search
حلقه سفید

7 نکته دقیق در مورد چگونگی بهبود طراحی وب سایت خود در سال 2018

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1401/06/07
7 نکته دقیق در مورد چگونگی بهبود طراحی وب سایت خود در سال 2018

بر کسی پوشیده نیست که گوگل عاشق طراحی وب سایت های فنی عالی است. اگر می خواهید طراحی وب سایت ‌های شما تا حد ممکن رتبه‌ بندی خوبی داشته باشند، هیچ جایگزینی برای اطمینان از اینکه اصول اولیه طراحی وب سایت را رعایت کرده ‌اید و هر کاری را که می ‌توانید فراتر از آن انجام می ‌دهید، وجود ندارد.

7 نکته دقیق در مورد چگونگی بهبود طراحی وب سایت خود در سال 2018

1. بهینه سازی طراحی وب سایت برای موبایل

بازدید از طراحی وب سایت های موبایل در حال حاضر بیش از 52 درصد از ترافیک طراحی وب سایت در سراسر جهان را تشکیل می دهد. در کشورهایی مانند ایالات متحده و بریتانیا، این عدد نزدیک به 60 درصد است. حتی قبل از سال 2018، داشتن یک طراحی وب سایت تلفن همراه خوب ضروری بود اگر می ‌خواهید کسب و کار شما تا حد امکان کاربران طراحی وب سایت را حفظ کرده و تبدیل کند.

طراحی وب سایت ریسپانسیو مزایای متعددی دارد. از دیدگاه گوگل، ترجیح داده می شود زیرا هیچ تغییر مسیری در کار نیست.

از دیدگاه توسعه دهندگان طراحی وب سایت و مدیران طراحی وب سایت ، به این معنی است که شما فقط باید با یک مجموعه HTML سر و کار داشته باشید که ساخت، نگهداری و ردیابی طراحی وب سایت را بسیار آسان می کند.

اگر با چندین طراحی وب سایت از طریق m سر و کار دارید. و سرویس دهی پویا، نظارت بر سفر مشتری بسیار سخت تر می شود و می دانیم که بسیاری از قیف های تبدیل شامل بازدید طراحی وب سایت از دستگاه های مختلف است.

در سال 2018 و پس از آن، فکر کردن به موقعیت ‌هایی که طراحی وب سایت واکنش‌ گرا بهترین راه ‌اندازی تلفن همراه نباشد، دشوار است. در حالی که گوگل به طور فعال طراحی وب سایت های تلفن همراه غیر پاسخگو را مجازات نمی کند، اگر آنها آن را به عنوان راه حل تلفن همراه ترجیحی خود فهرست کرده باشند، منطقی است که نتیجه بگیریم که از انجام این کار سود می بینند.

2. در نظر گرفتن AMP برای محتوا و تبلیغات طراحی وب سایت

این احتمالاً بحث برانگیزترین نکته از هفت نکته ای است که در این پست طراحی وب سایت مطرح خواهم کرد. بسیاری از بازاریابان دیجیتال طراحی وب سایت ، از جمله من، در گذشته پرچم ‌های هشداری را بر روی AMP (صفحه‌ طراحی وب سایت های تلفن همراه شتاب ‌دار) برافراشته ‌اند، و مدیران طراحی وب سایت ‌ها و بازاریاب‌ های همکار را تشویق می‌ کردند تا ارزشی را که AMP واقعاً می ‌تواند به کسب ‌وکار خود اضافه کند، قبل از صرف زمان برای اجرای آن ارزیابی کنند.

در حالی که این موضوع هنوز وجود دارد، AMP برای مشاغل کافی مهم است که ارزش آن را در این مقاله گنجانده است، و من معتقدم که اهمیت آن در آینده افزایش خواهد یافت. به ویژه، ناشران عادی اخبار و صاحبان فروشگاه های تجارت الکترونیک طراحی وب سایت جاه طلب باید به این نکته توجه ویژه ای داشته باشند.

