search
حلقه سفید

چت بات چیست – آیا باید آن را به طراحی وب سایت خود اضافه کنید

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1402/10/05
چت بات چیست – آیا باید آن را به طراحی وب سایت خود اضافه کنید

احتمالاً تا حدودی با چت ‌بات‌ طراحی وب سایت ها آشنایی دارید، یا حداقل یکی از آن‌ها را در گوشه سمت راست پایین صفحه رایانه ‌تان در هنگام مرور آنلاین دیده‌اید.

اما چت بات خرید سایت دقیقاً چیست و چرا بسیاری از برندها در تلاش هستند تا آنها را به طراحی وب سایت خود اضافه کنند؟

به خواندن ادامه دهید تا پاسخ هر دوی این سوالات را بیاموزید، همراه با چند ابزار که می توانید برای شروع استفاده از چت بات طراحی وب سایت ها به عنوان بخشی از استراتژی های بازاریابی و فروش خود استفاده کنید.

فهرست مطالب

چت بات طراحی وب سایت چیست؟

چرا ربات های چت طراحی وب سایت اکنون بسیار محبوب هستند؟

اهمیت چت بات طراحی وب سایت ها چیست؟

8 روشی که یک چت بات طراحی وب سایت می تواند به شما در افزایش تبدیل و رسیدن به اهداف طراحی وب سایت شما کمک کند

بهترین چت بات ها برای طراحی وب سایت

چت بات طراحی وب سایت چیست؟

چت بات یک برنامه کامپیوتری است که از قوانین یا هوش مصنوعی (یا هر دو!) پشتیبانی می‌کند و از طریق رابط چت با کاربران طراحی وب سایت انسانی در تعامل است.

به عنوان مثال، پیتزا هات دارای یک ربات چت فیس ‌بوک مسنجر است که به مشتریان طراحی وب سایت خود اجازه می ‌دهد تا در مورد تخفیف ‌ها اطلاعات کسب کنند، سپس برای تحویل یا تحویل سفارش دهند.

این ربات بیشتر به منوهای چند گزینه ای و ورودی اولیه برای کمک به مشتریان طراحی وب سایت متکی است، اما بسیار کاربرپسند است و هدف خود را برای کمک به کاربران طراحی وب سایت برای ثبت سفارش های آنلاین به طور موثر انجام می دهد.

باید اینجا فریاد بزنید webever.ir شگفت انگیز است، من از آن برای طراحی وب سایت شخصی خود استفاده می کنم. پشتیبانی سریع و برجسته است و سرورهای آنها سریعترین برای طراحی وب سایت هستند.

و ربات طراحی وب سایت هایی از این دست تنها آغاز راه هستند. در واقع، Solutions Servion Global پیش بینی می کند که تا سال 2025 95 درصد از تعاملات با مشتری بدون انسان انجام می شود.

چرا ربات های طراحی وب سایت چت اکنون بسیار محبوب هستند؟

یکی از بزرگترین دلایل این است که مطابق با ترجیحات مصرف کننده است. پیام‌ رسانی اکنون بیش از هر زمان دیگری محبوب شده است و چهار برنامه پیام ‌رسان برتر در سراسر جهان، کاربران فعال طراحی وب سایت ماهانه بیشتری نسبت به چهار شبکه برتر رسانه ‌های اجتماعی دارند.

به علاوه، میانگین نرخ باز شدن پیام های خصوصی 98 درصد است که تقریباً پنج برابر میانگین نرخ باز شدن ایمیل 20 درصد است.

پس واضح است که مردم ترجیح می دهند از طریق رابط های پیام رسانی ارتباط برقرار کنند. و این می تواند راه طولانی در حرکت آنها در تمام مراحل سفر مشتری کمک کند.

این به ویژه زمانی صادق است که در نظر داشته باشید که 95٪ از بازدیدکنندگان طراحی وب سایت در اولین بازدید خود آماده خرید نیستند. آنها ممکن است علاقه ای به برند طراحی وب سایت داشته باشند، اما قبل از تبدیل به اطلاعات بیشتر و احتمالاً پاسخ به چند سؤال نیاز دارند.

و در بسیاری از موارد، پاسخگویی شرکت به سؤالات آنها می تواند عامل تعیین کننده ای در تبدیل شدن آنها باشد.

