search
حلقه سفید

طراحی سایت طراحی وب طراحی وب سایت وب سایت وب اور طراحی سایت شرکتی طراحی سایت اداری استارتاپ

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1401/06/20
طراحی سایت طراحی وب  طراحی وب سایت وب سایت  وب اور طراحی سایت شرکتی  طراحی سایت اداری استارتاپ

پشتیبانی از هاستینگ طراحی وب سایت یک عامل اساسی است که مردم اغلب هنگام در نظر گرفتن ارائه دهنده هاستینگ طراحی وب سایت نادیده می گیرند.

مقالاتی که به شما می گویند در خدمات هاستینگ طراحی وب سایت عالی به دنبال چه چیزی باشید، معمولاً شامل مواردی هستند که به شما می گوید به دنبال خدمات عالی برای مشتری یا پشتیبانی فنی طراحی وب سایت باشید.

 

اما داشتن پشتیبانی عالی از هاستینگ طراحی وب سایت دقیقاً به چه معناست؟ این مقاله به شما کمک می کند دقیقا به آن پاسخ دهید

فهرست مطالب

  • پشتیبانی از هاستینگ طراحی وب سایت چیست؟
  • نحوه تعیین کیفیت پشتیبانی هاستینگ طراحی وب سایت
  • کانال های پشتیبانی هاستینگ طراحی وب سایت
  • چگونه webever.ir تیم های پشتیبانی هاستینگ طراحی وب سایت را شکست می دهد

پشتیبانی از هاستینگ طراحی وب سایت چیست؟

ببینید چگونه webever.ir در مقابل رقبا قرار می گیرد.

ارائه دهنده هاستینگ طراحی وب سایت خود را انتخاب کنید

مقایسه کنید

اینها ممکن است شامل وظایفی مانند موارد زیر باشد:

  • عیب یابی خطاهای asp.net و مشکلات سرور هاستینگ طراحی وب سایت
  • ایجاد پشتیبان هاستینگ طراحی وب سایت
  • نگهداری اولیه هاستینگ طراحی وب سایت
  • مهاجرت هاستینگ طراحی وب سایت
  • اطلاع رسانی به مشتریان هاستینگ طراحی وب سایت در مورد تنظیمات سرور و نرم افزار و نحوه تغییر آنها

داشتن پشتیبانی عالی از هاستینگ طراحی وب سایت دقیقاً به چه معناست؟ 🤔 در این راهنما بیشتر بیاموزید ⬇️

پشتیبانی هاستینگ طراحی وب سایت می تواند به مشتریان در انجام وظایف مدیریت عمومی مانند پردازش بازپرداخت و ضمانت بازگشت پول کمک کند. عوامل پشتیبانی هاستینگ طراحی وب سایت همچنین می ‌توانند با درخواست‌های عمومی یا ارتقاء کمک کنند..

نمایندگان پشتیبانی هاستینگ طراحی وب سایت باید هم مهارت های فنی و هم مهارت های خدمات مشتری را داشته باشند..

دانستن مشکلات رایج هاستینگ طراحی وب سایت برای عوامل پشتیبانی فنی هاستینگ طراحی وب سایت کافی نیست. نماینده می تواند مهارت های فنی هاستینگ طراحی وب سایت درجه یک داشته باشد، اما اگر نتواند موضوع را به زبان ساده تر توضیح دهد، یا اگر مشتری هاستینگ طراحی وب سایت نتواند نحوه عیب یابی مشکل را از طریق کانال های پشتیبانی هاستینگ طراحی وب سایت درک کند، هر دوی آنها ناامید خواهند شد..

در عین حال، شرکت ‌های هاستینگ طراحی وب سایت که راه ‌حل‌های تخصصی یا بسیار فنی را ارائه می‌ کنند، نمی ‌توانند فقط نمایندگی خدمات مشتری را استخدام کنند. در حالی که ما معتقدیم هر کسی می تواند هر چیزی را بیاموزد، قرار دادن نمایندگان جدید هاستینگ طراحی وب سایت در یک حساب کاربری هاستینگ طراحی وب سایت بسیار فنی نیز ممکن است برای هر دو طرف ناامید کننده باشد..