به عنوان یک جمع بندی سریع، AMP راهی برای ارائه محتوا طراحی وب سایت با سرعت برق به جستجوگران موبایل است. Google یک نسخه AMP از یک صفحه طراحی وب سایت (جدا از صفحه اصلی طراحی وب سایت) را در حافظه پنهان می کند، که می تواند برای جستجوها بدون نیاز به منتظر ماندن سرور شما برای ارائه یک صفحه طراحی وب سایت کامل استفاده کند (سرورهای کش گوگل بسیار سریعتر از شما هستند). صفحات طراحی وب سایت موبایل تسریع شده معمولاً در چرخ و فلک اخبار گوگل و فید مقاله موجود در برنامه Google دیده می شوند، اما شروع به ورود به تجارت الکترونیک طراحی وب سایت نیز می کنند.

از آنجایی که AMP به ایجاد و مدیریت نسخه های جدید محتوای طراحی وب سایت شما نیاز دارد، مهم است که در نظر بگیرید که آیا اجرای آن واقعاً به نفع طراحی وب سایت شما است یا خیر. اگر اینطور نیست، سرعت کلی طراحی وب سایت می تواند تمرکز مفیدتری باشد، با توجه به اینکه هدف AMP سرعت بخشیدن طراحی وب سایت به مرور تلفن همراه است.

با این اوصاف، شیوع AMP در حال افزایش است، و من می ‌توانم ببینم که آن را تبدیل به یک استاندارد طراحی وب سایت جدید می ‌دانم که همه طراحی وب سایت ‌ها باید به آن دست یابند، همانطور که گواهی‌های SSL به استاندارد تبدیل شدند. ساختن طراحی وب سایت ‌های جدید با در نظر گرفتن AMP از همان ابتدا امکان ‌پذیر است، بنابراین می ‌تواند با تکامل طبیعی و طراحی وب سایت ‌ها گسترده ‌تر شود.

با در نظر گرفتن این موضوع، من و تیم من در حال بررسی امکانات AMP برای طراحی وب سایت های تجارت الکترونیک و تبلیغات گوگل هستیم. در حال حاضر امکان ارائه محتوای AMP از طریق تبلیغات متنی Google، که در Chrome و دستگاه‌ های Android بارگیری می‌ شوند، - اگرچه گسترده نیست - در حال حاضر وجود دارد. برای انجام این کار، کافی است URL AMP صفحه فرود طراحی وب سایت را به عنوان URL تلفن همراه تبلیغات وارد کنید.

علاوه بر چرخ فلک های خبری، صفحات AMP نیز واجد شرایط جایگزینی نسخه URL طراحی وب سایت استاندارد در نتایج جستجوی تلفن همراه هستند، همانطور که در تصاویر زیر با نماد رعد و برق AMP نشان داده شده است.

من هنوز مطمئن نیستم که تا چه حد این استاندارد به عنوان یک استاندارد کاملاً پذیرفته شده مورد استفاده قرار گیرد، اما آنچه در حال حاضر مسلم است این است که اگر می ‌خواهید نتایج خوبی در کانال ‌های ارگانیک و پولی ببینید، سرعت طراحی وب سایت ضروری است. اینکه چگونه زمان بارگذاری سریع طراحی وب سایت به دست می آید، اهمیت کمتری نسبت به دستیابی به آن در وهله اول دارد، زیرا در ادامه بیشتر بررسی خواهیم کرد.

3. سرعت طراحی وب سایت

در حالی که سرعت محتوای طراحی وب سایت AMP توسط Google کنترل می شود، دلیلی وجود ندارد که نتوانید با اقدامات خود به یک طراحی وب سایت واقعا سریع دست پیدا کنید. معماری سرور، ساخت طراحی وب سایت و حافظه پنهان شما می توانند به گونه ای تنظیم شوند که طراحی وب سایت شما به سرعت در همه دستگاه ها بارگیری شود.

اگر طراحی وب سایت شما کند باشد، هم در دید ارگانیک و هم از نظر تبدیل از دست خواهید داد. سرعت به خودی خود یک فاکتور رتبه‌بندی است، اما طراحی وب سایت ‌های کند نیز برای حفظ کاربران طراحی وب سایت در سرتاسر تلاش خواهند کرد.

