search
حلقه سفید

5 اشتباه رایج که بر رتبه بندی سئوی طراحی وب سایت شما تأثیر می گذارد

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1401/02/01
5 اشتباه رایج که بر رتبه بندی سئوی طراحی وب سایت شما تأثیر می گذارد

سئو فرآیند بهینه سازی یک طراحی وب سایت برای کسب رتبه های بالاتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) است. در حالی که تکنیک های زیادی را می توان برای بهبود سئو طراحی وب سایت استفاده کرد، چندین اشتباه رایج نیز وجود دارد که می تواند بر رتبه بندی طراحی وب سایت شما تأثیر منفی بگذارد. در این مقاله پنج مورد از رایج ‌ترین اشتباهاتی که افراد در تلاش‌های سئو مرتکب می‌شوند، مورد بحث قرار خواهد گرفت.

1. عدم موفقیت در بهینه سازی محتوای شما

یکی از مهمترین کارهایی که می توانید برای رتبه بندی سئوی طراحی وب سایت خود انجام دهید این است که محتوای طراحی وب سایت خود را بهینه کنید. این بدان معنی است که مطمئن شوید محتوای طراحی وب سایت شما به خوبی نوشته شده، آموزنده و کاربر محور است. همچنین باید مطمئن شوید که محتوای طراحی وب سایت شما به طور منظم به روز می شود تا مرتبط بماند و رتبه خوبی داشته باشد.

این به رتبه بندی سئو طراحی وب سایت کمک می کند زیرا زمانی که کاربران طراحی وب سایت برند شما را جستجو می کنند، اطلاعات به راحتی در مورد هر محصول یا خدماتی که کسب و کار شما ارائه می دهد در دسترس خواهد بود. هیچ ارتباطی بین آنچه برند شما با محتوای آنلاین می گوید و آنچه در طراحی وب سایت ارائه می شود وجود نخواهد داشت.

2. عدم موفقیت در بهینه سازی سئو برای جستجوی محلی

سئوی طراحی وب سایت محلی برای هر کسب و کاری که به دنبال رتبه بالا در موتورهای جستجو است ضروری است. متأسفانه، بسیاری از مشاغل کوچک اشتباهات رایجی را مرتکب می شوند که می تواند به رتبه بندی طراحی وب سایت آنها آسیب برساند.

شکست در بهینه سازی طراحی وب سایت برای جستجوی محلی می تواند منجر به از دست دادن تجارت شود، زیرا مشتریان ممکن است هنگام جستجوی محصولات یا خدمات به صورت محلی نتایج بهتری پیدا کنند.

با درک اصول اولیه سئوی طراحی وب سایت محلی، شرکت ها می توانند اطمینان حاصل کنند که طراحی وب سایت آنها بهترین عملکرد را دارد و به مشتریان بالقوه ای دسترسی پیدا می کند که به احتمال زیاد به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند هستند.

3. سازگاری با دستگاه ها

وقتی صحبت از سئو طراحی وب سایت به میان می آید، سازگاری دستگاه یک عامل مهم است. اگر طراحی وب سایت شما عالی به نظر می‌ رسد و روی رایانه ‌های رومیزی و لپ ‌تاپ به خوبی کار می‌ کند، اما نه در تلفن‌ های هوشمند یا سایر دستگاه‌ه ای تلفن همراه، رتبه ‌بندی طراحی وب سایت برای شما دشوار خواهد بود.

نه تنها از دستگاه های مختلف برای فعالیت های مختلف استفاده می شود (مثلاً مرور طراحی وب سایت در تلفن هوشمند در مقابل استفاده از آن به عنوان رایانه اصلی)، بلکه موتورهای جستجو نحوه تعامل کاربران با طراحی وب سایت ها را نیز در نظر می گیرند.

به عنوان مثال، اگر طراحی وب سایتی دارید که برای مرورگرهای دسکتاپ بهینه شده است اما برای گوشی های هوشمند نه، کاربران گوشی های هوشمند از کلیک کردن به طراحی وب سایت شما دلسرد می شوند زیرا تجربه آنها ضعیف است.

4. فراموش کردن هدف کلمات کلیدی طراحی وب سایت و صفحات

یکی از رایج ترین اشتباهاتی که هنگام سئو طراحی وب سایت به میان می آید فراموش کردن هدف جستجوی یک کلمه کلیدی است. این به این معنی است که هنگام تایپ یک پرس و جو در موتور جستجو، روی آنچه افراد جستجو می کنند تمرکز نمی کنید. در عوض، اگر در مورد هدف یک پرس و جو مطمئن نیستید، همیشه بهتر است SERP ها را تجزیه و تحلیل کنید و ببینید آیا صفحه شما با آن نتایج رقابت می کند یا خیر. بنابراین، اگر روی هدف جستجو تمرکز کنید، می توانید محتوایی ایجاد کنید که به طور خاص به آن موضوع مرتبط باشد.

آیا مخاطب شما به دنبال خرید یا کسب اطلاعات و مشاوره است؟ دانستن هدف مخاطب به شما کمک می کند در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) رتبه بالاتری کسب کنید، که برای هر کسب و کاری ضروری است.

5. عدم پیگیری پیشرفت و ایجاد تغییرات در صورت نیاز

یکی دیگر از اشتباهات رایج سئوکاران طراحی وب سایت این است که پیشرفت خود را پیگیری نمی کنند و تغییرات لازم را در صورت نیاز انجام می دهند. بدون نظارت، تعیین اینکه در کجا ایستاده اید و چه کاری باید انجام شود تا رتبه خود را بهبود بخشد، چالش برانگیز است.

این می تواند منجر به ناامیدی و عدم اطمینان در تلاش های سئو طراحی وب سایت شما شود. با ردیابی پیشرفت خود، می توانید تصمیمات آگاهانه ای در مورد کارهایی که باید برای بهبود رتبه خود انجام دهید و اطمینان حاصل کنید که طراحی وب سایت شما به رتبه خوب خود ادامه می دهد، بگیرید.

نتیجه

اگر به دنبال بهبود عملکرد ارگانیک خود هستید، روی کلمات کلیدی صحیح تمرکز کنید، برای جستجوی محلی بهینه سازی کنید، مطمئن شوید که طراحی وب سایت شما با همه دستگاه ها سازگار است و هدف هر صفحه در طراحی وب سایت خود را به خاطر بسپارید. این فرآیند به تجزیه و تحلیل داده ها کمک می کند.

ما می‌توانیم معیارهای کلیدی، مانند نرخ کلیک (CTR) و نرخ پرش را شناسایی کنیم تا بفهمیم چه تعداد از مردم طراحی وب سایت ما را مشاهده می‌کنند و روی آن کلیک می ‌کنند تا به فراخوان اقدام کنند. همچنین به شناسایی تعداد دفعات ماندن افراد در طراحی وب سایت و زمان ترک آن کمک می کند. این معیارها به پشتیبان گیری از تصمیم ما و مشخص کردن مناطقی که نیاز به بهبود دارند کمک می کند.

در نهایت، سرمایه گذاری در بهینه سازی سئو طراحی وب سایت ارزشمند است زیرا مزایای طراحی وب سایت شما می تواند یک مزیت رقابتی نسبت به رقبای شما ایجاد کند.

اما اگر در مورد این روش مطمئن نیستید، همیشه بهترین کار این است که با یک آژانس سئو طراحی وب سایت حرفه ای در لندن تماس بگیرید که به شما کمک می کند به اهداف خود برسید و در عین حال بر رشد کسب و کار خود تمرکز کنید.