نحوه تعیین کیفیت پشتیبانی هاستینگ طراحی وب سایت

اکنون که می‌دانید پشتیبانی میزبانی وب چیست و شامل چه مواردی می‌شود، تفاوت‌های بین پشتیبانی فنی عالی و حداقل حداقل را به شما نشان خواهیم داد.

1. هاستینگ طراحی وب سایت در شبانه روز در دسترس است

شما نمی توانید زمان بروز وقفه یا مشکل را کنترل کنید - و بهترین ارائه دهندگان هاستینگ طراحی وب سایت این را می دانند..

حداقل: تیم پشتیبانی هاستینگ طراحی وب سایت 24/7/365 در دسترس است.

پشتیبانی عالی هاستینگ طراحی وب سایت: یک تیم پشتیبانی هاستینگ طراحی وب سایت عالی به راحتی قابل دسترسی است. زمان انتظار طولانی وجود ندارد و همیشه یک نماینده هاستینگ طراحی وب سایت برای کمک به شما وجود دارد حتی اگر مشترک یک سرور اختصاصی یا میزبانی VPS نباشید. زمان انتظار کوتاه نیز نشانه خوبی است که ارائه دهنده هاست با مشکلات زیادی مواجه نمی شود. VPS نباشید. زمان انتظار کوتاه نیز نشانه خوبی است که ارائه دهنده هاست با مشکلات زیادی مواجه نمی شود.

2. چند کانال تماس

با روشی که فناوری ارتباطات تکامل یافته است، هیچ بهانه ای برای در دسترس نبودن مشاغل وجود ندارد. کانال های پشتیبانی هاستینگ طراحی وب سایت رایج شامل ایمیل، چت زنده، چت ربات، رسانه های اجتماعی و تلفن و بسیاری دیگر می باشد..

حداقل: یک تیم پشتیبانی هاستینگ طراحی وب سایت برای کمک به نگرانی های مشتریان هاستینگ طراحی وب سایت در دسترس است. به خاطر داشته باشید که برنامه های هاستینگ طراحی وب سایت رایگان asp.net اغلب حتی پشتیبانی نمی کنند..

پشتیبانی عالی: علاوه بر نمایندگان، داشتن مستندات، آموزش ها و پایگاه دانشی که مشتریان هاستینگ طراحی وب سایت می توانند زمانی که ترجیح می دهند خودشان مسائل را حل کنند، از آن استفاده کنند، کمک می کند. Salesforce دریافت که 89٪ از مشتریان هاستینگ طراحی وب سایت هزاره ترجیح می دهند به تنهایی به دنبال راه حل باشند. اگر نتوانند آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند، در آن زمان با هاستینگ طراحی وب سایت مشتری تماس می گیرند.

3. پشتیبانی هاستینگ طراحی وب سایت فنی ماهر

تیم هاستینگ طراحی وب سایت فنی باید بتواند شما را از طریق عیب یابی خطاها راهنمایی کند. عدم انجام این کار به این معنی است که شرکت هاستینگ طراحی وب سایت بیشتر بر روی رقابت بر سر قیمت یا صرفه جویی در پول متمرکز است تا ارائه خدمات خوب..

حداقل ها: تیم هاستینگ طراحی وب سایت می تواند مشکلات فنی شما را حل کند و قابلیت ارائه کمک استاندارد برای خدماتی مانند مهاجرت هاستینگ طراحی وب سایت را دارد..

پشتیبانی هاستینگ طراحی وب سایت عالی: یک تیم پشتیبانی هاستینگ طراحی وب سایت خوب کارآمد است. آنها می توانند مسائل را در یک لحظه حل کنند. زمانی که تیم تمام روز را برای حل این مشکل وقت می‌گذارد، همیشه در دسترس بودن بی ‌فایده است – مشتریان هاستینگ طراحی وب سایت نمی ‌توانند و نمی ‌توانند آنقدر صبر کنند..

بهترین شرکت‌ های هاستینگ طراحی وب سایت می‌ دانند که مشتریان هاستینگ طراحی وب سایتی از سراسر جهان دارند، بنابراین پشتیبانی هاستینگ طراحی وب سایت چند زبانه را نیز ارائه می ‌کنند. ارائه این خدمات اضافی به دسترسی و جامعیت هاستینگ طراحی وب سایت کمک می کند..

