ثابت ترین اشتباهی که می بینیم صاحبان کسب وکارهای کوچک در مورد طراحی وب سایت هایشان مرتکب می شوند - و بیشترین انرژی را صرف تشویق مشتریان طراحی وب سایت خود برای اجتناب از آن می کنیم - زمانی است که آنها را بیش از حد پیچیده می کنند.
اگر در زمینه کاری طراحی وب سایت خود متخصص هستید، یا طیف وسیعی از محصولات خارق العاده طراحی وب سایت دارید، یا چندین مورد برتری وجود دارد که چگونه مردم به شما پول می دهند - وسوسه همیشه این است که همه آنها را پوشش دهید.
به هر حال، اگر انتخاب های زیادی ارائه دهید، مشتریان طراحی وب سایت بیشتری خواهید داشت، زیرا احتمال بیشتری وجود دارد که در بین چیزهای دیگر، چیزی را ببینند که بیشتر برایشان جذاب است. درست؟
همانطور که معلوم است، دقیقا اشتباه است.
اگر با انتخاب بیش از حد مواجه شویم، مطالعات نشان می دهد که ما تمایل به انتخاب هیچ چیز نداریم. دچار فلج انتخاب می شویم. فکر کنید که با گنجاندن هر گونه تغییرات احتمالی از کارهایی که انجام می دهید در یک صفحه طراحی وب سایت ، مشتری بالقوه طراحی وب سایت شما موردی را که برای آنها مناسب است تشخیص می دهد؟ به احتمال زیاد، آنها صفحه طراحی وب سایت را اسکن می کنند و کمتر از آن را می بینند، و سپس آنها را ترک می کنند. و زمانی که در طراحی وب سایت شخص دیگری هستید، فقط به رفتار خود فکر کنید، زیرا به جای نیاز مبرم از پیش تعریف شده به چیزی، یک علاقه معمولی دارید. اینطوری رفتار میکنی؟ واقعا؟
این اصل بارها و بارها نشان داده شده است. مطالعه اولیه با انواع مربا نشان داد که وقتی فقط 6 نوع مربا عرضه می شد، 10 برابر بیشتر از زمانی که 24 نوع مربا به آنها ارائه شد، مردم مربا خریداری کردند.
و این یک بخش کلیدی از تاریخ اپل است که وقتی اپل مشتریان طراحی وب سایت خود را شکست می داد، راه خود را گم می کرد و چندین کامپیوتر را با تعداد زیادی گزینه ارائه می کرد، استیو جابز با کنار گذاشتن بیشتر آن محصولات و ارائه تنها چهار محصول، آن را تغییر داد. یک کامپیوتر طراحی وب سایت سطح مقدماتی، و یک کامپیوتر حرفه ای، یک لپ تاپ سطح پایه و یک لپ تاپ حرفه ای. و این به طور ناگهانی درک این موضوع را برای مشتریان بسیار ساده تر کرد که به چه چیزی نیاز دارند.
وقتی نوبت به طراحی وب سایت شما می رسد (و اتفاقاً ایمیل های بازاریابی شما) سادگی سودمند است.
هر صفحه طراحی وب سایت باید دقیقاً یک فراخوان برای اقدام داشته باشد. بسیاری از شرکت طراحی وب سایت ها حتی یک مورد را در صفحه اصلی طراحی وب سایت خود ندارند - آنها آنها را با اطلاعات زیادی در هم می ریزند و هیچ سرنخی در مورد اینکه عمل بعدی مورد نظر بازدیدکننده طراحی وب سایت در واقع چیست وجود ندارد. اگر بتوانید در مورد اقدامی که می خواهید بازدیدکننده طراحی وب سایت تان انجام دهد، واضح باشید، میتوانید در مورد اینکه چه اطلاعاتی را باید از صفحه طراحی وب سایت حذف کنید، واضح باشید، زیرا حواس پرتی را پرت می کند و به روند تشویق طراحی وب سایت اقدام بعدی بی ربط است.
کسب و کارهای کوچک به چند دلیل این کار طراحی وب سایت را دشوار می دانند:
1- آن ها نمی توانند تمرکز خود را بر روی یک فراخوان طراحی وب سایت برای اقدام متمرکز کنند، زیرا با تمام موارد استفاده لبه ای که در پایگاه مشتریان طراحی وب سایت خود دارند، درگیر هستند و فکر می کنند که رسیدگی به همه آنها مؤثرتر خواهد بود. اما واقعاً اینطور نیست که با افزودن تمام تغییرات ممکن در موارد استفاده لبه طراحی وب سایت ، قدرت فراخوانی طراحی وب سایت خود را به طور قابل توجهی تضعیف کنید تا اکثریت 80 درصدی که پایگاه اصلی مشتری طراحی وب سایت شما را تشکیل می دهند.