در یکی از بررسی‌ های هاروارد بیزینس ریویو، محققان میانگین زمانی را که شرکت‌ ها برای پاسخگویی به چشم‌ اندازهای جدید طراحی وب سایت طول می‌کشید، بررسی کردند. آنها دریافتند که هر چه مدت زمان بیشتری برای پاسخ دادن نیاز باشد، احتمال کمتری وجود دارد که شرکت مکالمه معناداری با یک تصمیم گیرنده کلیدی داشته باشد.

در واقع، شرکت‌هایی که در عرض یک ساعت با سرنخ‌های جدید تماس گرفتند، هفت برابر بیشتر از شرکت‌هایی که حتی یک ساعت بعد این مکالمات معنادار را انجام دادند، داشتند.

و متأسفانه، بسیاری از کسب و کارها به اندازه کافی سریع پاسخ نمی دهند تا به فروش طراحی وب سایت مورد نظر خود دست یابند.

اگرچه 37 درصد از شرکت‌ ها در عرض یک ساعت به سرنخ‌ های خود پاسخ دادند و 16 درصد بین یک تا 24 ساعت پاسخ دادند، 24 درصد بیش از 24 ساعت طول کشید - و 23 درصد اصلاً پاسخ ندادند.

از دیدگاه مصرف کننده طراحی وب سایت ، این نرخ های پاسخ غیرقابل قبول هستند.

و در یک مطالعه مشابه، محققان دریافتند که زمان ایده‌آل برای پاسخگویی به سرنخ، پنج دقیقه پس از تماس با شرکت است، زیرا سرنخ‌های اینترنتی، «اگر در عرض پنج دقیقه تماس بگیرید، ۲۱ برابر بیشتر احتمال دارد وارد چرخه فروش شوند».

پس از آن پنج دقیقه، احتمال تماس با سرب 10 برابر کاهش می یابد.

اکنون، اگر یک کسب ‌وکار مبتنی بر سرنخ را اداره می ‌کنید، ممکن است تعجب کنید که چگونه می ‌توانید انتظار داشته باشید که تمام سرنخ ‌های واجد شرایطی که فرم‌ های طراحی وب سایت شما را در عرض پنج دقیقه پر می‌کنند، دنبال کنید.

حتی اگر متعهدترین تیم فروش طراحی وب سایت در جهان را داشته باشید، آنها احتمالاً زمان کافی برای بررسی CRM طراحی وب سایت شما برای سرنخ های جدید را ندارند. اما فقط به این دلیل که این مشکل رایج است به این معنی نیست که نباید برای رفع آن تلاش کنید.

به هر حال، 85 درصد از بازاریابان B2B می گویند که از نتایج خود راضی نیستند. بنابراین واضح است که وضعیت موجود به سادگی برای اکثر افراد کار نمی کند.

و برخی از شرکت ها سعی می کنند با اضافه کردن رابط های چت زنده به طراحی وب سایت های خود، این مشکل را برطرف کنند. در بیشتر موارد، این کانال توسط نمایندگان طراحی وب سایت پشتیبانی تشکیل می‌شود که می‌توانند به سؤالات ساده پاسخ دهند و در صورت در دسترس بودن، سرنخ‌های جدید را به تیم فروش طراحی وب سایت منتقل کنند.

اما اگر در حال حاضر کارکنان 24 ساعته و 7 ساعته برای گفتگوی زنده با مشتریان طراحی وب سایت خود در دسترس ندارید، این می تواند یک راه حل بسیار پرهزینه برای پیاده سازی باشد.

و اینجاست که چت‌ بات‌ طراحی وب سایت ها پتانسیل ارزشمند بودن را دارند.

اهمیت چت بات طراحی وب سایت ها چیست؟

با وجود یک ربات چت در طراحی وب سایت خود، لازم نیست نگران در دسترس نبودن تیم فروش طراحی وب سایت خود در هنگام تماس با مشتریان و مشتریان احتمالی طراحی وب سایت باشید، و نیازی به استخدام کارکنان اضافی برای هماهنگی با رابط چت زنده طراحی وب سایت ندارید.

در عوض، می ‌توانید از چت‌ بات طراحی وب سایت ‌ها برای خودکارسازی پاسخ ‌ها و هدایت بازدیدکنندگان طراحی وب سایت به اطلاعات مورد نیاز در عرض چند ثانیه استفاده کنید.

و آنها می توانند این کار را تقریباً در هر قسمت از سفر مشتری انجام دهند.