چندین روش مختلف وجود دارد که می توانید سرعت طراحی وب سایت را بهینه کنید. می‌توانیم با تقسیم کردن فرآیند بارگذاری صفحه طراحی وب سایت به چهار بخش کلی (ساده‌شده) (بر اساس این تفکیک) به تعدادی از آنها نگاه کنیم:

درخواست، که در آن داده های طراحی وب سایت از سرور درخواست می شود

پاسخ، زمانی که سرور فایل های مورد نیاز برای ایجاد صفحه طراحی وب سایت را گرد هم می آورد

ساخت، زمانی که مرورگر داده‌های سرور طراحی وب سایت را به یک HTML و CSS DOM (مدل شی سند) تبدیل می ‌کند.

رندر، زمانی که مرورگر منابعی را از منابع دیگر، مانند شیوه نامه یا فایل جاوا اسکریپت اضافه می کند

راه هایی برای بهینه سازی سرعت طراحی وب سایت هر مرحله وجود دارد. هنگامی که تمام مراحل بهینه شوند، سرعت طراحی وب سایت شما به طور قابل توجهی سریعتر از آنچه در غیر این صورت ممکن است خواهد بود.

درخواست - با استفاده از CDN و فایل های کمتر

CDN ها بین سرور و مرورگر قرار می گیرند تا دارایی هایی مانند تصاویر، CSS و جاوا اسکریپت را به کاربر طراحی وب سایت نزدیک تر کنند. در برخی موارد، حتی می توانید یک طراحی وب سایت کامل را در یک CDN قرار دهید. شبکه تحویل محتوای طراحی وب سایت مورد علاقه تیم من آمازون Cloudfront است. راه حلی مانند این زمان درخواست کاربر طراحی وب سایت را از هر مکان معین کاهش می دهد.

علاوه بر این، من توصیه می کنم فایل های درخواست شده برای هر صفحه از طراحی وب سایت خود را بررسی کنید. بسیاری از تم ها و اسکریپت ها سعی می کنند فایل های بزرگ را در پس زمینه هر صفحه در طراحی وب سایت شما بارگذاری کنند، حتی اگر آن فایل ها برای آن صفحه طراحی وب سایت مورد نیاز نباشد. حذف این درخواست های غیر ضروری زمان بارگیری طراحی وب سایت شما را کاهش می دهد.

پاسخ - حافظه پنهان و HTTP/2

اکثر طراحی وب سایت ‌های پویا و مدیریت محتوا از محتویات طراحی وب سایت موجود در پایگاه داده، قالب‌های سبک و نوعی بسته نرم ‌افزاری تشکیل شده اند که می ‌تواند همه آن‌ ها را با هم جمع کند. برای جلوگیری از نیاز سرور به جمع‌ آوری محتوای طراحی وب سایت برای هر کاربر، می ‌توانیم آن را در حافظه پنهان نگه داریم تا نسخه آماده‌ ای از طراحی وب سایت را ذخیره کنیم.

کش را می توان در CMS یک طراحی وب سایت پیاده سازی کرد، اما کش سمت سرور نیز می تواند برای ذخیره تنظیمات قدرتمندتر در سطح سرور استفاده شود. حافظه پنهان و CDN ها نیز به خوبی با هم ترکیب می شوند، زیرا می توانید کل صفحات طراحی وب سایت را در یک CDN کش کنید تا درخواست را قبل از رسیدن به سرور بررسی کنید.

همچنین می توانید از آخرین فناوری سرور مانند HTTP/2 برای سرعت بخشیدن به فرآیند استفاده کنید. HTTP/2 به داده طراحی وب سایت ‌ها اجازه می ‌دهد تا «جریان ‌شده» شوند، به این معنی که سرور طراحی وب سایت چندین درخواست از مرورگر را به طور همزمان مدیریت می ‌کند، نه اینکه آنها را یکی پس از دیگری بررسی کند.

نکته کلیدی این بخش اجتناب از هاست ارزان طراحی وب سایت ، اشتراکی یا بدون زواید است. این گزینه ‌ها ممکن است جذاب به نظر برسند، اما قیمت پایین ‌تر، سرعت و عملکرد ارزشمندی را برای شما به همراه خواهد داشت، که می‌تواند باعث شود در درازمدت پول بیشتری از دست بدهید. برای اطلاعات بیشتر، به این پست وبلاگ طراحی وب سایت در مورد عملکرد نگاهی بیندازید.

