search
حلقه سفید

برترین ویژگی های جستجوی طراحی سایت تجارت الکترونیک خود در سال 2021

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1401/04/04
برترین ویژگی های جستجوی طراحی سایت تجارت الکترونیک خود در سال 2021

فروشگاه طراحی سایت تجارت الکترونیک شما ناقص است تا زمانی که بتواند راهی برای حفظ و جذب بازدیدکنندگان طراحی سایت پیدا کند. برای انجام این کار، بازرگانان ممکن است بخواهند یک طراحی سایت تجارت الکترونیک زیبا و با قابلیت حرکت آسان ایجاد کنند. اگر فروشگاه آنلاین شما بتواند روند خرید را تسهیل کند، افزایش چشمگیری در درآمد دریافت خواهید کرد.

برای رسیدن به این هدف، بازرگانان ممکن است بخواهند روی ویژگی های طراحی سایت خاص سرمایه گذاری کنند تا یک رابط بی عیب و نقص برای بازدیدکنندگان طراحی سایت ایجاد کنند. کاربران طراحی سایت باید مکان یابی اطلاعات را آسان تر کنند. چنین ویژگی هایی نحوه تعامل کاربران طراحی سایت با فروشگاه طراحی سایت تجارت الکترونیک را بهبود می بخشد و تجربه ای به یاد ماندنی را برای آنها به ارمغان می آورد.

صاحبان فروشگاه‌ها می ‌توانند میانگین بازدیدکنندگان طراحی سایت روزانه خود را به کاربران طراحی سایتی وفادار تبدیل کنند. در زیر تمام ویژگی‌ های طراحی سایت تجارت الکترونیک فهرست شده است که هر بازرگانی باید سعی کند در سال 2021 در فروشگاه تجارت الکترونیک خود ادغام کند.

ویژگی های اساسی طراحی سایت های تجارت الکترونیک

  • Search Wizard
  • Carousel Slides
  • Megamenu
  • Newsletter Pop-up
  • Product Comparison
  • Banners
  • Reviews
  • Help Desk-

Search Wizard

همه دوست ندارند روی لیستی از پیوندها کلیک کنند تا آیتم های مورد علاقه خود را پیدا کنند. ممکن است بخواهند آن را تایپ کنند و فوراً به محصول برسند. در این سناریو، گشت و گذار در طراحی سایت تمایل آنها به خرید را متوقف می کند. از این رو، بازرگانان به یک محصول یاب پیشرفته در طراحی سایت خود نیاز دارند.

جادوگر جستجو حجم وسیعی از داده های مرتبط را در زمان واقعی اسکن، تجزیه و تحلیل و نمایش می دهد. نه تنها این، بلکه به محض اینکه مشتری شروع به تایپ کرد (حداقل سه کاراکتر) داده های مربوطه را نیز جمع آوری می کند. کاربر طراحی سایت همچنین می تواند گزینه ای برای مشاهده تمام نتایج برای عبارت جستجوی تایپ شده را دریافت کند.

Carousel Slides

اگرچه برای هر کسب و کار تجارت الکترونیک قابل استفاده نیست، اما راهی بسیار موثر برای جذب بازدیدکنندگان طراحی سایت از صفحه اصلی شما است. بازرگانان می توانند محصولات پرفروش و سایر تبلیغات را برای جلب توجه کاربران طراحی سایت به نمایش بگذارند. این ویژگی به عنوان تاثیرگذار و آموزنده شناخته شده است.

ادغام این مورد در فروشگاه تجارت الکترونیک شما تلاش زیادی نمی خواهد. به علاوه، به تجار فرصتی می دهد تا به محض اینکه بازدیدکنندگان طراحی سایت در صفحه اصلی قرار می گیرند، اطلاعات برجسته را ارائه دهند. تصاویر خیره کننده و متقاعد کننده ای از SKU های خود ارائه دهید که کاربران طراحی سایت را وسوسه می کند کلیک کنند، از صفحه محصول آن بازدید کنند و آنها را خریداری کنند.

Megamenu

یک مگا منوی پیچیده که همه محصولات شما را به طور منظم در دسته ها و زیر شاخه های مختلف فهرست می کند، برای کاربران طراحی سایت شما فوق العاده مفید خواهد بود. بازدیدکنندگان طراحی سایت می ‌توانند به راحتی با پیمایش بیشتر در مگا منو، طراحی سایت را مرور کنند. بیش از هر چیز، تجربه کاربری بازدید کننده طراحی سایت را بالا می برد.

بازرگانان می توانند ابتدا همه SKU های خود را جدا کرده و سپس آنها را در دسته ها و زیر مجموعه ها در منوی بزرگ قرار دهند. کاربران طراحی سایت به راحتی می توانند محصول را پیدا کنند. بازرگانان حتی می توانند از نمادها و تصاویر در مقابل هر برچسب در مگا منو استفاده کنند. فراموش نکنید که آن را برای موبایل واکنش گرا کنید.

Newsletter Pop-up

یکی از راه های حفظ ارتباط با مشتریان وفادار خود از طریق خبرنامه است. یک پاپ آپ به صفحه اصلی طراحی سایت اضافه کنید که پس از مدتی فعال می شود. هر بازدید کننده طراحی سایت ای از فروشگاه شما باید آنها را به عنوان یک پاپ آپ ببیند. پنجره بازشو یک آدرس ایمیل جمع ‌آوری می‌کند و اطلاعات مربوط به معاملات، فروش، روندها و سایر داده‌ های جالب را ارسال می ‌کند.