اگر تا به حال از خدمات پشتیبانی هاستینگ طراحی وب سایت هاست خود استفاده کرده اید، می توانید از لیست ما برای بررسی اینکه آیا خدمات رضایت بخشی ارائه می دهند یا خیر استفاده کنید.

کانال های پشتیبانی هاستینگ طراحی وب سایت

شرکت هایی با پشتیبانی عالی هاستینگ طراحی وب سایت کانال های مختلفی را برای دسترسی مشتریان هاستینگ طراحی وب سایت خود به آنها ارائه می دهند..

1. مستندات

اسناد نقش مهمی در توسعه asp.net و هاستینگ طراحی وب سایت دارند. این به خواننده و مشتریان هاستینگ طراحی وب سایت کمک می کند تا درک کنند: :

  • نحوه کار هاستینگ طراحی وب سایت
  • مشکلات رایج مواجه شده
  • چرا آن مشکلات رخ می دهد
  • چگونه آن مشکلات را برطرف کنیم

اسناد اغلب نوشته می شوند و به شکل های زیر ارائه می شوند:

  • پایگاه های دانش
  • پست های وبلاگ
  • کاغذهای سفید
  • کتاب های الکترونیکی
  • مطالعات موردی

از آنجایی که فناوری اغلب تغییر می کند، شرکت های برتر میزبانی وب نیز اسناد خود را به روز نگه می دارند..

2. آموزش

آموزش ها مشابه مستندات هستند اما اغلب به صورت ویدیویی ارائه می شوند. آموزش نیز می تواند نوشته شود، اما ما از این اصطلاح برای اشاره به فرمت ویدئو استفاده می کنیم..

آموزش ها بهترین قالب برای زبان آموزانی است که نیاز به دیدن راهنمای عیب یابی گام به گام دارند. بهترین چیز در مورد آنها این است که کاربران هاستینگ طراحی وب سایت می توانند این فیلم ها را دوباره پخش کنند..

ویدئوها می توانند:

  • وبینارها
  • در یوتیوب آپلود شد
  • مخزن شرکت
  • بخشی از طراحی وب سایت عضویت

3. چت زنده

در سال‌ های اخیر، پشتیبانی هاستینگ طراحی وب سایت از چت زنده به یک کانال پشتیبانی هاستینگ طراحی وب سایت بسیار رایج ‌تر تبدیل شده است - 41٪ از مردم چت زنده را به هر رسانه پشتیبانی دیگری ترجیح می ‌دهند..

دلایل کلیدی عبارتند از:

  • زمان پاسخگویی سریعتر
  • زمان انتظار کم یا بدون
  • راحتی

برخی از راه‌ حل‌های چت زنده نیز می ‌توانند در صورت نیاز به صدا یا ویدیو تبدیل شوند. علاوه بر ترجیح بیشتر مشتریان هاستینگ طراحی وب سایت ، کسب و کارها از چت زنده نیز سود می برند. این امتیازات عبارتند از::

  • هزینه کمتر
  • رضایت مشتری بالاتر
  • افزایش وفاداری، فروش و درآمد مشتریان هاستینگ طراحی وب سایت

راه های مختلفی برای اضافه کردن چت زنده به هاستینگ طراحی وب سایت شما وجود دارد. می توانید برای یک برنامه چت زنده ثبت نام کنید یا یک افزونه چت زنده asp.net را نصب کنید..

آیا با مشکلات خرابی و asp.net دست و پنجه نرم می کنید؟ webever.ir راه حل هاستینگ طراحی وب سایت است که برای صرفه جویی در وقت شما طراحی شده است! ویژگی های ما را بررسی کنید

برای سؤالات متداول (پرسش های متداول) و سؤالات خدمات مشتری، می توانید یک ربات چت نیز به ویژگی چت زنده خود اضافه کنید.

راه دیگر برای بهبود تجربه مشتری برای پشتیبانی هاستینگ طراحی وب سایت چت زنده این است که مطمئن شوید چت شما امکان آپلود تصاویر را می دهد تا کاربران هاستینگ طراحی وب سایت بتوانند اسکرین شات ها را به اشتراک بگذارند. این امر تشخیص و حل مشکلات کاربران هاستینگ طراحی وب سایت را برای نمایندگان آسان تر می کند..