ساخت و ارائه - بهینه سازی مسیر بحرانی و بارگیری فایل طراحی وب سایت ها به صورت ناهمزمان

اگر از برخی از تکنیک‌ طراحی وب سایت هایی که در دو بخش گذشته ذکر کردم استفاده کنید، روند ساخت طراحی وب سایت تسریع می ‌شود، اما کارهای بیشتری وجود دارد که می‌توانید برای کاهش زمان لازم برای ارائه صفحه طراحی وب سایت در مرورگر کاربر طراحی وب سایت انجام دهید.

نکته کلیدی در این مرحله نهایی، بهینه سازی مسیر رندر بحرانی است، که به معنای کاهش تعداد منابعی است که می توانند اولین قسمت از صفحه طراحی وب سایت را که کاربر طراحی وب سایت از رندر دیدن می بیند، مسدود کند.

شما می ‌توانید با بارگیری ناهمزمان فایل ‌ها یا حذف اولویت‌ بندی برخی از آن‌ها به ‌طوری که آخرین بار بارگذاری شوند، از مسدود شدن رندر جلوگیری کنید، بنابراین کل فرآیند طراحی وب سایت رندر را تسریع کنید. اکثر سیستم‌ های مدیریت محتوا طراحی وب سایت در واقع با برخی بهینه ‌سازی‌ها برای مسدود کردن رندر بیرون می‌ آیند، اما اگر همچنان عملکرد ضعیفی در مرورگر مشاهده می ‌کنید، باید با دقت بیشتری به این موضوع نگاه کنید.

اگر خودتان به دنبال راه هایی برای سرعت بخشیدن به این فرآیند طراحی وب سایت هستید، مطمئن شوید که فایل های جاوا اسکریپت و CSS طراحی وب سایت بزرگ نیازی به بارگذاری در سر سند ندارند، ضروری است. در صورت امکان، تمام جاوا اسکریپت باید در فوتر حذف شود، CSS باید فقط در صورت لزوم بارگیری شود، و منابع خارجی باید در صورت امکان به صورت ناهمزمان بارگیری شوند.

بهینه سازی سرعت طراحی وب سایت یک فعالیت بسیار فنی است، اما اگر می خواهید س طراحی وب سایت شما در کانال های ارگانیک و پولی عملکرد خوبی داشته باشد، ارزش آن را دارد.

4. درک چگونگی خزیدن (یا خزیدن) گوگل در جاوا اسکریپت طراحی وب سایت

چارچوب‌ های جاوا اسکریپت در حال تبدیل شدن به یک ابزار محبوب در توسعه طراحی وب سایت مدرن هستند، اما گوگل در طول تاریخ برای خزیدن صفحات طراحی وب سایتی که به این روش ارائه می‌ شوند تلاش کرده است. در سال 2018، خزنده‌ های گوگل در خزیدن و رندر کردن جاوا اسکریپت بهتر از همیشه هستند، اما هنوز به این نتیجه نرسیده ‌اند.

چارچوب‌ های جاوا اسکریپت اساساً به صفحات طراحی وب سایت اجازه می‌دهند که از JS رندر شوند، نه اینکه مقدار زیادی HTML از یک سرور طراحی وب سایت بارگیری شوند. طراحی وب سایت هایی که به این روش ساخته شده اند فقط به درخواست سرور برای داده های خاص محصول یا صفحه نیاز دارند. همه چیز به صورت پویا ساخته شده است.

اکنون ده ها فریمورک محبوب جاوا اسکریپت وجود دارد: Vue، React، و Angular، به نام چند. همه اینها محتوا طراحی وب سایت را به روشی مشابه ارائه می دهند. طرفداران این روش توسعه استدلال می کنند که منجر به تجربه کاربری طراحی وب سایت بهتری می شود و ممکن است حق با آنها باشد.

