظاهر مینیمالیستی یکی از روندهای اصلاح شده یا اصلاح شده است که از طراحی وب سایت های دهه 1990 الهام گرفته شده است. به جز رنگ‌ها و ویژگی‌های پیشرفته تنها تفاوت این است که طراحی وب سایت مینیمال تنها انتخاب در آن زمان بود.