امروزه، ربات‌ طراحی وب سایت های چت می‌توانند وظایفی از ارجاع بازدیدکنندگان طراحی وب سایت به اطلاعات گرفته تا تعیین سرنخ‌ های جدید و زمان ‌بندی جلسات را انجام دهند

و جای تعجب نیست که بازدیدکنندگان طراحی وب سایت تمایل بیشتری به استفاده از ربات های چت طراحی وب سایت برای این کارها دارند.

در واقع، یک نظرسنجی نشان داد که 40 درصد از مصرف‌کنندگان طراحی وب سایت می‌گویند در صورتی که چت بات در یک طراحی وب سایت در دسترس باشد، با آن‌ها تعامل خواهند داشت – که آنها را به ابزاری عالی برای هدایت مخاطبان طراحی وب سایت شما به اطلاعاتی که برای تبدیل نیاز دارند تبدیل می‌کند.

8 روشی که یک چت بات طراحی وب سایت می تواند به شما در افزایش تبدیل و رسیدن به اهداف طراحی وب سایت شما کمک کند

چت بات طراحی وب سایت ها می توانند اهداف مختلفی را در یک طراحی وب سایت انجام دهند. در اینجا هشت مورد از با ارزش ترین آنها آورده شده است:

1. برای تیم فروش طراحی وب سایت خود سرنخ جمع آوری کنید

مهم ‌ترین هدف برای طراحی وب سایت هر شرکت مستقر در این شرکت، جمع ‌آوری اطلاعاتی است که تیم فروش طراحی وب سایت شما می‌تواند از آن برای تماس با مشتریان جدید طراحی وب سایت استفاده کند.

و چت بات ها برای این منظور عالی هستند. به عنوان مثال، 1ClickSolar از یک صفحه فرود با یک ربات چت طراحی وب سایت تمام صفحه استفاده می کند تا به محض ورود بازدیدکنندگان شروع به جمع آوری اطلاعات کند.

ابتدا، ربات به کاربر طراحی وب سایت می‌گوید که باید به چند سؤال پاسخ دهد تا تأیید کند که واجد شرایط نصب خورشیدی است و قیمت رایگان دریافت کند.

سپس، پس از اینکه کاربر طراحی وب سایت روی «بیایید شروع کنیم!» کلیک کرد، ربات طراحی وب سایت یک سری سؤال برای جمع‌ آوری اطلاعات تماس اولیه می ‌پرسد.

این فرآیند طراحی وب سایت اساساً همان اطلاعاتی را جمع‌ آوری می‌ کند که اکثر طراحی وب سایت ها تلاش می‌ کنند از طریق فرم‌ های استاندارد سرنخ جمع ‌آوری کنند، اما به نحوی که برای کاربر طراحی وب سایت بسیار جذاب ‌تر است.

از آنجا کد پستی، آدرس، نوع سقف و صورتحساب برق ماهانه آنها را می‌پرسد تا مشخص کند آیا آنها برای نصب پنل خورشیدی مناسب هستند یا خیر.

پس از تایید تمام این جزئیات، ربات یک پیشنهاد رایگان ارائه می‌کند و به کاربر طراحی وب سایت اجازه می‌دهد تا بداند چه زمانی باید از یک نماینده فروش انتظار ایمیل بعدی را داشته باشد تا پروژه طراحی وب سایت خود را با جزئیات بیشتر مورد بحث قرار دهد - به طور موثر کاربر طراحی وب سایت را وارد قیف فروش خود کند. و آنها را به فروش نزدیکتر می کند.

2. واجد شرایط بودن و اولویت بندی سرنخ های جدید

جمع آوری یک جریان ثابت از سرنخ ها چالش برانگیز است. اما ارزیابی و پاسخ به هر یک از این سرنخ‌ ها احتمالاً چالش ‌برانگیزتر است، به‌ ویژه برای تیم‌های فروش طراحی وب سایت شلوغ.

اما چت بات طراحی وب سایت ها می توانند این فرآیند را ساده کنند.

یک ربات طراحی وب سایت علاوه بر جمع ‌آوری اطلاعات در مورد سرنخ‌ه ای شما، می ‌تواند سرنخ‌ طراحی وب سایت های با کیفیت بالا را نیز شناسایی کرده و آنها را در اولویت تیم شما قرار دهد.