خبرنامه ها بهترین راه برای جذب مشتری به فروشگاه شما هستند. حتی مشتریان ثبت ‌نشده نیز ممکن است با دیدن یک معامله عالی در ایمیل تبدیل شوند. بازرگانان می توانند کاربران طراحی سایت را با نکات بی اهمیت، نکات و اخبار عمومی تجارت الکترونیک نیز درگیر کنند. خبرنامه ها بهترین راه برای تقویت رابطه با مخاطبان هدف شما هستند.

Product Comparison

گاهی اوقات، کاربران طراحی سایت ممکن است نیاز به مقایسه دو یا چند محصول را احساس کنند تا تصمیم بگیرند که کدام یک برای آنها مناسب تر است. در این سناریو، داشتن یک ابزار مقایسه محصول، معضل آنها را ساده می کند و فرآیند تصمیم گیری آنها را آسان می کند.

توانایی تجزیه و تحلیل چندین محصول در جنبه های مختلف به کاربران طراحی سایت درک بهتری از انتخاب های خود می دهد. کاربران طراحی سایت باید بتوانند بسته به صنعت، رنگ، ابعاد، وزن، قیمت و موارد دیگر را با هم مقایسه کنند. به مشتریان اجازه دهید بهترین دید کلی از جزئیات فنی محصولات مختلف را داشته باشند

بنرها

استفاده از بنرها در صفحه اصلی طراحی سایت ، به ویژه بنرهای متحرک، برای جلب توجه بازدیدکنندگان شناخته شده است. هر چیزی را که می خواهید ارائه دهید، اما مطمئن شوید که محتوا تا حد امکان پررنگ، پویا و رنگارنگ به نظر می رسد. بنرهای شیک و از نظر بصری جذاب، دید بالایی دارند.

هر چیزی که در بنر گنجانده شده باشد از دید بازدیدکنندگان طراحی سایت دور نخواهد ماند. این به بازرگانان اجازه می دهد تا محصولات پرفروش، هر چیزی که در فروش است یا حتی یک تایمر شمارش معکوس برای ایجاد فوریت داشته باشند. یک چیز مطمئن است که کاربران طراحی سایت وسوسه می شوند که کلیک کنند. در نتیجه، این احتمال وجود دارد که ثبت سفارش شما سر به فلک بکشد.

بررسی ها

صاحبان فروشگاه های تجارت الکترونیک می توانند بخشی را در صفحه اصلی خود رزرو کنند تا نظرات و نظرات مثبت را با رتبه بندی نمایش دهند. بازدیدکنندگان طراحی سایت بلافاصله احساس ایمان می کنند و اعتبار در ارتباط با شما را می بینند. بنابراین، هر بازدید کننده طراحی سایت ای که با این مورد برخورد کند، احتمال بیشتری دارد که در طراحی سایت سفارش دهد. بررسی های واقعی و صادقانه باعث می شود که برند برای بازدیدکنندگان طراحی سایت قابل اعتمادتر به نظر برسد.

Help Desk

میز پشتیبانی شناور را تا حد امکان به صفحات طراحی سایت تجارت الکترونیک خود اضافه کنید. مشتریان از میز کمک برای ارسال بلیط در مورد سفارشات خود استفاده می کنند. هر مشکلی که در حین یا پس از ثبت سفارش ایجاد می شود را می توان در فرمی که پس از کلیک روی این ویجت ظاهر می شود توضیح داد.

با ارسال فرم، یک بلیط تولید می شود، یک شماره بلیط منحصر به فرد ایجاد می شود، که سپس از طریق ایمیل و یک نماینده در تیم پشتیبانی به مشتری ارسال می شود. بازرگانان همچنین می توانند از شماره منحصر به فرد برای ادغام هر پیام رد و بدل شده در مورد آن سفارش استفاده کنند.

لیست علاقه مندیها

به کاربران طراحی سایت اجازه دهید محصولات مورد علاقه خود را به لیست علاقه مندی ها اضافه کنند. علاوه بر این، به آنها اجازه دهید لیست علاقه مندی ها را با سایر کاربران در طراحی سایت به اشتراک بگذارند و همان را در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. لیست آرزوها یک راه عالی برای ایجاد لیست خرید یا لیست هدیه است. همچنین، این ابزار مفید می تواند به عنوان یاد آوری در مورد خرید های آینده باشد. کاربران طراحی سایت می توانند محصولات را به راحتی در آینده پیدا کنند.

فراخوان برای اقدام ( ( CTA

با نمایش CTA روشن، برجسته و چشم نواز در صفحات مختلف فروشگاه تجارت الکترونیک، کاربران طراحی سایت خود را متقاعد کنید تا در سایت شما اقداماتی انجام دهند. یک CTA شامل نوعی تماس آینده است.

به صورت منطقی و کیفی تا جایی که می توانید CTA را در سراسر طراحی سایت قرار دهید. استفاده ها نباید به صفحه «تماس با ما» یا فرمی برای ارتباط با یک فرد اصلی در شرکت شما بروید. همچنین اگر به دنبال آن هستید، می‌توانید بهترین آژانس‌ های طراحی سایت تجارت الکترونیک ما را در فهرست راهنمای ایالات متحده بررسی کنید.