search
حلقه سفید

چه چیزی باید در لینکدین پست کنم و چرا؟

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1400/11/18
چه چیزی باید در لینکدین پست کنم و چرا؟

همه ما می دانیم که محتوا برای تبلیغ کسب و کارمان چقدر مهم است. اما چه چیزی باید پست کنید و چرا اهمیت دارد؟

محتوا هر چیزی است که ایجاد می‌کنید و به اشتراک می‌گذارید که به مخاطب کمک می‌کند شما را بشناسد، لایک کند و به شما اعتماد کند. و این مهم است زیرا هنگامی که شما به طور خاص یک کسب و کار مبتنی بر خدمات را اداره می کنید، این خدمات شما هستند که مردم آن را خرید می کنند.

بنابراین چگونه می‌توانید «عامل دانستن، دوست داشتن و اعتماد» را از طریق محتوای خود ایجاد کنید و در نهایت مخاطبان خود را وادار به ثبت نام برای همکاری با شما کنید؟

شما باید روی پنج نوع محتوای مختلف تمرکز کنید:

1. محتوای مرجع

اینها قطعات آموزنده و مفیدی هستند که تخصص شما را نشان می دهند. پست های مرجع برای زمانی که افراد در ابتدایی ترین مراحل فرآیند تصمیم گیری خود قرار دارند، عالی هستند. آن‌ها به مردم کمک می‌کنند تا مزایایی را که نوع خدمات شما می‌تواند برایشان به ارمغان بیاورد را ببینند و با این که شما آن اطلاعات را به اشتراک می‌گذارید، به شما کمک می‌کنند تا شما را به عنوان یک متخصص معرفی کنند. در اینجا به هر چیزی فکر کنید، از نظرات تا توضیح دهندگان، اسطوره شکنان تا نکات و نکات مفید... هر چیزی که به نحوی به مخاطب شما کمک کند. هدف شما در اینجا ایجاد و به اشتراک گذاری محتوایی است که برای مخاطبان مفید باشد. شما در این مرحله در حال آموزش هستید، نه تلاش برای فروش.

2. محتوای داستان گونه

این پست ها باید شخصی تر باشند. بگذارید مردم شما واقعی را ببینند. به آنها بگویید که چگونه به جایی که هستید رسیده اید. در مورد اینکه چگونه با مردم کار می کنید و آنها چه انتظاراتی دارند صحبت کنید. بگذارید پشت صحنه را ببینند. صادق باشید و آن را واقعی نگه دارید. در این مرحله، شما با مخاطبان خود رابطه نزدیکی ایجاد می کنید. شما در حال ارتباط و ایجاد رابطه هستید. به آنها شرایط کار کردن با شما را نشان می دهید ؛ بودن در دنیای شما.

3. شواهد و برهان اجتماعی

شما می توانید بهترین خدمات ارائه شده در جهان را داشته باشید، اما بدون تایید دیگران، همچنان از مردم می خواهید که حرف شما را قبول کنند که شما خوب هستید. وقتی نوبت به سوق دادن افراد به طرف خط می رسد، هیچ چیز بهتر از تعریف و تمجید دیگران نیست که می گویند، شما چقدر عالی هستید. این پست‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به مخاطبان شما اطمینان دهند که در انتخاب کار با شما تصمیم درستی می‌گیرند.

نکته مهم: وقتی از مردم به صورت غیرمستقیم می خواهید که شما را تبلیغ کنند؛ باید زمینه کاریتان کاملا مشخص و روشن باشد. از آنها بخواهید به نتایجی که ارائه کرده اید یا تغییراتی که تجربه کرده اید اشاره کنند، نه فقط ویژگی های شخصیتی شگفت انگیز شما!

4. درخواست مستقیم

اینها همان چیزی است که ما آن را "دستور کار واضح، درخواست فروش مستقیم" می نامیم! گاهی اوقات شما فقط باید درخواست خود را بخواهید و آن را به مردم بگویید. به مردم بگویید چه چیزی می فروشید و این من هستم. این کاری است که انجام می دهم، با این چارچوب به شما کمک می کنم، هزینه کار چقدر است، اینگونه می توانید با من کار کنید. به یاد داشته باشید، شما همه اینها را می دانید، اما ممکن است برای مخاطبان شما چندان واضح نباشد. شما باید این پست ها را به طور منظم تکرار کنید تا مردم را تشویق به عمل کنید. آنها به وضوح به شما نیاز دارند و شما باید به زبان ساده توضیح دهید که می خواهید در مرحله بعدی چه کاری انجام دهند تا به اجرای ایده های خود نزدیک شوند.

5. پست های جاذب

این پست‌ها کمی متفاوت هستند زیرا طوری طراحی شده‌اند که مخاطبان شما را جذب کنند و آنها را به معنای واقعی کلمه با شما درگیر کنند. آنها را مانند فرایند ایجاد ارتباط با یک غریبه در یک مهمانی در نظر بگیرید. چگونه مردم را وادار به صحبت می کنید؟ سوالاتی بپرسید که پاسخ آنها آسان باشد. بهترین تعامل همیشه از پست هایی حاصل می شود که مردم نیازی به فکر کردن زیاد در مورد آنها ندارند و برای پاسخ دادن به آنها تلاش زیادی نمی کنند. آنها را سبک نگه دارید و از مردم نخواهید چیزهای خیلی شخصی را به اشتراک بگذارند.

نتیجه

سعی کنید اصیل باشید و پست های تعامل مرتبط با کسب و کار خود را نگه دارید. اگر هر پنج نوع محتوا را ایجاد کنید و آنها را به طور منظم به اشتراک بگذارید، نه تنها مخاطبان شما رشد خواهند کرد، بلکه باوری در آنها ایجاد می کنید که شما همان کسی هستید که می خواهند با او کار کنند.

اگر در تلاش برای خلق ایده های خود هستید، نترسید! شما می توانید در مقالات متنوعی که در رابطه با ایده های مقاله نویسی هستند، جستجو کنید و از آن ها برای تولید محتوای خود الهام بگیرید. اما فراموش نکنید باید ایده ها را برای کسب و کار خود شخصی سازی نمایید تا آن ها نمایانگر خدمات و محصولات شما باشند.