به عنوان مثال، ServeHQ یک سرویس آموزشی ویدیویی برای رهبران کلیسا است. این به این معنی است که مخاطبان طراحی وب سایت هدف آنها نسبتاً خاص هستند و تیم فروش طراحی وب سایت آنها می‌خواهد روی تعامل با سرنخ‌هایی که احتمالاً مشتری می‌شوند تمرکز کنند.

برای کمک به رسیدن به این هدف، چت ربات طراحی وب سایت آنها با پرسیدن سه سوال در مورد نقش و علایق بازدیدکننده طراحی وب سایت شروع می شود.

سپس، بر اساس پاسخ‌ های آن ‌ها، می ‌تواند ارزیابی کند که آیا هر بازدیدکننده طراحی وب سایت احتمالاً یک سرنخ واجد شرایط است یا خیر، و واجد شرایط ترین سرنخ‌ ها را در کنار اولویت‌های اصلی قرار دهد.

این تیم آنها را قادر می‌سازد تا به سرنخ‌ های با کیفیت بالا در سریع ‌ترین زمان ممکن کمک کنند - و در حالت ایده ‌آل حتی در آن پنجره پنج دقیقه ‌ای.

3. اشتراک بازدیدکنندگان طراحی وب سایت در خبرنامه شما

TrainedUp نه تنها از چت بات طراحی وب سایت خود برای اولویت بندی سرنخ های جدید استفاده می کند، بلکه از آن برای اشتراک افراد در خبرنامه هفتگی خود نیز استفاده می کند. این می تواند جایگزینی عالی برای اعلان های فشاری باشد.

4. بازدیدکنندگان طراحی وب سایت را با تیم خود در تماس قرار دهید

یکی از رایج ترین تصورات غلط در مورد چت بات طراحی وب سایت ها این است که آنها برای جایگزینی کارکنان پشتیبانی انسانی و تیم های فروش طراحی شده اند. اما اصلاً اینطور نیست.

در واقع، یکی از بهترین نقش هایی که یک چت بات می تواند در یک طراحی وب سایت ایفا کند، ارتباط بین مشتریان و کارکنان طراحی وب سایت شما است.

به عنوان مثال، اولین سوالی که چت ربات طراحی وب سایت CPC Strategy از همه بازدیدکنندگان طراحی وب سایت می پرسد این است که آیا مایلند با یک تحلیلگر صحبت کنند یا خیر.

به این ترتیب، اگر بازدید کننده طراحی وب سایت آماده صحبت با شخصی است که می تواند به او کمک کند تا مشخص کند که آیا خدمات شرکت مناسب هستند یا خیر، می توانند این کار را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهند.

بعلاوه، برای شرکت‌ هایی که چندین تیم رو به مشتری دارند، یک ربات چت همچنین می ‌تواند مطمئن شود که هر مشتری طراحی وب سایت می ‌تواند به یکی از بهترین ‌ها برای کمک به آنها برسد

به عنوان مثال، Drift از Driftbot خود استفاده می کند تا به طور خودکار بازدیدکنندگان طراحی وب سایت را به شخص مناسب برای نیازهایشان هدایت کند.

اگر کاربری تماس بگیرد و نشان دهد که می‌خواهد با تیم فروش طراحی وب سایت صحبت کند، او را به صف آن تیم اضافه می‌ کند، سپس شروع به جمع‌آوری اطلاعاتی می‌کند که ممکن است تیم طراحی وب سایت برای کمک مؤثر به او نیاز داشته باشد.

به این ترتیب، زمانی که یک نماینده فروش برای صحبت با بازدیدکننده طراحی وب سایت در دسترس باشد، آنها جزئیات اولیه مانند اطلاعات تماس، علایق و بودجه خود را خواهند داشت و می توانند بلافاصله در مورد آنچه به دنبال آن هستند بیاموزند.

اگر بازدیدکننده طراحی وب سایت نشان دهد که به دنبال صحبت با تیم پشتیبانی مشتری طراحی وب سایت است، از طرف دیگر، ربات طراحی وب سایت می ‌تواند بلیت را به آن صف هدایت کند و جزئیات مربوط به مشکلی را که در جستجوی کمک هستند جمع ‌آوری کند.

5. بازدیدکنندگان طراحی وب سایت را به منابع مفید هدایت کنید

اگر قبلاً روی محتوای طراحی وب سایت خود سرمایه گذاری کرده اید، احتمال زیادی وجود دارد که مقالات، پست های وبلاگ و آموزش هایی را منتشر کرده باشید که بیشتر اطلاعات مورد نیاز مشتریان طراحی وب سایت را ارائه می دهند.

