search
حلقه سفید

طراحی سایت وب اور و الزامات سئو

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1399/06/18
طراحی سایت وب اور و الزامات سئو

طراحی سایت با هر سیستم مدیریت محتوایی نیازمند استفاده از ابزارهایی برای کنترل سئو وب سایت ها است. سئو وب سایت به دو بخش سئو داخلی و سئو خارجی تقسیم می شود. آنچه در سئو سیستم مدیریت محتوا باید در نظر داشت سئو داخلی وب سایت است و سیستم طراحی سایت وب اور بخش های مختلفی را برای این منظور پیاده سازی نموده است.

1- امکان مدیریت عنوان، توضیحات، کلمات کلیدی برای مقالات و صفحات به این سیستم امکان مدیریت مهمتربن موارد مدیریت سئو از قبیل عنوان، توضیحات، و کلمات کلیدی را فراهم می نماید که روش تنظیم این موارد در موضوع یک مقاله مجزا بیان شده است.

2- تولید نقشه سایت (sitemap) :سیستم طراحی سایت وب اور امکان تولید خودکار نقشه برای صفحات و پست ها را فراهم کرده است. هرگاه شما صفحه ای را ایجاد ، بروز رسانی و یا حذف نمایید، نقشه سایت بصورت خودکار بروز رسانی می شود. نقشه سایت در آدرس /sitemap.xml دامنه شما موجود است و می توانید آن را به وب مستر تولز گوگل معرفی نمایید.

3- تولید robots: روبوت یک ویژگی وب سایت است که به گوگل اعلام می کند که یک صفحه را ایندکس نمایید یا نه. روبوت به دو صورت فایل robots.txt برای کل سایت و متاتگ برای تک تک صفحات مورد نیاز است که سیستم وب اور هر دو را ایجاد و در موقعیت مناسب قرار می دهد.

4- تولید اپن گراف open graph: این گراف یک ابزار مناسب جهت نمایش زیبای لینک های سایت در پیام رسان ها و جوامع مجازی است. وقتی لینک سایت شما در جوامع مجازی و یا پیام رسان ها منتشر شود با کسی شامل لوگوی شما، عنوان صفحه و شرح صفحه در بالای لینک نمایش داده میشود که به آن اپن گراف گفته می شود. سیستم طراحی سایت وب اور این اپن گراف هارا بصورت خودکار ایجاد و در صفحات قرار می دهد.

5- امکان افزودن تگ ها: تگ های دیگری نیز جهت توسعه سئو سایت می توان در نظر گرفت که دارای اهمیت کمتری نسبت به موارد فوق هستند. این تگ ها را می توان بصورت دستی در هد قالب سیستم سایت ساز وب اور قرار داد تا ساختار سئو سایت کامل گردد.

6- دسترسی به بهینه سازی طراحی : در طراحی سایت وب اور شما امکان دسترسی برای بهینه سازی کل قالب سایت دارید و این امکان فراهم شده است که به راحتی بتوانید کل طراحی قالب سایت را به حداکثر بهینگی برسانید. البته طراحی قالب ها دارای بهینگی مناسبی هستند و این موضوع دغدغه خاطر شما نخواهد بود.

منبع :