2- آنها معتقدند که مردم به دقت به طراحی وب سایت توجه می کنند، بنابراین اگر می توانید علاقه خاص آنها را در جایی در یک متن طولانی ذکر کنید، تا آخر اگر فقط یک مورد استفاده از لبه است، "حداقل وجود دارد و مردم می دانند". نه، آنها نمی دانند. اکثریت قریب به اتفاق متن طولانی شما را آماده نمی کنند. آنها خیلی سرشان شلوغ است آنها در حال اسکن هستند تا ببینند چه چیزی می خواهند بدانند. و موارد استفاده از لبه شما مدتها قبل از اینکه به پایان برسند منصرف شدند، زیرا آنچه که دیدند آنها را هدف قرار نداده بود.
3- آن ها نمی توانند از دانش تخصصی طراحی وب سایت خود خارج شوند و نسخه ای بنویسند که انتخاب ها را از لحاظ جذابیت برای بازدید کننده طراحی وب سایت ساده تر کند. این امر در مورد طراحی وب سایت های کسب وکار کوچک به اندازه سایر طراحی وب سایت ها صدق می کند، برای مثال آن هایی که هدفشان تشویق مردم به مشارکت در یک خیریه یا یک هدف است. افرادی که با جزئیات زندگی می کنند، و می دانند که جزئیات در یک سطح مهم هستند، نمی توانند به راحتی متقاعد شوند که در مراحل اولیه ایجاد یک ارتباط عاطفی قدرتمند باید از دقت زبان پیچیده چشم پوشی کرد.
4- آنها آنچه را که ما قبلاً در مورد آنچه مردم را متقاعد می کند می دانیم نادیده می گیرند. چرا شرکت های طراحی وب سایت پیچیده، آنهایی که آزمایش های زیادی را روی پاسخ ها به انواع طرح ها و کپی طراحی وب سایت هایشان انجام می دهند، به طور مداوم طرح های ساده تر طراحی وب سایت ، و ترفند طراحی وب سایت ها و تکنیک طراحی وب سایت هایی را برای تصمیم گیری آسان تر ارائه می کنند؟ آیا آنها دسته بندی های زیادی دارند؟ خوب، شاید آنها با داشتن بخش نوع «افرادی که به این نگاه کردند، اینها را خریدند» کار را ساده تر می کنند. آنها می دانند که ما بسیار تحت تأثیر اثبات اجتماعی کاری که دیگران انجام می دهند، هستیم. بنابراین آنها این انتخاب ها را بیرون می کشند و بلافاصله آنها را قابل مشاهده می کنند. فقط برای ارائه مرتبط ترین گزینه ها و ارائه آنها در چارچوبی که به نظر ما واقعاً متقاعد کننده است. و به یاد داشته باشید، ما بر اساس پاسخ های احساسی تصمیمات بسیار بیشتری نسبت به داده های تحلیلی می گیریم - به عنوان مثال. در ترکیبی از ویژگی ها و قیمت ها طراحی وب سایت.
5- آنها به هم ریختگی طراحی وب سایت بصری ایجاد می کنند و فکر می کنند که این باعث می شود صفحه طراحی وب سایت جالب تر و جذاب تر شود. داشتن یک یا دو تصویر قدرتمند می تواند تفاوت ایجاد کند. آنها می توانند بازدید کننده طراحی وب سایت را درگیر کنند، یک مفهوم را به تصویر بکشند، حتی اعتماد ایجاد کنند. اما تعداد آنها بسیار زیاد است و تماس های شما برای اقدام به سادگی از بین می رود.
6- سازمان های بزرگتر طراحی وب سایت خود را بر اساس ساختار سازمانی خود طراحی می کنند تا منافع مشتریان طراحی وب سایت خود. هر بخش به بخش "خود" از طراحی وب سایت نیاز دارد. نیازی به گفتن نیست که این یک شکست بزرگ است مگر اینکه ساختار سازمانی شما آنقدر دقیق به مغز مشتری شما نقشه برداری کند که هیچ تفاوتی وجود نداشته باشد. و نه - اینطور نیست. دست از شوخی بردار.
متأسفانه این مشکلی نیست که به این زودی حل شود. مردم به طراحی وب سایت حرفه ای نگاه می کنند و سپس فرآیند اضافه کردن را آغاز می کنند - کلمات بیشتر، گزینه های منو بیشتر، انتخاب های بیشتر طراحی وب سایت. آنها نمی توانند به خود کمک کنند.
این یک فرصت برای شماست طراحی وب سایت خود را با فراخوان ها برای اقدام واضح، فقط به اندازه کافی کپی و تصاویر متقاعد کننده برای پشتیبانی از آنها، و با یک استراتژی بازاریابی ایمیلی فشرده بر اساس همان اصول ایجاد کنید - و احتمالاً از بقیه متمایز خواهید شد و حضور دیجیتالی خود را بسیار سخت تر خواهید کرد.