و می‌ت وانید با «آموزش» یک ربات چت طراحی وب سایت ، بهترین استفاده را از این محتوا ببرید تا بازدیدکنندگان طراحی وب سایت را مستقیماً به منابع مرتبط با علایق و سؤالات آنها هدایت کند.

به عنوان مثال، ربات چت طراحی وب سایت Amtrak، "Julie" در نوار ناوبری بالای طراحی وب سایت آنها از هر صفحه قابل دسترسی است.

اگر یک بازدیدکننده طراحی وب سایت سؤالی بپرسد که قبلاً در طراحی وب سایت آنها پاسخ داده شده است، ربات با یک پاسخ کوتاه به همراه پیوندهایی به اطلاعات عمیق تر پاسخ می دهد.

به این ترتیب، نه تنها به کاربران طراحی وب سایت کمک می کنند تا اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند، بلکه ارزشی را که از هر یک از منابع موجود در طراحی وب سایت خود دریافت می کنند، به حداکثر می رساند.

6. تجربه مرور را شخصی کنید

اگر تا به حال طراحی وب سایت یک شرکت مبتنی بر رهبری را مرور کرده‌اید، در حالی که می‌ خواهید درباره یک پروژه طراحی وب سایت یا خدمات با آن‌ها تماس بگیرید، می‌دانید که همیشه هیجان ‌انگیزترین یا جذاب ‌ترین تجربه نیست.

یک چت بات طراحی وب سایت می تواند این را تغییر دهد.

اول، می ‌تواند به گونه ‌ای به کاربران طراحی وب سایت خوش آمد بگوید که شخصی ‌تر از یک صفحه طراحی وب سایت استاندارد کپی است. از آنجا، می ‌تواند جزئیاتی را بخواهد که آن را قادر می ‌سازد تا «مکالمه» را برای کاربران طراحی وب سایت فردی تنظیم کند.

به عنوان مثال، Landbot از هر بازدیدکننده طراحی وب سایت نام خود را می‌پرسد، سپس آنها را با نام خطاب می ‌کند تا در ادامه تعاملشان.

و در حالی که این یک مثال نسبتاً اساسی است، اما تنها آغاز است.

چت‌ بات‌ طراحی وب سایت ها همچنین می ‌توانند مکالمات را برای بخش‌های مختلف مخاطب تنظیم کنند، و حتی اطلاعاتی را ارائه دهند که به طور خاص به علایق مشخص شده بازدیدکننده طراحی وب سایت مرتبط است.

7. به مشتریان طراحی وب سایت اجازه دسترسی به اطلاعات حساب را بدهید

بسیاری از درخواست‌هایی که تیم پشتیبانی طراحی وب سایت شرکت مبتنی بر خدمات دریافت می‌کند، در مورد جزئیات پروژه‌ها و حساب‌ های طراحی وب سایت آن‌ها است.

در این مورد، هدایت بازدیدکنندگان به یک صفحه طراحی وب سایت ثابت برای پاسخ به سؤال آنها کافی نخواهد بود.

اما وقتی با پلتفرم‌هایی که برای ذخیره و مدیریت داده‌ های مشتری استفاده می ‌کنید، یکپارچه شود، یک ربات چت طراحی وب سایت همچنین می ‌تواند اطلاعات حساب و سایر جزئیات مهم را در اختیار مشتریان طراحی وب سایت قرار دهد.

به عنوان مثال، ربات چت بانک آمریکا می تواند موجودی حساب و اطلاعات پرداخت را به مشتریان طراحی وب سایت بگوید و حتی در انجام کارهایی مانند پرداخت صورتحساب به آنها کمک کند.

به این ترتیب، مشتریان طراحی وب سایت همیشه به اطلاعاتی که می خواهند دسترسی دارند، حتی اگر نماینده خدمات مشتری برای کمک فوری به آنها در دسترس نباشد.

8. بار کاری کارکنان خود را کاهش دهید

بسیاری از قابلیت ‌های موجود در این فهرست، مانند تعیین سرنخ‌ه ای واجد شرایط و هدایت بازدیدکنندگان طراحی وب سایت به منابع سایت، و معمولاً توسط تیم ‌های خدمات مشتری طراحی وب سایت مدیریت می‌شوند.