با این حال، گوگل به طور کامل در هیئت مدیره نیست. چارچوب‌های JS برای بازاریابان موتورهای جستجو طراحی وب سایت که در جستجوی ارگانیک و پولی کار می ‌کنند، مشکلاتی را ایجاد می‌ کنند. ما می دانیم که گوگل گاهی اوقات جاوا اسکریپت را در خزنده های خود رندر می کند، اما نه همیشه. کنسول جستجو اکنون به ما امکان می ‌دهد ببینیم یک صفحه طراحی وب سایت هنگام رندر شدن توسط Googlebot چگونه به نظر می ‌رسد، اما می ‌دانیم که هر بار که Google صفحه طراحی وب سایت شما را می‌خزد این اتفاق نمی ‌افتد.

صفحه‌ طراحی وب سایت ای بدون رندر جاوا اسکریپت برای گوگل مانند صفحه طراحی وب سایت ‌ای از تگ ‌های HTML خالی به نظر می ‌رسد، به این معنی که نمی ‌تواند هیچ یک از محتوای طراحی وب سایت مورد نیاز برای تعیین موضوع و کیفیت آن صفحه، از جمله متن و تصاویر را ببیند. این موضوع مدت‌هاست که برای صفحات طراحی وب سایتی که متن، گرافیک و لینک ‌های خاصی در پشت جاوا اسکریپت پنهان یا بارگذاری شده‌اند، مشکل ‌ساز بوده است، اما اکنون می ‌تواند برای کل طراحی وب سایت ‌ها در صورتی که به رندر JS تکیه کنند، مشکل‌ ساز باشد.

ما می دانیم که این چیزی است که گوگل روی آن کار می کند. یک سال دیگر، شاید آنها تا آخر راه باشند. با این حال، از هم ‌اکنون، طراحی وب سایت ‌های با کارایی بالا باید از چارچوب ‌های JS برای همه محتوای کلیدی طراحی وب سایت و موارد ناوبری اجتناب کنند.

مدتی طول می کشد تا بهترین روش ها برای مشاهده جستجو انجام شود، و احتمالاً ارزش آن را دارد که تا زمانی که خزنده های Google قبل از اینکه به طور کامل به آن متعهد شوید، در ارائه بهتر جاوا اسکریپت صبر کنید.

5. راه اندازی طراحی وب سایت های بین المللی به درستی

در روند طبیعی کارمان به صورت هفتگی نمونه های خوب و بد بین المللی شدن را می بینیم. آژانس‌ها و برندهای مختلف مدتی است که طراحی وب سایت ‌هایی را برای مناطق مختلف می ‌سازند، اغلب بدون توجه به بهینه ‌سازی جستجو.

در سال 2018، تقریباً همه مشاغل آنلاین می شوند و حتی برخی از کوچکترین آنها به دنبال گزینه هایی برای بین المللی شدن هستند. نیاز به چیدمان مناسب بیش از هر زمان دیگری مهم است – اگر این کار را اشتباه انجام دهید، در بازار جهانی رقابتی فزاینده ضرر خواهید کرد. هرچه بیشتر بتوانید طراحی وب سایت خود را در قلمروها و زبان های مختلف انجام دهید، سود بیشتری خواهید برد.

پیاده‌ سازی صحیح بین المللی ‌سازی جایی است که کاربر در طراحی وب سایتی قرار می‌گیرد که به زبان اوست یا کشورش را هدف قرار داده است. گوگل در ارائه محتوای مناسب طراحی وب سایت برای کشورشان به کاربران طراحی وب سایت مختلف بسیار بهتر شده است، اما هنوز کارهای زیادی وجود دارد که مدیران طراحی وب سایت ها باید انجام دهند تا اطمینان حاصل کنند که تجربیات کاربران طراحی وب سایت شان تا حد امکان خوب است.

گوگل با ارائه یک متا تگ به نام "hreflang " کمک کرده است تا حد امکان بین المللی سازی را برای بازاریابان جستجوی ارگانیک آسان کند. این برچسبی است که در سر HTML صفحه طراحی وب سایت قرار می گیرد. تگ در یک عنصر پیوند قرار می گیرد و شامل زبان و صفحه ای است که کاربر طراحی وب سایت باید ببیند اگر به آن زبان صحبت می کند.