4. تلفن

اکثر مردم پشتیبانی هاستینگ طراحی وب سایت تلفنی را رایج ترین کانال خدمات مشتری می دانند که توسط شرکت ها ارائه می شود. این یکی از ارجح ‌ترین روش‌های پشتیبانی هاستینگ طراحی وب سایت است (مخصوصاً برای کسانی که کمتر از فناوری آگاه هستند) زیرا ساده است. این نیاز به پیمایش در یک هاستینگ طراحی وب سایت یا پورتال مشتری را کاهش می دهد و کاربران هاستینگ طراحی وب سایت می توانند در حین صحبت با یک نماینده، روی حل مشکلات خود کار کنند..

پشتیبانی هاستینگ طراحی وب سایت تلفنی همچنین یک عنصر انسانی قابل توجه برای خدمات پشتیبانی فراهم می کند. نمایندگان و مشتریان هاستینگ طراحی وب سایت می توانند یک مکالمه طبیعی داشته باشند که زمینه بیشتری را نسبت به حل مسائل از طریق متن فراهم می کند..

با این حال، پشتیبانی هاستینگ طراحی وب سایت تلفنی برای همه مشاغل توصیه نمی شود. برای برخی از صنایع منطقی است - مانند خطوط فوری بحران یا اضطراری، که نیاز به فوریت و عنصر انسانی دارند - اما اغلب موثرترین کانال پشتیبانی میزبانی هاستینگ طراحی وب سایت نیست..

فن آوری هایی وجود دارد که حل و فصل مشکلات مشتریان هاستینگ طراحی وب سایت خود را برای شرکت های هاستینگ طراحی وب سایت آسان تر و سریع تر می کند. به عنوان مثال، تماس با پشتیبانی هاستینگ طراحی وب سایت از طریق حساب هاستینگ طراحی وب سایت شما به نمایندگان اجازه می دهد تا فوراً اطلاعات شما را جمع آوری کنند - بر خلاف پشتیبانی هاستینگ طراحی وب سایت تلفنی که شما را ملزم به انجام یک روش اعتبار سنجی طولانی می کند..

وقتی می‌توانید از حساب میزبانی خود به پشتیبانی دسترسی داشته باشید، می ‌توانید اسکرین ‌شات ‌ها یا ویدیوهای مشکلاتی را که دارید به اشتراک بگذارید و به تیم پشتیبانی اجازه دهید این مشکلات را به سرعت حل کنند..

5. ایمیل

در حالی که پشتیبانی هاستینگ طراحی وب سایت تلفنی و چت زنده به مشتریان امکان می ‌دهد با نمایندگان در زمان واقعی ارتباط برقرار کنند، پشتیبانی هاستینگ طراحی وب سایت ایمیل بیشتر یک کانال تاخیری است. علیرغم ماهیت تاخیری آن، شرکت ها به دلیل دسترسی جهانی که فراهم می کند، آن را در پیشنهادات پشتیبانی خود ضروری می دانند - تقریباً همه یک حساب ایمیل دارند و آن را باز می کنند..

پشتیبانی هاستینگ طراحی وب سایت ایمیل برای شکایاتی که به زمان حساس نیستند (به عنوان مثال، مواردی که نیازی به حل فوری ندارند) بهترین است. هنگام ارائه پشتیبانی ایمیل، به یاد داشته باشید که اکثر مشتریان لحن معمولی را ترجیح می دهند، مگر اینکه اخبار بدی را ارائه کنید (که نیاز به تشریفات دارد)..

چگونه webever تیم های پشتیبانی هاستینگ طراحی وب سایت را شکست می دهد

webever یکی از شرکت های هاستینگ طراحی وب سایت که به اهمیت پشتیبانی از هاستینگ طراحی وب سایت اعتقاد دارد. به همین دلیل است که برای ارائه آن به مشتریان خود فراتر از آن عمل می کنیم..

علاوه بر در دسترس بودن 24 ساعته، ما به تیم های پشتیبانی هاستینگ طراحی وب سایت خود متشکل از عوامل پشتیبانی هاستینگ طراحی وب سایت ردیف 1 افتخار می کنیم. به جای پشتیبانی مشتری، تکنسین های واقعی فناوری اطلاعات و توسعه دهندگان طراحی وب سایت را دریافت می کنید که روی مسائل شما کار می کنند..