این بدان معناست که با ادغام یک ربات چت طراحی وب سایت ، می توانید این وظایف را از بار کاری کارمندان خود حذف کنید. به علاوه، اگر محتوای طراحی وب سایت متمرکز بر پشتیبانی را ادغام کنید، حتی می توانید درخواست های پشتیبانی اولیه را از صف تیم خود حذف کنید.

به عنوان مثال، این ربات از WP Chatbot برای پاسخ دادن به مسائل فنی اولیه و راهنمایی کاربران طراحی وب سایت در روند حل آنها مجهز شده است.

هنگامی که یک ربات قادر به رسیدگی به این سؤالات ساده باشد، آنها از حجم کاری تیم شما حذف می شوند - به آنها امکان می دهد بر روی وظایف پیچیده تر و مهم تر تمرکز کنند و حتی به طور مؤثرتری به مشتریان طراحی وب سایت شما کمک کنند.

بهترین چت بات ها برای طراحی وب سایت

اگر علاقه مند به افزودن ربات چت به طراحی وب سایت خود هستید، اولین قدم انتخاب پلتفرمی برای ساخت آن است. خوشبختانه، چندین گزینه عالی وجود دارد که به طور یکپارچه با طراحی وب سایت ادغام می‌شوند – و این ۹ مورد از بهترین‌ها هستند.

1. اینترکام

اینترکام یکی از شناخته شده ترین پلتفرم های چت و پشتیبانی است که امروزه وجود دارد. ما از آن در webever.ir برای ارائه پشتیبانی 24/7 به مشتریان طراحی وب سایت میزبان خود استفاده می کنیم. در سال 2018، آنها محصول خود را با راه اندازی یک ویژگی چت بات مبتنی بر هوش مصنوعی به نام "ربات پاسخ" گسترش دادند.

و نصب آن در طراحی وب سایت شما آسان است.

هنگامی که آدرس طراحی وب سایت خود را تأیید کردید و با حساب Intercom خود احراز هویت کردید، می ‌توانید از طریق رابطی در گوشه سمت راست پایین با سرنخ ‌ها و کاربران خود در طراحی وب سایت خود چت کنید:

2. رانش

Drift یکی دیگر از پلتفرم های معروف چت بات طراحی وب سایت است که به راحتی با طراحی وب سایت ادغام می شود.

پس از ایجاد یک حساب کاربری، کاربران طراحی وب سایت به سادگی می توانند افزونه پلتفرم طراحی وب سایت را نصب کنند، سپس یک خط از کد ویجت را از حساب خود در هدر طراحی وب سایت خود کپی کرده و جایگذاری کنند.

آیا با مشکلات خرابی و طراحی وب سایت دست و پنجه نرم می کنید؟ webever.ir راه حل میزبانی است که برای صرفه جویی در وقت شما طراحی شده است! ویژگی های ما را بررسی کنید

سپس، ویجت را فعال کنید، چند خط کد را در تنظیمات افزونه کپی کنید و تغییرات را ذخیره کنید.

به محض تکمیل این فرآیند، ربات چت طراحی وب سایت شما می‌تواند فوراً راه ‌اندازی شود (و سرنخ‌ ها را جمع‌ آوری کند).

3. WP Chatbot

WP Chatbot یک پلت فرم بسیار کاربرپسند است که ساخت و نصب ربات های چت طراحی وب سایت را به یک فرآیند ساده و ساده تبدیل می کند.

با استفاده از این افزونه، می ‌توانید به ربات خود «هویت» و شخصیت بدهید، به آن بیاموزید که به بازدیدکنندگان طراحی وب سایت چه بگوید، و سؤالاتی را بگنجانید که به او امکان می ‌دهد سرنخ‌ ها را در طراحی وب سایت شما جمع ‌آوری کند.

بسته به اینکه چگونه می‌خواهید از چت ‌بات طراحی وب سایت ‌ها در استراتژی خود استفاده کنید، می‌توانید چندین ربات طراحی وب سایت را برای اهداف مختلف مانند فروش یا پشتیبانی ایجاد کنید.

بعلاوه، تمام چت بات طراحی وب سایت ها به طور کامل با CSS قابل تنظیم هستند، بنابراین می توان آنها را به گونه ای طراحی کرد که از نظر بصری با بقیه طراحی وب سایت شما سازگار باشد.

4. Freshchat

Freshchat یک پلت فرم چت زنده پشتیبانی مشتری طراحی وب سایت است که همچنین به کاربران طراحی وب سایت خود اجازه می دهد تا در رابط چت زنده خود ربات طراحی وب سایت ایجاد کنند.