چندین زبان را نیز می توان در یک عنصر مشخص کرد. گوگل یک صفحه پشتیبانی در مورد این موضوع دارد که نمونه های مشخصی از نحوه پیاده سازی آن ارائه می دهد. بسیاری از سیستم‌ های مدیریت محتوا طراحی وب سایت اکنون از hreflang خارج از جعبه پشتیبانی می‌کنند، بنابراین اگر مخاطبان بین‌المللی را هدف قرار می‌دهید، واقعاً دلیلی برای اجرا نکردن آن وجود ندارد.

هر جا که چندین گزینه زبان برای یک صفحه طراحی وب سایت مشخص شده در تگ‌ های hreflang وجود دارد، توصیه می ‌کنم یک هدف پیش‌ فرض را نیز تعیین کنید تا برای Google واضح باشد که هر کاربر طراحی وب سایت در مناطق نامشخص باید آن صفحه را ببیند.

این به شما امکان می ‌دهد تا حد امکان بر سفرهای کاربران طراحی وب سایت مختلف از طریق طراحی وب سایت کنترل داشته باشید و احتمال اینکه Google محتوای اشتباه طراحی وب سایت را ارائه کند کمتر می ‌شود. همانطور که گوگل در این زمینه بهتر می شود، به هر حال طبیعتاً باید خطر کاهش یابد.

6. قرار دادن محتوا طراحی وب سایت در سیلوها

قرار دادن محتوا طراحی وب سایت در سیلوها، که به معنای ایجاد معماری طراحی وب سایت است که در آن صفحات اطلاعاتی کلیدی در همان پوشه ‌های سرویس یا صفحات دسته ‌بندی اصلی شما قرار می‌گیرند، مدتی است که به بهبود رتبه ‌بندی ارگانیک برای کلمات کلیدی اصلی طراحی وب سایت کمک می ‌کند. اکنون در سال 2018 هستیم، این استراتژی به بلوغ رسیده است و سیلوها را کاربرپسندتر و مؤثرتر از همیشه کرده است.

حداقل دو مزیت اصلی برای یک سیلو محتوای طراحی وب سایت خوب وجود دارد: بهبود عملکرد ارگانیک برای کلمات کلیدی مرتبط و بهبود تجربه کاربر طراحی وب سایت. محتوای طراحی وب سایت موضوعی تو در تو در یک پوشه به صفحات طراحی وب سایت دیگر در آن پوشه کمک می کند تا با بهبود کیفیت محتوای مرتبط در طراحی وب سایت و ایجاد ساختار پیوند داخلی واضح تر، رتبه بندی کنند.

گوگل همیشه به دنبال رتبه بندی طراحی وب سایت هایی با سطح اطلاعات خوب در مورد موضوعات مورد نظرشان است، حتی اگر این اطلاعات همه در یک صفحه نباشد. علاوه بر این، تعداد بیشتر پیوندهای داخلی از طریق خرده ‌های نان و پیوندهای متنی، یافتن و فهرست ‌بندی صفحات طراحی وب سایت را برای گوگل آسان ‌تر می ‌کند و ارتباط موضوعی گروهی از صفحات طراحی وب سایت را تقویت می‌کند.

تجربه کاربر طراحی وب سایت همچنین می تواند در نتیجه سیلوهای خوش ساخت بهبود یابد. به عنوان مثال، یک پرسش متداول برای یک دسته با ارزش بالا در همان پوشه صفحات دسته به کاربران طراحی وب سایت اجازه می دهد تا اطلاعات بیشتری را به سرعت و به راحتی پیدا کنند، که می تواند تفاوت بین ماندن آنها در طراحی وب سایت شما یا جستجو در جای دیگر باشد.

اگر تمام محتوای طراحی وب سایت اطلاعاتی شما در یک بخش وبلاگ یا راهنما پنهان باشد، کشف آن برای کاربران طراحی وب سایت بسیار دشوار است، به خصوص اگر یک ویژگی جستجوی داخلی موثر در طراحی وب سایت ندارید.