ما همچنین به زمان پاسخگویی سریع خود افتخار می کنیم - میانگین زمان پاسخگویی بلیط ما در سال 2019 1 دقیقه و 19 ثانیه بود..

هنگامی که برای یک برنامه webever.ir ثبت نام می کنید، به خدمات پشتیبانی هاستینگ طراحی وب سایت زیر دسترسی خواهید داشت:

  • مهاجرت رایگان طراحی وب سایت
  • بررسی پیام های خطای سرور
  • حل مسائل مربوط به ایمیل تراکنشی خروجی
  • نظارت بر امنیت، از جمله حفاظت از DDoS
  • محافظت در برابر افزایش ترافیک
  • بررسی های آپتایم: ما هر دو دقیقه یکبار بررسی می کنیم که طراحی وب سایت شما آنلاین باشد.
  • پشتیبان گیری معمولی: از کنترل پنل webever.ir به نسخه های پشتیبان خود دسترسی پیدا کنید. همچنین می توانید افزونه های پشتیبان هاستینگ طراحی وب سایت خارجی یا ساعتی را خریداری کنید..

همه این خدمات تحت پوشش دامنه پشتیبانی webever.irهستند.

برای دسترسی به خدمات برتر پشتیبانی هاستینگ طراحی وب سایت ما، به سادگی وارد حساب webever.ira خود شوید. ما پشتیبانی هاستینگ طراحی وب سایت تلفنی ارائه نمی دهیم، اما نمایندگان ما 24/7 در چت زنده در دسترس هستند..

کاربران webever.ir همچنین به منابع یادگیری و پایگاه دانش asp.net ما دسترسی دارند تا به شما کمک کند از برنامه هاستینگ طراحی وب سایت asp.net خود بهترین بهره را ببرید.

به دنبال یک ارائه دهنده هاست جدید هستید؟ 👀 ابتدا این را بخوانید ⬇️

خلاصه

هنگامی که کاربران به دنبال راه حل های هاستینگ طراحی وب سایت می گردند، پشتیبانی از هاستینگ طراحی وب سایت اغلب نادیده گرفته می شود. با این حال، این شاخص خوبی است که نشان می دهد یک ارائه دهنده هاستینگ طراحی وب سایت چقدر برای شما ارزش قائل است. شرکت ‌هایی که پشتیبانی هاستینگ طراحی وب سایت استثنایی از asp.net را ارائه می‌ کنند نشان می‌ دهند که می ‌خواهند با آسان ‌تر کردن زندگی کاربران هاستینگ طراحی وب سایت خود، فناوری را در دسترس قرار دهند - به‌ ویژه آنهایی که از فناوری آگاه نیستند..

هنگامی که درباره پشتیبانی هاستینگ طراحی وب سایت شرکتی تحقیق می کنید، به یاد داشته باشید که به موارد زیر توجه کنید:

-1دسترسی

-2کانال های تماس چندگانه

-3مهارت فنی

Webever.ir هاستینگ طراحی وب سایت ابری را با بهینه ‌سازی asp.net ارائه می ‌دهد و ما می ‌توانیم به شما کمک کنیم تا طراحی وب سایت عالی برای کسب و کار بزرگ یا کوچک خود ایجاد کنید. امروز برای یک برنامه هاستینگ طراحی وب سایت asp.netمدیریت شده webever.ir ثبت نام کنید.

تجارب قبلی پشتیبانی از هاستینگ طراحی وب سایت چه تأثیری بر شما یا تجارت شما داشته است؟ در نظرات به ما اطلاع دهید..

صرفه جویی در زمان، هزینه و به حداکثر رساندن عملکرد طراحی وب سایت با::

  • کمک فوری از کارشناسان هاستینگ طراحی وب سایت asp.net، 24/7.
  • ادغام Cloudflare Enterprise.
  • مخاطبان جهانی با 34 مرکز داده در سراسر جهان می‌شوند.
  • بهینه سازی با نظارت بر عملکرد برنامه داخلی ما.

همه اینها و خیلی بیشتر، در یک طرح بدون قراردادهای بلندمدت، مهاجرت های کمکی، و 30 روز ضمانت بازگشت پول. برنامه های ما را بررسی کنید یا با فروشندگان صحبت کنید تا طرحی را که برای شما مناسب است بیابید.