کاربران طراحی وب سایت می ‌توانند گردش‌های کاری ربات کاملاً قابل تنظیم، متناسب با طراحی وب سایت و اهداف بازاریابی خود ایجاد کنند.

از آنجایی که این پلت فرم برای کمک به بازدیدکنندگان در سراسر طراحی وب سایت طراحی شده است، مکالمات ربات های مختلف را می توان بر اساس موضوعاتی مانند بازخورد، درخواست های فروش، درخواست های پشتیبانی و هر چیز دیگری که یک ربات طراحی وب سایت ممکن است به آن کمک کند، دسته بندی کرد.

به علاوه، پیام رسان Freshchat نه تنها می تواند به عنوان بخشی از طراحی وب سایت و برنامه شما، بلکه به عنوان یک پورتال پشتیبانی طراحی وب سایت مستقل نیز استفاده شود.

اگر یک بازدیدکننده به دنبال اطلاعاتی در مورد موضوع خاصی است، می تواند از این رابط برای پرش مستقیم به محتوای مرتبط طراحی وب سایت استفاده کند.

چت بات طراحی وب سایت دارای ویژگی های پیشرفته هوش مصنوعی نیز می باشد. به عنوان مثال، می تواند به نرم افزار پایگاه دانش شما متصل شود تا به طور خودکار به سوالات پاسخ دهد:

این به حل سریع ‌تر مشکلات کمک می‌کند بدون اینکه نیازی به حضور عوامل زنده در تمام ساعات باشد.

و اگر آنها چیزی را که به دنبال آن هستند پیدا نکردند، ربات چت طراحی وب سایت می تواند مکالمات را به بلیط های پشتیبانی تبدیل کند.

سپس هر یک از این بلیط ها به کارکنان پشتیبانی یا فروش منتقل می شود تا بازدید کننده طراحی وب سایت بتواند کمک یا پاسخ مورد نیاز خود را دریافت کند.

5. Landbot

Landbot یک پلت فرم چت بات طراحی وب سایت است که هدف آن کمک به کسب و کارها برای ایجاد "تجارب گفتگو" با بازدیدکنندگان طراحی وب سایت است.

و نصب چت ربات آنها در طراحی وب سایت آسان است. ابتدا از سازنده پلتفرم برای ایجاد کد برای یک صفحه کامل، پنجره بازشو، جاسازی شده یا رابط چت زنده استفاده کنید. پس از فعال سازی این افزونه، می توانید به روز رسانی و بهبود چت بات خود با سازنده Landbot ادامه دهید و تغییرات خود را به صورت خودکار در طراحی وب سایت خود مشاهده کنید.

6. IBM Watson Assistant

دستیار Watson IBM پیشنهادی برای ایجاد رابط های مکالمه در هر برنامه، دستگاه یا کانالی است.

در حالی که امروزه بیشتر چت ‌بات طراحی وب سایت ‌ها از منوهای سبک چند گزینه ‌ای نسبتاً ساده برای کمک به بازدیدکنندگان طراحی وب سایت در یافتن اطلاعات و تنظیمات اولیه سبک پرسش و پاسخ برای جمع‌آوری اطلاعات سرنخ استفاده می‌کنند، دستیار واتسون از هوش مصنوعی پشتیبانی می‌ کند.

از قبل "آموزش داده شده" با اطلاعاتی در مورد صنایع خاص ارائه می شود و می تواند از ورودی های کاربر طراحی وب سایت برای کمک به آنها در انجام طیف گسترده ای از وظایف استفاده کند.

و افزودن این ربات چت به یک طراحی وب سایت به آسانی نصب افزونه Watson Assistant و سفارشی کردن تنظیمات برای مطابقت با ترجیحات شما است.

این تنظیمات به شما امکان می دهد ظاهر و احساس رابط چت را سفارشی کنید، به طوری که آن را به روشی که می خواهید در طراحی وب سایت شما نمایش دهد.

7. Botsify

Botsify یک گزینه محبوب در بین صاحبان طراحی وب سایت هایی است که به تازگی با ربات های چت شروع کرده اند.

همانطور که گفته شد، از نظر یکپارچه سازی طراحی وب سایت ، کاربر پسندترین نیست، زیرا این مرحله باید به صورت دستی انجام شود. توصیه می کنیم آموزش ما در مورد نحوه اضافه کردن کد به سربرگ و پاورقی طراحی وب سایت خود را بررسی کنید.