بسیاری از سیستم‌ های مدیریت محتوا طراحی وب سایت به شما امکان می‌ دهند فوراً سیلوها را راه ‌اندازی کنید، اما برخی ممکن است ابتدا نیاز به نصب افزونه ‌ها داشته باشند. هنگام برنامه ریزی ساختار، باید اطمینان حاصل کنید که URL طراحی وب سایت ها تمیز می مانند و برای کاربران طراحی وب سایت آسان است، در غیر این صورت ممکن است برخی از مزایایی را که در بالا در مورد آن صحبت کردم ضعیف کنید.

اگر CMS شما به شما اجازه نمی دهد که محتوا را خارج از جعبه ذخیره کنید، ممکن است لازم باشد با توسعه دهندگان طراحی وب سایت در مورد بهترین راه برای پیاده سازی آن صحبت کنید.

7. مرور محتوا طراحی وب سایت و استراتژی های قدیمی خود

در حالی که مهم است که به آینده نگاه کنید، گاهی اوقات بهترین راه برای آماده شدن برای آینده، بهینه سازی آنچه در حال حاضر دارید است. روش‌های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد، اما ما فقط روی تعداد انگشت شماری فضا داریم.

یک روش این است که به رتبه ‌بندی فعلی خود برای فرصت‌ های «برد سریع» نگاه کنید. این موارد در جایی وجود دارند که صفحات طراحی وب سایت شما دقیقاً خارج از صفحه طراحی وب سایت یک یا شاید خارج از سه نتیجه برتر رتبه بندی می شوند. با ایجاد پیوند به این صفحات، به ‌روزرسانی محتوا یا افزودن رسانه ‌های مرتبط، می ‌توانید با منابع نسبتاً کم آنها را موفق ‌تر کنید.

یکی دیگر از استراتژی های کلیدی این است که به بازدید مجدد طراحی وب سایت از صفحه اطلاعاتی و تجاری با عملکرد بالا خود ادامه دهید تا مطمئن شوید که آنها به روزترین اطلاعات را ارائه می دهند. انجام این کار می تواند به صفحاتی که در حال حاضر ترافیک بالایی دریافت می کنند کمک کند تا تعداد بیشتری از این بازدیدکنندگان طراحی وب سایت را تبدیل کنند و به درآمد بیشتری از طراحی وب سایت شما تبدیل شود.

این به ویژه در مواردی که از یک استراتژی محتوای طراحی وب سایت همیشه سبز یا سنگ بنا استفاده کرده اید بسیار مهم است. اگر می خواهید محتوای طراحی وب سایت سطح بالای شما مرتبط باقی بماند، باید به صورت دوره ای بررسی شود و در صورت لزوم به روز شود.

هر محتوای طراحی وب سایت ی که قبلاً در طراحی وب سایت شما وجود دارد، باید در برنامه هایی که در آینده برای طراحی وب سایت خود دارید لحاظ شود. صحبت کردن در مورد امسال و بعد از آن خوب و خوب است، اما شما زمان و پولی را برای محتوای فعلی خود سرمایه گذاری کرده اید که نباید هدر برود.

اگر به این فکر می کنید که چگونه سرعت طراحی وب سایت را بهبود ببخشید، یا اینکه کدام سیلوهای محتوا طراحی وب سایت را ایجاد کنید، یا تجربه موبایلی طراحی وب سایت شما چگونه است، در نظر بگیرید که در حال حاضر چه چیزی دارید. برای اینکه این استراتژی ‌های آینده ‌نگر به بهترین شکل ممکن عمل کنند، باید در کنار آن چیزی که قبلاً دارید کار کرده و بهبود بخشند.

قرار دادن محتوا طراحی وب سایت در سیلوها، که به معنای ایجاد معماری طراحی وب سایت است که در آن صفحات اطلاعاتی کلیدی در همان پوشه ‌های سرویس یا صفحات دسته ‌بندی اصلی شما قرار می‌گیرند، مدتی است که به بهبود رتبه ‌بندی ارگانیک برای کلمات کلیدی اصلی طراحی وب سایت کمک می ‌کند. اکنون در سال 2018 هستیم، این استراتژی به بلوغ رسیده است و سیلوها را کاربرپسندتر و مؤثرتر از همیشه کرده است.