8. WP-Chatbot

سپس WP-Chatbot وجود دارد. این به طور خاص برای استفاده با چت مشتری فیس بوک مسنجر طراحی شده است.

اگر اصلاً با PPC یا بازاریابی اینترنتی آشنا هستید، احتمالاً نام شرکت WordStream را شنیده اید. لری کیم، بنیانگذار اصلی WordStream، اکنون مدیر عامل MobileMonkey، شرکت سازنده این افزونه است. او آنچه را که ما «صحنه چت بات» می نامیم به خوبی می داند! این قطعاً یکی از مواردی است که باید آن را بررسی کنید.

9. Tidio

Tidio Live Chat یک راه حل چت یک مرحله ای برای کاربران طراحی وب سایت است. این به شما امکان می دهد تا قدرت چت بات طراحی وب سایت ها را با ایمیل ها، چت زنده و مسنجر ادغام کنید.

پس از نصب پلاگین Tidio، ویجت ظاهر می شود و شما آماده هستید. می‌توانید از یک داشبورد با مشتریان طراحی وب سایت خود ارتباط برقرار کنید، و زمانی که در اطراف نیستید - ربات گفتگوی Tidio به سؤالات مشتریان طراحی وب سایت شما توجه می ‌کند.

Tidio سریع نصب می ‌شود و سفارشی ‌سازی آن آسان است. فقط بلوک ‌های ساختمانی را در دستان خود تصور کنید که می ‌توانید آن‌ها را به شکلی که می ‌خواهید و به آن نیاز دارید مرتب کنید – این تقریباً نحوه ساخت ربات چت طراحی وب سایت خود است. هنگامی که در حال حرکت هستید، می توانید از طریق یک برنامه تلفن همراه به مشتریان طراحی وب سایت خود کمک کنید - مرکز فرماندهی خودتان در نوک انگشتان شما!

اما اگر مشتریان شما ترجیح دهند از زبان دیگری غیر از انگلیسی استفاده کنند چه؟ Tidio نیز می تواند از عهده آن برآید. Tidio از تعداد قابل توجهی از 183 زبان پشتیبانی می کند که از این میان 21 زبان از قبل ترجمه شده اند.

یک بخش عالی دیگر؟ می توانید از Tidio به صورت رایگان استفاده کنید. اوه، و اگر طرح رنگ پیش ‌فرض ویجت مورد پسند شما نباشد – می ‌توانید آن را نیز تغییر دهید.

خلاصه

چت ربات طراحی وب سایت ها هنوز گزینه های نسبتا جدیدی هستند که برندها برای تعامل با مشتریان و مشتریان بالقوه طراحی وب سایت دارند - اما بسیاری از شرکت ها در حال حاضر مزایای گنجاندن آنها را در طراحی وب سایت های خود مشاهده کرده اند.

به این دلیل است که استفاده از یک طراحی وب سایت به عنوان یک ابزار فروش موثر مستلزم ارائه پاسخ سریع و کمک در هر زمان که مخاطب طراحی وب سایت شما به آن نیاز داشته باشد.

چت ربات طراحی وب سایت ها می توانند این کار را 24 ساعته ارائه دهند. آنها می توانند در عرض چند ثانیه به سؤالات و نیازهای کاربران طراحی وب سایت پاسخ دهند و در صورت نیاز به کمک از کارکنان فروش یا پشتیبانی، آنها را به شخص مناسب هدایت کنند.

این باعث می ‌شود آنها برای جمع‌ آوری و اولویت‌ بندی سرنخ‌ ها، هدایت بازدیدکنندگان طراحی وب سایت به سمت منابع مفید، شخصی ‌سازی تجربه مرور، و حتی کاهش بار کاری کارمندان با انجام همه این وظایف، بسیار موثر باشند.

و اگرچه قبلاً چت ‌بات‌ طراحی وب سایت ها تنها گزینه ‌ای مناسب برای کسب ‌وکارهایی با بودجه و توسعه‌ دهندگان طراحی وب سایتی بودند که می ‌توانستند آن‌ها را از ابتدا بسازند، اکنون گزینه‌ های زیادی وجود دارد که ادغام آن را در یک طراحی وب سایت آسان می ‌کند – و این امر را برای هر شرکتی ارزش بررسی می ‌کند.